Thumbnail
Ενωση εκπαιδευτικών της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας

Δελτίο Τύπου

Μετά από σχετικό αίτημά μας στο Υπουργείο Παιδείας, την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015 μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης Εκπαιδευτικών της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας  συναντηθήκαμε με την κ. Κατερίνα Τρίμη-Κύρου.

Τα θέματα που απασχόλησαν τη συνάντηση αφορούσαν: 
το πάγια αίτημά μας για αναγνώριση της προϋπηρεσίας μας 
τη δημιουργία ξεχωριστού πίνακα για τις και τους εκπαιδευτικούς της ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας και 
τη διάθεση του Υπουργείου να υποστηρίξει αποτελεσματικά τα πολύγλωσσα παιδιά.

Η κ. Τρίμη-Κύρου άκουσε με προσοχή τις θέσεις μας, έθεσε διευκρινιστικές ερωτήσεις και έδειξε ενδιαφέρον για την ικανοποίηση  των αιτημάτων μας.

Από μέρους μας συνεχίζουμε να διεκδικούμε τα αυτονόητα και να παλεύουμε για την αποκατάσταση της πολυετούς αυτής αδικίας σε βάρος μας και σε βάρος των μαθητών και μαθητριών μας.     

Ε.Ε.Ε.Δ/Ξ.Γ. Ένωση Εκπαιδευτικών της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ντουντουκα
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας εκπαιδευτικών στη Δυτική Θεσσαλονίκη την ημέρα του Αγιασμού κατά της υποχρηματοδότησης και των αυθαίρετων τοποθετήσεων
Οι Σύλλογοι επισημαίνουν ότι οι αποφάσεις του ΠΥΣΠΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης αμφισβητούν τη διαφάνεια, την ισονομία και τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών,...
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας εκπαιδευτικών στη Δυτική Θεσσαλονίκη την ημέρα του Αγιασμού κατά της υποχρηματοδότησης και των αυθαίρετων τοποθετήσεων