trena-tempi
Η ΕΔΑΠΟ έχει υποδείξει ένα σημείο – «Δεν μπορεί μετά από μία τέτοια σύγκρουση να παραμένουν στο ίδιο σημείου που βρισκόντουσαν»

Ραγδαίες εξελίξεις έρχονται στη δημοσιότητα, τα τελευταία 24ωρα για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, που κόστισε την ζωή 57 ανθρώπων.

Σήμερα (19/11), η εκπρόσωπος Τύπου της ιδιωτικής εταιρείας που πραγματοποιεί τις έρευνες στα συντρίμμια των αμαξοστοιχιών που συγκρούσθηκαν στα Τέμπη, Αγγελική Διακομανώλη μίλησε στο Mega για τα νέα ευρήματα.

«Έχει εντοπιστεί βιολογικό υλικό, έχουν εντοπιστεί αρκετά πράγματα, δεν μπορούμε να πούμε περισσότερα μέχρι να τελειώσει όλη η διενέργεια. Μιλάμε για ανθρώπινα μέλη σε σημεία τα οποία είναι εκτός χαρτογράφησης που είχε υποδείξει η επιτροπή της ΕΔΑΠΟ, ατί όπως αντιλαμβάνεστε η χαρτογράφηση αφορά τους επιβάτες οι οποίοι είναι σε ένα τρένο το οποίο κινείται στα λογικά πλαίσια χωρίς να συγκρουστεί.

Όταν προκύπτει σύγκρουση, προφανώς και με τέτοια ταχύτητα που πήγαιναν και τα δύο τρένα, δεν μπορεί να παραμένουν στο ίδιο σημείο που βρισκόντουσαν. Οπότε, το να έχουμε ένα βαγόνι με 100 θέσεις και να συγκρούεται, προφανώς θα πρέπει να ψάξεις όλο το βαγόνι. Δεν μπορείς να πας σε συγκεκριμένα σημεία και να πεις, εδώ καθόντουσαν και εκεί όχι».

Η αλλοίωση των στοιχείων

«Υπάρχει αλλοίωση των στοιχείων. Υποθέτουμε πως είναι από αρκετούς επιβάτες. Είναι τόση η παραμόρφωση αν θέλετε, των υπολειμμάτων και τόση η φθορά που νομίζω ότι μόνο ο ιατροδικαστής μπορεί να κρίνει. Μετά από υπόδειξη του πραγματογνώμονα, δόθηκε η ένδειξη καταρχάς από τον σκύλο μας ότι σε εκείνο το σημείο υπάρχει βιολογικό υλικό.

Ανοίγοντας εντοπίστηκε βιολογικό υλικό και από εκεί και έπειτα, προχωρώντας πιο κάτω στο κόψιμο της λαμαρίνας εντοπίστηκε το ‘’μαύρο κουτί’’. ΄Έχουν δώσει ενδείξεις τα σκυλιά πως υπάρχουν και άλλα ευρήματα και θα πρέπει να ανοιχτούν τα σημεία εκείνα για να μπορέσουμε να βγάλουμε το υλικό που έχει εντοπίσει ο σκύλος για να παραδώσουμε.

Οι επιτροπές που βρίσκονται, βρισκόντουσαν εν πάση περιπτώσει στο σημείο, να βγάζουν τα αληθή στοιχεία. Γιατί όσοι γνωρίζουν τι δουλειά έκανε ο καθένας εκεί που ήτανε και καλό θα ήταν να είμαστε λίγο προσεκτικοί θεωρώ. Καλό θα είναι να αρχίσουμε να λέμε αλήθειες», συνέχισε η Εκπρόσωπος Τύπου.

Τι ανέφερε η Κατερίνα Βουτσινά, αδελφή θύματος

«Αναφέρομαι στην έρευνα που έχει να κάνει με την ανεύρεση γενετικού υλικού, που τόσους μήνες σαπίζουν οι άνθρωποι. Πρέπει να είμαστε δίκαιοι σχετικά με το ποιος έχει αναλάβει την  έρευνα και ποιος έχει φέρει αποτέλεσμα. Αναφέρομαι στην εταιρία που μπήκε μέσα και βρήκε ευρήματα. Η οικογένειά μου είναι υποψήφια να παραλάβει κάποιο κομμάτι του αδελφού μου.

Κανένα πόρισμα δεν θεωρείται σωστό με βάση τη χαρτογράφηση των ανθρώπων όταν καθόντουσαν διότι τη στιγμή της πρόσκρουσης τα άτομα δεν καθόντουσαν στη θέση τους. Πρέπει να επικεντρωθούμε στην έρευνα. Στα Τέμπη θέλουν πολλοί να γίνουν διάσημοι. Ας επικεντρωθούμε σε αυτούς τους ανθρώπους που θέλουν να βοηθήσουν και όχι στους άλλους».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kataskinosi-paidia.jpg
Παιδικές κατασκηνώσεις ΔΥΠΑ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τα vouchers - Oι δικαιούχοι και τα κριτήρια
Η πλατφόρμα θα είναι ανοικτή για τις αιτήσεις δικαιούχων έως τις 12 Μαΐου και ώρα 23:59
Παιδικές κατασκηνώσεις ΔΥΠΑ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τα vouchers - Oι δικαιούχοι και τα κριτήρια
kimolia_6.jpg
Νέοι Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών 2024: Πίνακες των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Κάλυψη όλων των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Νέοι Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών 2024: Πίνακες των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης