Thumbnail
Αναπληρωτές

ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

ΜΟΝΙΜΟΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΡΑ!

ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΚΥΝΕΡΝΗΣΗΣ

 ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ επαναφέροντας το αντιδραστικό νομικό πλαίσιο του 3848/10 (νόμου Διαμαντοπούλου) προτείνει διάταξη για την πρόσληψη αναπληρωτών για το 2016-17 που όχι μόνον επεκτείνει τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, καταργώντας προοδευτικά τις μόνιμες και σταθερές, αλλά οδηγεί χιλιάδες αναπληρωτές στην ανεργία.

Την θέση των εξαγγελιών 20.000 μόνιμων διορισμών του Υπουργείου Παιδείας έρχεται να πάρει η εφαρμογή της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης η οποία σε συνδυασμό με τη σκληρή πραγματικότητα της ισχνής χρηματοδότησης του δημόσιου σχολείου  θα οδηγήσει τόσο σε συγχωνεύσεις σχολείων, κατάργηση υποστηρικτικών δομών (ολοήμερο, τμήματα ένταξης), όσο και σε συρρίκνωση των προσλήψεων αναπληρωτών και διεύρυνση εκπαιδευτικού ωραρίου, κατάργηση οργανικών θέσεων για τους μόνιμους μεσοπρόθεσμα.

Με το πρόσχημα της αξιοκρατίας και της “αποκατάστασης της αδικίας” επαναφέρει ως μηχανισμό αξιολόγησης το ΑΣΕΠ, χωρίς να πρόκειται να διενεργηθεί διαγωνισμός. Ο ΑΣΕΠ από μηχανισμός  αξιολόγησης και κατηγοριοποίησης των αδιόριστων εκπαιδευτικών αναβαθμίζεται στο εξής σε μηχανισμό κατηγοριοποίησης των αναπληρωτών. Αρχικά, το κριτήριο επιτυχίας σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ, προκρίνεται έναντι του κριτηρίου της προϋπηρεσίας (εξομοιωτική λογική 60 μηνών, κατάργηση δυσπρόσιτων, κ.α.). Στο ίδιο πλαίσιο προοδευτικά θα αξιοποιηθεί το “προσοντολόγιο“ (ακαδημαϊκά κριτήρια, ατομικός φάκελος προσόντων) σαν εργαλείο εμπέδωσης της εναλλαγής του τριπτύχου ελαστική εργασία - δια βίου κατάρτιση και επιμόρφωση - ανεργία. Οι παραπάνω αλλαγές δεν έπεσαν από τον ουρανό, αλλά είναι πτυχές των αναδιαρθρωτικών κατευθύνσεων του ΟΟΣΑ  και της ΕΕ. Επιχειρείται η περαιτέρω διάσπαση και ο κατακερματισμός των εκπαιδευτικών προκειμένου να επικρατήσει ο κοινωνικός αυτοματισμός, ο ανταγωνισμός και η ανθρωποφαγία.

Να υπερβούμε τους τεχνητούς διαχωρισμούς και τον κατακερματισμό που έχουν επιβληθεί!

Το πρόβλημα της αδιοριστίας δεν είναι τεχνικό ή νομικό για να περιέλθει στις αρμοδιότητες νομοτεχνικών ή να ανατεθεί η διευθέτησή του στις ηγεσίες των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών που χαιρετίζουν τον Εθνικό Διάλογο, τη στιγμή που οι εκπαιδευτικοί σύλλογοι τον έχουν απονομιμοποιήσει. Καλούμε τους συναδέλφους να συσπειρωθούν στα εκπαιδευτικά σωματεία και το Σύλλογο Αδιόριστων Εκπαιδευτικών, ώστε η διοχέτευση της οργής τους να μην αναλώνεται σε διαδικτυακά διαβήματα και πηγαδάκια αλληλοσπαραγμού και μοιρολατρίας, αλλά σε ανάσα αξιοπρέπειας και προοπτική πάλης.  Ας συνδέσουμε το νήμα των αγώνων που ξεπροβάλλουν σήμερα με τις πιο φωτεινές στιγμές του ίδιου εκπαιδευτικού κινήματος που απονομιμοποίησε στα οδοφράγματα τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ το 1998. Με συλλογικό και ανυποχώρητο αγώνα να προτάξουμε το σύνολο των αιτημάτων μας για μόνιμη και σταθερή εργασία, για το σχολείο των αναγκών και των δικαιωμάτων μας, για την υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών.

Παλεύουμε για:

  • Μόνιμους, μαζικούς διορισμούς στην εκπαίδευση τώρα, με βάση την προϋπηρεσία και την ημερομηνία λήψης πτυχίου, σύμφωνα με τις μορφωτικές ανάγκες και την κάλυψη των πραγματικών αναγκών της εκπαίδευσης κι όχι ό,τι περισσεύει από τον μνημονιακό Προκρούστη.

  • Κατάργηση του ν.3848/10 και του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, που απαξιώνει τις σπουδές και τα εργασιακά δικαιώματα των πτυχίων

  • Όχι στα «προσοντολόγια», το “πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας” και σε οτιδήποτε επιδιώκει την αφαίρεση εργασιακών δικαιωμάτων από το πτυχίο.

 

Καλούμε σε:

  • Συντονισμό με την πανελλαδική συνέλευση αγώνα, με διδασκαλικούς συλλόγους, ΕΛΜΕ, πρωτοβάθμια σωματεία εργαζομένων, φοιτητικούς συλλόγους παιδαγωγικών και καθηγητικών σχολών.

Ζητάμε από ΕΛΜΕ και Συλλόγους Π.Ε., την ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ την Τετάρτη 20/4 να κηρύξουν τρίωρες στάσεις εργασίας 8:00 – 11:00 οι ΕΛΜΕ και οι Σύλλογοι Π.Ε. Και 11:00 εως 14:00 η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ για να πραγματοποιήσουμε παράσταση διαμαρτυρίας που οργανώνουμε στις Διευθύνσεις Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.Το ίδιο και για την Πέμπτη 21/4 ώστε να προκύπτει 24ωρη απεργία για την οργάνωση πανελλαδικού συλλαλητηρίου στο Υπουργείο Παιδείας.­.

  • Εξορμήσεις – ενημερώσεις σε σχολεία Δευτέρα 18/4 και Τρίτη 19/4.

  • Μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στα Γραφεία την πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Δυτικής Θεσσαλονίκης την Τετάρτη 20/4.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kyriakos-pierrakakis
Πιερρακάκης: Εισαγωγή στα δημόσια Πανεπιστήμια μέσω του διεθνούς Baccalaureate χωρίς Πανελλαδικές Εξετάσεις!
Αλλά τι άλλο είναι αυτό εκτός από πριμοδότηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης και μηχανισμός αύξησης των ανισοτήτων στην εκπαίδευση;
Πιερρακάκης: Εισαγωγή στα δημόσια Πανεπιστήμια μέσω του διεθνούς Baccalaureate χωρίς Πανελλαδικές Εξετάσεις!
amfitheatro-aei-foitites
ΕΚΠΑ: Ζητά νέα παράταση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια
ΕΚΠΑ: Να δοθεί παράταση ενός χρόνου στη διάταξη του νόμου - πλαίσιο που οδηγεί στην απόσπασή της από τα πτυχία των καθηγητικών σχολών.
ΕΚΠΑ: Ζητά νέα παράταση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια