Thumbnail
Το Δημοτικό Σχολείο Ελάτειας συμμετείχε στο πρόγραμμα  Erasmus +, Δράση ΚΑ2  της  Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η δράση  ΚΑ2  αφορά τη συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών και προσφέρει την ευκαιρία σε μαθητές και στελέχη σχολικών μονάδων να βιώσουν μια μαθησιακή εμπειρία σε άλλη χώρα.

Το πρόγραμμα που συμμετείχε το σχολείο μας με τίτλο «Travelling around tales and stories» ξεκίνησε την 1η Σεπτεμβρίου 2016 και ολοκληρώνεται στις 31 Αυγούστου 2018. 

Βασικοί στόχοι του σχεδίου κινητικότητας ήταν: 

  • Η βελτίωση της επικοινωνιακής προσέγγισης.
  • Η χρήση νέων τεχνολογιών και η ολοκλήρωση ανάπτυξης  των μαθητών (τηλεδιάσκεψη, εφαρμογές ή διδασκαλίας κ.λπ.).
  •  Η γνωριμία με διαφορετικές μεθοδολογίες με το υπόλοιπο των εταίρων.
  • Η ανταλλαγή ενδιαφερουσών δραστηριοτήτων.
  • Η δημιουργία ψηφιακών ιστοριών (συνεργατική μάθηση, σχέδιο εργασίας, πολλαπλή νοημοσύνη.
  •  Η γνώση παραδοσιακών ιστοριών από τις συμβεβλημένες χώρες.
  • Η μετατροπή διαφόρων ειδών κειμένων (αλλαγή ποιήματος σε παραμύθι ή δράμα).
  • Η γνωριμία με τον πολιτισμό άλλων χωρών (γλώσσες, γιορτές, έθιμα, μεθοδολογίες κ.τ.λ.).
  • Στο πλαίσιο του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις μεταξύ των χωρών Ισπανίας – Ιταλίας – Ρουμανίας – Λιθουανίας – Τουρκίας – Ελλάδας. 

Στις ανταλλαγές αυτές οι μαθητές μας και οι εκπαιδευτικοί είχαν την  ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το εκπαιδευτικό σύστημα των χωρών, να χρησιμοποιήσουν την αγγλική γλώσσα σε πραγματικές καταστάσεις, να γνωρίσουν βασικές πτυχές του πολιτισμού των χωρών, να εργαστούν σε αίθουσες διδασκαλίας με παραδοσιακά παιχνίδια, δημιουργικές τέχνες και χειροτεχνικά εργαστήρια.

Οι δράσεις που αναπτύχθηκαν σ’ αυτές τις κινητικότητες συνέβαλαν  στην ανάπτυξη της συνεργασίας μεταξύ όλων των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα και  ωφέλησαν τόσο το σχολείο, αλλά και την τοπική κοινωνία, γιατί άνοιξε τους ορίζοντες τους στην ευρωπαϊκή πραγματικότητα.  

Συμπερασματικά οι βασικές αρχές πάνω στις οποίες θα στηριχθεί η ευρωπαϊκή ολοκλήρωση είναι η συνεργασία, η εμπιστοσύνη και οι ίσες ευκαιρίες για όλους. Η ικανοποίηση των εταίρων και των φορέων υποδοχής είχε ως αποτέλεσμα να εκδηλωθεί ενδιαφέρον για συνεργασία και μετά το τέλος του προγράμματος – σχεδίου. 

Ευχαριστούμε όλους όσους συνέβαλαν στην οργάνωση, πραγματοποίηση και ολοκλήρωση του προγράμματος.  

       Η  Διευθύντρια                                     Η  παιδαγωγική ομάδα
Βασιλική  Γεροθανάση

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οριστικά σε εφαρμογή η απαγόρευση στη χρήση τζελ νυχιών από την 1η Σεπτεμβρίου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eforia.jpg
Έρχονται 8 κίνητρα για τους συνεπείς φορολογούμενους με «λευκό Μητρώο» - Τι περιλαμβάνει το πακέτο
Τα 8 σημαντικά προνόμια για τους συνεπείς φορολογούμενους – Νέες διευκολύνσεις, γρήγορες επιστροφές φόρου και αυξημένο ακατάσχετο από το φθινόπωρο
Έρχονται 8 κίνητρα για τους συνεπείς φορολογούμενους με «λευκό Μητρώο» - Τι περιλαμβάνει το πακέτο
δασκαλα
Υπουργείο Παιδείας: Οι δύο προσκλήσεις (ΦΕΚ) για τον διορισμό 10.000 εκπαιδευτικών
Δείτε την πρόσκληση του υπουργείου Παιδείας για τον διορισμό 10.000 εκπαιδευτικών σε Γενική και Ειδική Αγωγή
Υπουργείο Παιδείας: Οι δύο προσκλήσεις (ΦΕΚ) για τον διορισμό 10.000 εκπαιδευτικών
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ
Συγκλονιστικές εικόνες μιας ολονύκτιας μάχης: Εξαντλημένοι πυροσβέστες στο χώμα μετά τη μάχη με τις φλόγες
Μια εικόνα που καταφέρνει να αποτυπώσει όλη την ανθρώπινη πλευρά του αγώνα
Συγκλονιστικές εικόνες μιας ολονύκτιας μάχης: Εξαντλημένοι πυροσβέστες στο χώμα μετά τη μάχη με τις φλόγες
ΙΕΠ
ΙΕΠ: Η διδασκαλία της Ιστορίας περνά από τις πηγές – Όχι στη «μονοδιάστατη» διάλεξη
ΙΕΠ: Προτροπή προς τους εκπαιδευτικούς να υιοθετούν ενεργητικές μεθόδους διδασκαλίας και να αξιοποιούν ιστορικές πηγές αντί της απλής διάλεξης
ΙΕΠ: Η διδασκαλία της Ιστορίας περνά από τις πηγές – Όχι στη «μονοδιάστατη» διάλεξη