Πανελλαδικές εξετάσεις
INTIME NEWS/Image Online
Επιστολή μαθήτριας προς τη Νίκη Κεραμέως μέσω του alfavita.gr - «Σας παρακαλώ να κατανοήσετε ότι ακριβώς τη στιγμή που ξεκινάμε να ‘χτίζουμε’ το μέλλον μας , εσείς μας "κόβετε τα φτερά"»

Ως «παράλογη» χαρακτηρίζει την απόφαση για την θέσπιση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής υποψήφια των φετινών Πανελλαδικών εξετάσεων μέσα από ανοιχτή επιστολή της.

Το alfavita.gr συνεχίζει να λαμβάνει και να δημοσιεύει επιστολές μαθητών και γονέων, για να δώσει το βήμα σε όλους όσοι επηρεάστηκαν αρνητικά από τη θέσπιση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής στα ειδικά μαθήματα. 

Λόγω της θέσπισης της ΕΒΕ, πολλοί υποψήφιοι δεν κατάφεραν να μπουν στη σχολή της πρώτης τους επιλογής για πολύ λίγα μόρια.

Λάβαμε και δημοσιεύουμε ανοιχτή επιστολή υποψήφιας των φετινών πανελλαδικών η οποία τονίζει πως είναι «άκρως αναγκαία την επανεξέταση του νομοσχεδίου ακόμα και τώρα. Είναι αδύνατον παιδιά που είναι άριστοι μαθητές, έχοντας γράψει πάνω από τη βάση στα ειδικά μαθήματα, να μην έχουν καν το δικαίωμα να δηλώσουν τις σχολές που επιθυμούν!».

Η επιστολή

Αναλυτικά, η επιστολή της μαθήτριας:

Ονομάζομαι Φουσέκη Παναγιώτα και υπήρξα μαθήτρια της τρίτης λυκείου την φετινή χρονιά. Μία χρονιά πολύ δύσκολη για εμένα και τους συμμαθητές μου, μένοντας σχεδόν εσώκλειστη κατά την διάρκεια των έξι μηνών καραντίνας. Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για την έκφρασή μου , αλλά το νομοσχέδιο με την ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα αποτελεί μία απόφαση παράλογη, καταχρηστική και καθόλου μελετημένη κατά τη γνώμη μου, ευνοώντας την ανάπτυξη των ιδιωτικών σχολών και χαντακώνοντας τα δημόσια πανεπιστήμια.

Προσωπικά, ενδιαφέρομαι να εισαχθώ στην  σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Πατρών, έχοντας συγκεντρώσει συνολικά 21.363 μόρια, 18.363 μόρια από τα βασικά μαθήματα και 3.000 από τα ειδικά μαθήματα.  Κατά την προετοιμασία μου , σκεφτόμουν πως αρκούσε να γράψω άριστα στα βασικά μαθήματα και τουλάχιστον πάνω από 10 σε καθένα από τα ειδικά μαθήματα για να εισαχθώ στη σχολή που επιθυμούσα. Παρ’ όλα αυτά, κοντά στον φετινό Απρίλη, μετά από δύο σχεδόν χρόνια προετοιμασίας και μόλις δύο μήνες πριν από τις Πανελλαδικές εξετάσεις, μας ανακοινώσατε την ΕΒΕ, καταργώντας ταυτόχρονα την ίδια χρονιά τα μαθήματα σχεδίου από το σχολείο.

Με άλλα λόγια, εξετάστηκα πανελλαδικά σε δύο εξάωρα μαθήματα χωρίς καν να τα έχω διδαχθεί στο σχολείο. Θα σας παρακαλούσα ,λοιπόν, να μου εξηγήσετε πως είναι δυνατόν κάποιο παιδί του οποίου η οικογένεια δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να πληρώσει τη διδασκαλία του για τα ανύπαρκτα ,στο σχολικό πρόγραμμα, μαθήματα, να εξεταστεί πανελλαδικά σε αυτά. Οι διακρίσεις είναι ξεκάθαρες σε μία χώρα η οποία θέλει να αποκαλείται δημοκρατική!

Μόλις βγήκαν οι ΕΒΕ για τις σχολές, αντιλήφθηκα πως από τις σχολές Αρχιτεκτόνων Μηχανικών έχω δικαίωμα να δηλώσω μόνο αυτή των Ιωαννίνων, καθώς η βαθμολογία μου στο ελεύθερο σχέδιο με απορρίπτει μόλις για 0,62 μονάδες από τη σχολή που επιθυμώ, παρά την άριστη βαθμολογία μου στο γραμμικό, το κύριο μάθημα της σχολής μου.

 Οι ενστάσεις μου, λοιπόν, είναι πολλές.

Πρώτον, αφαιρείτε το σχέδιο από τη σχολική διδασκαλία , σε μία χώρα η οποία αποτελεί την γενέτειρα των τεχνών.

Δεύτερον, όσοι μαθητές ενδιαφερόμαστε για την Αρχιτεκτονική ,αλλά και για κάποιες άλλες σχολές, είμαστε υποχρεωμένοι να εξεταστούμε πανελλαδικά σε δύο μαθήματα τα οποία δεν διδαχτήκαμε ποτέ στο δημόσιο σχολείο, και για τα οποία οι οικογένειες μας είναι υποχρεωμένες να επιβαρυνθούν οικονομικά.

Τρίτον, αποφασίσατε κατά τη διάρκεια μίας τρομερά δύσκολης χρονιάς , να εντάξετε την ΕΒΕ , ενώ γνωρίζατε πως η διαδικτυακή διδασκαλία δεν ήταν αρκετά αποτελεσματική και ότι οι περισσότεροι μαθητές βρίσκονταν σε μία άσχημη ψυχική κατάσταση λόγω της πανδημίας.

Τέταρτον, η ΕΒΕ ανακοινώθηκε στα τέλη της σχολικής χρονιάς , χωρίς οι μαθητές να έχουν προετοιμαστεί για αυτή.

Καταληκτικά, λοιπόν, κρίνω άκρως αναγκαία την επανεξέταση του νομοσχεδίου ακόμα και τώρα. Είναι αδύνατον παιδιά που είναι άριστοι μαθητές , έχοντας γράψει πάνω από τη βάση στα ειδικά μαθήματα , να μην έχουν καν το δικαίωμα να δηλώσουν τις σχολές που επιθυμούν! Αναζητώ απεγνωσμένα την ενσυναίσθηση σε αυτή τη χώρα. Σας παρακαλώ να κατανοήσετε ότι ακριβώς τη στιγμή που ξεκινάμε να ‘χτίζουμε’ το μέλλον μας , εσείς μας ‘κόβετε τα φτερά’ !!! Λυπάμαι πραγματικά για όλα τα παιδιά που είμαστε αναγκασμένοι να βιώσουμε αυτή την αδικία. Θεωρώ απαράδεκτη τη συμπεριφορά από τη μεριά του υπουργείου, αφού παρ’όλο που διαπίστωσε πόσο άδικο είναι το νομοσχέδιο αυτό και πόσο ανέντιμες οι αποφάσεις του απέναντι στους μαθητές, που αποτελούν το μέλλον αυτής της χώρας, επιμένει ακόμα , μη αναθεωρώντας το.  

 Ευχαριστώ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

agori-viasmos-seksoualiki-parenoxlisi.jpg
Κρήτη: «Έχω μέσα μου ένα τέρας» – Τι ισχυρίστηκε ο 51χρονος που ασέλγησε σε 3 ανήλικους
Το βαφτιστήρι του περιέγραψε τουλάχιστον δέκα περιστατικά ασέλγειας και κακοποιήσεων
Κρήτη: «Έχω μέσα μου ένα τέρας» – Τι ισχυρίστηκε ο 51χρονος που ασέλγησε σε 3 ανήλικους
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
Πανελλαδική απεργία αύριο Τρίτη 21 Μαΐου - Τι θα γίνει στα σχολεία - Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ
Σε συμμετοχή καλούν ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΠΟΣΕΕΠΕΑ κλπ στη μεγάλη απεργία της 21ης Μαΐου
Πανελλαδική απεργία αύριο Τρίτη 21 Μαΐου - Τι θα γίνει στα σχολεία - Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ
Μακρή
Τι ισχύει για τους πίνακες Ειδικής & Γενικής Αγωγής: Απάντηση Ζ.Μακρή στη Βουλή
Μακρή: Εκπαιδευτικοί που συμπεριελήφθησαν στους αξιολογικούς πίνακες και απέκτησαν νέα προσόντα ή προϋπηρεσία ή μόρια από κοινωνικά κριτήρια μετά τη...
Τι ισχύει για τους πίνακες Ειδικής & Γενικής Αγωγής: Απάντηση Ζ.Μακρή στη Βουλή