Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας 

Η Γενική Δ/νση Ανώτατης Εκπαίδευσης του ΥΠ.Π.Ε.Θ συμμετείχε με την Πρόταση “Greece Exploring Advanced Recognition in Ηigher Εducation (GEAR )” στην πρόσκληση υποβολής πρότασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ΕΑCΕΑ 49/2015, η οποία και κρίθηκε επιλέξιμη από την Ε.Ε., στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+.

Το πρόγραμμα (GEAR–577798-EPP-1-2016-1-EL–EPPKA3-BOLOGNA), υλοποιείται μέσα από μια σειρά δράσεων και προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί στις 31-05-2018. Έχει στόχο να καταγράψει την υπάρχουσα κατάσταση στην Ελλάδα σχετικά με την κινητικότητα και τις διαδικασίες αναγνώρισης σπουδών και να συνεισφέρει στην απλούστευσή τους  με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων (αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ, ΑΕΙ ακαδημαϊκό και διοικητικό προσωπικό των Ιδρυμάτων, εισερχόμενοι και εξερχόμενοι φοιτητές). Επίσης προβλέπεται η συμμετοχή των φορέων που εμπλέκονται στις διαδικασίες πιστοποίησης (ΑΔΙΠ), κινητικότητας (ΙΚΥ) και αναγνώρισης τίτλων σπουδών (ΔΟΑΤΑΠ). 

Στο πλαίσιο υλοποίησης του GEAR προβλέπεται μεταξύ άλλων η διεξαγωγή επτά επιτόπιων εργαστηρίων με θέμα «Διεθνοποίηση – Αναγνώριση – Κινητικότητα» σε AEI της χώρας (Παν/μιο Αιγαίου, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Α.Π.Θ., Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου και Παν/μιο Ιωαννίνων) και στο ΥΠΠΕΘ.

Το δεύτερο επιτόπιο εργαστήριο (in-situ workshop) πραγματοποιήθηκε στο ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στην Καβάλα τη Δευτέρα, 22 Μαΐου 2017, με τη συμμετοχή στελεχών τόσο του εν λόγω ιδρύματος όσο και του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, που επίσης είχε προσκληθεί να συμμετάσχει.

Κύριος στόχος του επιτόπιου εργαστηρίου ήταν να παρουσιαστούν τόσο τα ευρήματα της έρευνας αναφορικά με τα εργαλεία αναγνώρισης της κινητικότητας φοιτητών και προσωπικού, καθώς και ο τρόπος προώθησής τους, όσο και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη διεθνή δραστηριότητα εκμάθησης ομοτίμων «Peer Learning Activity (PLA) on Fine-tuning recognition processes: challenges, strategies, tools» που διεξήχθη στην Αθήνα στις 26 και 27 Απριλίου 2017, στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος GEAR. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου δόθηκε επίσης στους  συμμετέχοντες η δυνατότητα να ανταλλάξουν απόψεις και προβληματισμούς σχετικά με τα θέματα της κινητικότητας, της αναγνώρισης σπουδών και της διεθνοποίησης των ΑΕΙ, συμβάλλοντας προς την κατεύθυνση της υλοποίησης των στόχων του προγράμματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γεωπονικό πανεπιστήμιο
Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο δημιουργεί νέο Τμήμα Ενιαίας Υγείας στην Άμφισσα
Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών προχωρά στην ίδρυση του Τμήματος «Ενιαίας Υγείας (One Health)» στην Άμφισσα, εντάσσοντας στη στρατηγική του την...
Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο δημιουργεί νέο Τμήμα Ενιαίας Υγείας στην Άμφισσα
νοσοκομείο
Τραγωδία: Πέθανε παιδί στην Ελλάδα από το καρκινικό σπέρμα του Δανού δότη
Σοκ από την αποκάλυψη ότι παιδί πέθανε από καρκίνο λόγω του σπέρματος Δανού δότη – Στο μικροσκόπιο 11 οικογένειες και 18 παιδιά
Τραγωδία: Πέθανε παιδί στην Ελλάδα από το καρκινικό σπέρμα του Δανού δότη
Χάρης Δούκας
Δήμος Αθηναίων: Επαναλειτουργεί η «Σχολή γονέων» - Σύνδεση σχολείου και οικογένειας
Χάρης Δούκας: «Καλούμε γονείς, κηδεμόνες και φροντιστές να γίνουν και πάλι μαθητές» - Το πρόγραμμα της συνάντησης
Δήμος Αθηναίων: Επαναλειτουργεί η «Σχολή γονέων» - Σύνδεση σχολείου και οικογένειας