Thumbnail

Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016 από τις 7 το απόγευμα έως τις 9 μμ, Ενημερωτική – Επιμορφωτική Εσπερίδα με θέμα:

«Εφαρμογές Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας σε σχολικά κτήρια».

Η Ενημερωτική – Επιμορφωτική Εσπερίδα αυτή είναι ανοιχτή στη συμμετοχή φοιτητών, εκπαιδευτικών και πολιτών. Στόχος είναι η ενημέρωση πολιτών και φορέων για τις δυνατότητες που υπάρχουν για εφαρμογές Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας σε σχολικά κτήρια με τη συνεργασία Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων (Πολυτεχνείο Κρήτης, ΤΕΙ, Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων) και τοπικών φορέων όπως π.χ. οι Δήμοι.

Στην Εσπερίδα θα παρουσιαστούν καλά παραδείγματα εφαρμογών ΑΠΕ σε σχολεία όπως στο ΕΠΑΛ Βρυσών στα Χανιά αλλά και συγκεκριμένες προτάσεις που υπάρχουν για άλλα σχολικά κτήρια. Έτσι μπορεί να εξοικονομηθούν χρήματα και φυσικοί πόροι και να μειωθούν παράλληλα οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και άλλων ρύπων που παράγονται με τη χρήση ορυκτών καυσίμων.

Πέρα από την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση πολιτών και φορέων, στόχος είναι και η ανάπτυξη μελλοντικών συνεργασιών μεταξύ τοπικών φορέων, σχολείων, Δήμων, του Πολυτεχνείου και του ΤΕΙ για την εφαρμογή ΑΠΕ σταδιακά σε όλα τα σχολικά κτήρια. Η Κρήτη και η χώρα μας είναι από τα μέρη που αναμένεται να πληγούν καίρια από τις επιπτώσεις της ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής και η αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων υποκατάστασης των ορυκτών καυσίμων είναι όσο ποτέ επείγουσα. Τα δημόσια κτήρια και οι δημόσιοι φορείς πρέπει να δώσουν το καλό παράδειγμα της συνολικότερης αλλαγής που πρέπει να υπάρξει στην κοινωνία.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΣΠΕΡΙΔΑΣ

«Εφαρμογές Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας σε σχολικά κτήρια»

Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2016

Αμφιθέατρο ΤΕΙ Κρήτης-Χανιά

7.00 - 7.20                Παιδαγωγική Ομάδα ΚΠΕ Βάμου

«Παιδαγωγικά και περιβαλλοντικά οφέλη από τις εφαρμογές ΑΠΕ στα σχολικά κτήρια»

7.20 - 7.40                Γιάννης Βουρδουμπάς, καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης

«Πώς θα μηδενίσουμε τη χρήση ορυκτών καυσίμων και τις εκπομπές CO2  στα σχολεία (εφαρμογές ΑΠΕ για ενέργεια και θέρμανση)»

7.40 - 8.00               Μαρία Περακάκη, Επιστημονική συνεργάτης ΤΕΙ Κρήτης, «Η ώρα της γης»

8.00 - 8.20             Φασαράκης Βασίλης (ηλεκτρολόγος μηχανολόγος)- Μποτωνάκης Χρήστος (μηχανικός παραγωγής και διοίκησης) – Δημητρούλια Αγγελική (οικονομολόγος), ΕΠΑΛ Βρυσών  

«Εφαρμογές Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στο ΕΠΑΛ Βρυσών Αποκορώνου»

8.20 - 8.40                Σκούλικα Ευαγγελία (μηχανικός ΤΕΕ) – Κανατάκης Ηλίας (πολιτικός μηχανικός), Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 10ου Δημοτικού Σχολείου Χανίων

«Πρόταση – μελέτη για την εφαρμογή Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων»

8.40 - 9.00                 Ερωτήσεις - συζήτηση

Για το ΚΠΕ Βάμου

Ο Υπεύθυνος

Ποντικάκης Φώτιος

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιοι οδηγούν τα «ΑΟ» αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Τι σημαίνουν οι μυστηριώδεις πινακίδες

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

biskota
Μπισκότα: Ποιο είδος προσφέρει περισσότερα θρεπτικά στοιχεία;
Η έρευνα επικεντρώθηκε σε δύο δημοφιλείς κατηγορίες μπισκότων: τα κλασικά τύπου "Μαρία" και τα ευρέως διαφημιζόμενα ως πιο υγιεινά "Digestive".
Μπισκότα: Ποιο είδος προσφέρει περισσότερα θρεπτικά στοιχεία;
biskota
Μπισκότα ολικής άλεσης χωρίς ζάχαρη
Αν αναζητάτε ένα υγιεινό σνακ χωρίς προσθήκη ζάχαρης αλλά με φυσική γλύκα και πλούσια θρεπτικά συστατικά, τότε αυτά τα μπισκότα είναι ό,τι πρέπει.
Μπισκότα ολικής άλεσης χωρίς ζάχαρη
ζαχαρακη
Ζαχαράκη: Στα ζητήματα Παιδείας, η Ελλάδα του 2025 δεν έχει καμία σχέση με όσα παραλάβαμε το 2019
Από 9.882 εκπαιδευτικούς Παράλληλης Στήριξης που βρήκαμε το σχολικό έτος 2019-2020, φτάσαμε στους 16.284 το 2023-2024 – αύξηση της τάξης του 65% μέσα...
Ζαχαράκη: Στα ζητήματα Παιδείας, η Ελλάδα του 2025 δεν έχει καμία σχέση με όσα παραλάβαμε το 2019