Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας 

Η Γενική Δ/νση Ανώτατης Εκπαίδευσης του ΥΠ.Π.Ε.Θ συμμετείχε με την Πρόταση “Greece Exploring Advanced Recognition in Ηigher Εducation (GEAR )” στην πρόσκληση υποβολής πρότασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ΕΑCΕΑ 49/2015, η οποία και κρίθηκε επιλέξιμη από την Ε.Ε., στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+.

Το πρόγραμμα (GEAR–577798-EPP-1-2016-1-EL–EPPKA3-BOLOGNA), υλοποιείται μέσα από μια σειρά δράσεων και προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί στις 31-05-2018. Έχει στόχο να καταγράψει την υπάρχουσα κατάσταση στην Ελλάδα σχετικά με την κινητικότητα και τις διαδικασίες αναγνώρισης σπουδών και να συνεισφέρει στην απλούστευσή τους  με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων (αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ, ΑΕΙ ακαδημαϊκό και διοικητικό προσωπικό των Ιδρυμάτων, εισερχόμενοι και εξερχόμενοι φοιτητές). Επίσης προβλέπεται η συμμετοχή των φορέων που εμπλέκονται στις διαδικασίες πιστοποίησης (ΑΔΙΠ), κινητικότητας (ΙΚΥ) και αναγνώρισης τίτλων σπουδών (ΔΟΑΤΑΠ). 

Στο πλαίσιο υλοποίησης του GEAR προβλέπεται μεταξύ άλλων η διεξαγωγή επτά επιτόπιων εργαστηρίων με θέμα «Διεθνοποίηση – Αναγνώριση – Κινητικότητα» σε AEI της χώρας (Παν/μιο Αιγαίου, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Α.Π.Θ., Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου και Παν/μιο Ιωαννίνων) και στο ΥΠΠΕΘ.

Το δεύτερο επιτόπιο εργαστήριο (in-situ workshop) πραγματοποιήθηκε στο ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στην Καβάλα τη Δευτέρα, 22 Μαΐου 2017, με τη συμμετοχή στελεχών τόσο του εν λόγω ιδρύματος όσο και του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, που επίσης είχε προσκληθεί να συμμετάσχει.

Κύριος στόχος του επιτόπιου εργαστηρίου ήταν να παρουσιαστούν τόσο τα ευρήματα της έρευνας αναφορικά με τα εργαλεία αναγνώρισης της κινητικότητας φοιτητών και προσωπικού, καθώς και ο τρόπος προώθησής τους, όσο και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη διεθνή δραστηριότητα εκμάθησης ομοτίμων «Peer Learning Activity (PLA) on Fine-tuning recognition processes: challenges, strategies, tools» που διεξήχθη στην Αθήνα στις 26 και 27 Απριλίου 2017, στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος GEAR. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου δόθηκε επίσης στους  συμμετέχοντες η δυνατότητα να ανταλλάξουν απόψεις και προβληματισμούς σχετικά με τα θέματα της κινητικότητας, της αναγνώρισης σπουδών και της διεθνοποίησης των ΑΕΙ, συμβάλλοντας προς την κατεύθυνση της υλοποίησης των στόχων του προγράμματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πότε θα βγουν οι πίνακες κατάταξης αναπληρωτών για προσλήψεις

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σοφία Ζαχαράκη στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
Υπουργείο Παιδείας: Συγκροτήθηκε Ομάδα Εργασίας για την Ανώτατη Εκπαίδευση
Οι συνεδριάσεις θα πραγματοποιούνται στο Υπουργείο Παιδείας ή, εφόσον απαιτείται, μέσω τηλεδιάσκεψης-Η θητεία της Ομάδας θα διαρκέσει μέχρι την...
Υπουργείο Παιδείας: Συγκροτήθηκε Ομάδα Εργασίας για την Ανώτατη Εκπαίδευση
Κουφονήσια
Κουφονήσια: Ασφυκτικά γεμάτες οι παραλίες – Ο νησιωτικός παράδεισος που «βουλιάζει» από τουρίστες
Κουφονήσια: Τα viral στιγμιότυπα με τις ασφυκτικά γεμάτες παραλίες από λουόμενους
Κουφονήσια: Ασφυκτικά γεμάτες οι παραλίες – Ο νησιωτικός παράδεισος που «βουλιάζει» από τουρίστες
Γιώργος Μαζωνάκης
Γιώργος Μαζωνάκης: Καταγγέλλει μεθόδευση συγγενών για τον εγκλεισμό του σε ψυχιατρική δομή
Ο Γιώργος Μαζωνάκης θα βγει άμεσα, δεν έγινε κάτι που να δικαιολογεί τον εγκλεισμό, λέει ο δικηγόρος του
Γιώργος Μαζωνάκης: Καταγγέλλει μεθόδευση συγγενών για τον εγκλεισμό του σε ψυχιατρική δομή