Ηράκλειο: Κάθειρξη 17,5 ετών σε διευθυντή Γυμνασίου για σεξουαλική κακοποίηση μαθήτριας – Καταλυτικό το ηχητικό ντοκουμέντο

Εκπαίδευση 0

Μας πάνε για 8ο …και βάλε Μήνα ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ – ΔΕΝ πάει άλλο!

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Εκπαιδευτές Δημόσιων ΙΕΚ

Μας πάνε για 8ο …και βάλε Μήνα ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ – ΔΕΝ πάει άλλο!

Εκπαιδευτές Δημόσιων Ι.Ε.Κ. Διαμαρτυρόμαστε την Πέμπτη 21/07 , στο υπ. Παιδείας.

Αυτή η «Πολιτεία» , μπορεί κάθε τρεις και λίγο να διαφημίζει , όπως και αυτές τις μέρες «Πρωτογενή πλεονάσματα» , αλλά στον καθέναν είναι εύκολο να βγαίνει λογιστικά «από πάνω» , όταν έχει κηρύξει στάση Πληρωμών.

Η Πολιτεία «μας» βγαίνει «πλεονασματική» , καθώς έχει κηρύξει στάση πληρωμών σε τόσους από τους Πολίτες της – μεταξύ τους εμείς , Εργαζόμενοί της , Εκπαιδευτές στα Δημόσια Ι.Ε.Κ. και με τη λήξη των συμβάσεών μας την 30η Ιούνη , Άνεργοι πια πολλοί από μας, που δεν έχουμε κάποια άλλη «Απασχόληση».

  • Για τους Μήνες Ιανουάριο έως και Ιούνιο ’16 , δεν μας έχει καταβληθεί ούτε μισό €. Δεν έχουμε ούτε τη διάθεση , ούτε τη δύναμη , να περιμένουμε , όπως πέρσι, οπότε μας καταβλήθηκαν τα δεδουλευμένα του εαρινού εξαμήνου του ’15 … μόλις πριν την Πρωτοχρονιά.

  • Ξέρουμε ότι το «προϊστάμενό» μας Υπ. Παιδείας υπολογίζει μεν στην Εργασία μας , κρύβει όμως κάτω από το χαλί την απληρωσιά μας , γνωρίζοντας ότι είμαστε Χιλιάδες (σ’ ένα «ασήμαντο» αριθμό γύρω στις 8.000 μας βγάζουν οι αριθμητικές τους)  , διάσπαρτοι όμως και «απρόσωποι» από Τμήμα σε Τμήμα , από Δ.Ι.Ε.Κ. σε Δ.Ι.Ε.Κ διδασκαλίας , από Συνοικία σε Συνοικία , Πόλη σε Πόλη , οπότε… «σιγά μην βάλουν μπρος και κινητοποιηθούν ‘αυτοί’… σιγά μην ενοχλήσουν ‘εμάς».

  • Μάλιστα ο υπουργός κ. Φίλης σε «απάντηση» σε διαδικασία Κοινοβουλευτικού  ελέγχου… ξεμπέρδεψε σχεδόν χαρακτηρίζοντάς μας «εργολάβους» , ο εργοδότης μας «Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)» , που αλλάζει σαν τα πουκάμισα διορισμένα , παραιτημένα και νέα διορισμένα  Δ.Σ. μας εμπαίζει σε ανακοινώσεις του περί «αποπληρωμής» μας , ενώ τα ένσημά μας δεν φαίνονται πουθενά , ώστε όσοι Άνεργοι πλέον από μας να λάβουμε το επίδομα Ο.Α.Ε.Δ.

Για το πλέγμα των ζητημάτων , ήδη

Έστω και  «ντάλα καλοκαίρι» , λοιπόν, έστω μ’ ένα καταθλιπτικό τσουνάμι απάθειας να βαραίνει τον Κόσμο , κάποιοι από μας θα βρεθούμε 12 το μεσημέρι της Πέμπτης 21 Ιουλίου στο υπ. Παιδείας.  Να ζητήσουμε το Λόγο , να μας απολογηθούν , να μας πληρώσουν τα δεδουλευμένα μας.

Και εάν «αποτύχουμε» , «δεν μας πάρουν σοβαρά» την Πέμπτη , η κίνησή μας έτσι ή αλλοιώς θα’ ναι «σιωπηλός» ή ισχυρός Πρόλογος… Μα Πρόλογος Όμως!...

  • Η Επόμενη Διδακτική Χρονιά θα είναι Διαφορετική. Το Εννοούμε- Θα το Μάθουν.

  • Η Αγάπη στη Δουλειά μας , στα Παιδιά μας που διδάσκουμε , η Ευθύνη μας μένουν πάντα Ατραυμάτιστες- θα Μείνουν!..  Προς αλλού υποβόσκει ο Θυμός μας.

Ѵ Πρωτοβουλία Εκπαιδευτών Δημοσίων Ι.Ε.Κ.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Σχολεία: Όλες οι ημερομηνίες για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς - Πότε επιστρέφουν εκπαιδευτικοί και μαθητές

ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία

Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς
 

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

εκπαίδευση