Νίκος Δένδιας
INTIME NEWS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
«Η Ελλάδα θα αρχίσει συνομιλίες με την κυβέρνηση η οποία θα προκύψει από τις εκλογές» - Τι απαντά ο Νίκος Δένδιας για το διπλωματικό επεισόδιο που σημειώθηκε στη Λιβύη

«Η Ελλάδα θα αρχίσει συνομιλίες με την κυβέρνηση η οποία θα προκύψει από τις εκλογές», σημειώνει ο υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Δένδιας, αναφορικά με το διπλωματικό επεισόδιο που σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα στην Τρίπολη της Λιβύης.

Σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τις συνομιλίες για το θέμα της οριοθέτησης των θαλασσίων ζωνών με τη γειτονική χώρα, ο Νίκος Δένδιας ανέφερε μεταξύ άλλων: 

«Το λέτε πολύ σωστά, αλλά με ποιον  συνομιλίες; Με την Κυβέρνηση η οποία θα προκύψει από τις εκλογές, ώστε αυτή η Κυβέρνηση να εκπροσωπεί την πραγματική βούληση του λαού της Λιβύης. Με αυτή την Κυβέρνηση η Ελλάδα πράγματι θα αρχίσει συνομιλίες και πιστεύω ότι θα καταλήξουμε σχετικά γρήγορα, γιατί το θέμα είναι μάλλον "εύκολο", μάλλον "καθαρό"», ανέφερε ο ΥΠΕΞ και συμπλήρωσε:

«Από εκεί και πέρα, η Υπηρεσιακή Κυβέρνηση της Λιβύης έχει μια υποχρέωση, να συνεργαστεί απόλυτα ώστε να οδηγηθεί η χώρα σε γρήγορες εκλογές. Αυτό το οποίο είναι στενάχωρο είναι ότι βλέπω ότι δεν το πράττει».

Η δήλωση Δένδια για το διπλωματικό επεισόδιο στη Λιβύη:

Η σημερινή επίσκεψη στη Λιβύη, όπως ήταν προγραμματισμένη ξεκίνησε από την Τρίπολη, όπου επρόκειτο να συναντηθώ με τον Πρόεδρο Menfi. Όμως, η Υπουργός Εξωτερικών της Υπηρεσιακής Κυβέρνησης, η κυρία Mangoush προσπάθησε να μου επιβάλει με την παρουσία της στο αεροδρόμιο να συναντηθώ μαζί της, με αποτέλεσμα να διακόψω την επίσκεψη στην Τρίπολη και να πετάξουμε στη Βεγγάζη, όπου ακολουθήθηκε το πρόγραμμα.

Κατ’αρχάς, έγινε η τελετή παράδοσης 30.000 εμβολίων. Προστίθενται αυτά σε άλλα 200.000 εμβόλια που έχουμε στείλει στη Λιβύη. Από εκεί και πέρα, πραγματοποιήθηκε η συνάντηση με τον Στρατάρχη Haftar που επανέλαβε τις γνωστές θέσεις του για το τουρκο-λιβυκό «μνημόνιο» και για την παρουσία της Τουρκίας στη Λιβύη. Κατόπιν συναντήθηκα με βουλευτές και με μέλη της Βουλής των Αντιπροσώπων στα οποία είχα την ευκαιρία να εξηγήσω τις ελληνικές θέσεις. Μάλιστα, εμπειρογνώμονες του Υπουργείου Εξωτερικών τους ενημέρωσαν για λεπτομέρειες όσον αφορά το Διεθνές Δίκαιο και το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας.

Επίσης, είχα την ευκαιρία να είμαι παρών σε μια τελετή στο λιμάνι της Βεγγάζης όπου η Ελλάδα παρέχει βοήθεια για την επαναλειτουργία του λιμανιού. Το λιμάνι της Βεγγάζης είναι εξαιρετικά σημαντικό. Χρησιμεύει όχι μόνο για την μεταφορά εμπορευμάτων στην ίδια τη Βεγγάζη, αλλά και για την μεταφορά ανθρωπιστικής βοήθειας στις χώρες του Σαχέλ. Έχουμε λοιπόν σε δύο φάσεις παράσχει βοήθεια, ώστε να μπορέσει το λιμάνι να ξαναγίνει λειτουργικό.

Από εδώ θα πετάξω στο Tobruk, θα συναντηθώ πάλι με τον Aguila Saleh, τον Πρόεδρο του Κοινοβουλίου, ώστε να έχουμε μια διαμορφωμένη κοινή αντίληψη στα θέματα της τουρκικής παρουσίας στη Λιβύη και των τουρκολιβυκων «μνημονίων».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σχολικά βιβλία
Πολλαπλό βιβλίο: Τι αλλάζει στη συγκρότηση των Επιστημονικών Επιτροπών αξιολόγησης των νέων σχολικών βιβλίων
Νέα τροποποιητική απόφαση φέρνει αλλαγές στις Επιστημονικές Επιτροπές αξιολόγησης των σχολικών βιβλίων - Δείτε το ΦΕΚ
Πολλαπλό βιβλίο: Τι αλλάζει στη συγκρότηση των Επιστημονικών Επιτροπών αξιολόγησης των νέων σχολικών βιβλίων
ypoyrgeio paideias
Σχολεία: «Μπλόκο» στη δικαιολόγηση των απουσιών λόγω γρίπης μετά την 1η Απριλίου για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης των μαθητών
Δεν υπήρξε θετική απάντηση του υπουργείου Υγείας στο προφορικό αίτημα του υπουργείου Παιδείας
Σχολεία: «Μπλόκο» στη δικαιολόγηση των απουσιών λόγω γρίπης μετά την 1η Απριλίου για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης των μαθητών