Thumbnail
Νέα καταγγελία για τον προϊστάμενο της ΔΙΔΕ Γ΄ Αθήνας που ζητά από διευθυντές τα ονόματα των εκπαιδευτικών που δεν κατέθεσαν τη βαθμολογία Α΄ τετραμήνου

Τη στάση του προϊσταμένου της ΔΙΔΕ Γ΄ Αθήνας που ζητά από διευθυντές τα ονόματα των εκπαιδευτικών που δεν κατέθεσαν τη βαθμολογία Α΄ τετραμήνου καταγγέλλει η Γ΄ΕΛΜΕ Δυτικής Αθήνας.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Πληροφορηθήκαμε ότι ο Προϊστάμενος ΔΙΔΕ Γ΄ Αθήνας, παράνομα και προφορικά, ζήτησε από διευθυντές να του κοινοποιήσουν τα ονόματα των εκπαιδευτικών που δεν κατέθεσαν βαθμολογία Α΄τετραμήνου. Ο ίδιος μέχρι στιγμής έχει δείξει ένα αλαζονικό και αυταρχικό ύφος σε μια σειρά θεμάτων, όπως: η δημιουργία ή η περικοπή τμημάτων, οι παρεμβάσεις στα σχολεία κυρίως μέσω πιέσεων σε διευθυντές, ιδιαίτερα σ’ αυτούς που συντάσσονται με τα συλλογικά όργανα του κλάδου, το έλλειμμα δημοκρατικής αντίληψης για διάλογο και η υποτίμηση του θεσμικού ρόλου των σωματείων. Αποκορύφωμα αποτελεί το μήνυμα που έστειλε σε προσωπικά μέιλ συναδέλφων, στις 10/2, για τη βαθμολογία των μαθητών και την κατάθεσή της.

Θα θέλαμε να πληροφορήσουμε όλους τους εκπαιδευτικούς της Γ΄ Αθήνας, αλλά και τον ίδιο τον ΔΙΔΕ που προφανώς πιάστηκε «αδιάβαστος» ότι:

α) το ίδιο το σύστημα δίνει τη δυνατότητα μη κατάθεσης βαθμολογίας στον διδάσκοντα ανάλογα με την κρίση του,

β) το σύστημα δίνει τη δυνατότητα αυτή, καθώς ο σχετικός νόμος προβλέπει ακριβώς τί γίνεται με τη βαθμολογία του δευτέρου τετραμήνου,

γ) δεν είναι στην αρμοδιότητα κανενός ΔΙΔΕ το αν, πόσοι και ποιοι εκπαιδευτικοί κατέθεσαν βαθμολογία,

δ) οι προϊστάμενοι είναι υποχρεωμένοι να στέλνουν γραπτά και ενυπόγραφα τις εντολές τους και να μην υπεκφεύγουν με προφορικές εντολές

Θεωρούμε ότι το ύφος και η στάση του προϊσταμένου είναι απαράδεκτα. Οι εκπαιδευτικοί δεν διοικούνται με εκβιασμούς και απειλές ή με καταλόγους με ονοματεπώνυμα. Θα περιμέναμε μια διαφορετική στάση απέναντι στους εκπαιδευτικούς που όλο το προηγούμενο διάστημα στήριξαν με κάθε τρόπο την εκπαιδευτική διαδικασία και εν τέλει το δημόσιο σχολείο

Συνάδελφοι, η νομοθεσία και τα συλλογικά μας όργανα στο θέμα της βαθμολογίας έχουν τοποθετηθεί. Καλούμαστε να καταδικάσουμε τέτοιες συμπεριφορές και να λειτουργήσουμε με βάση τον παιδαγωγικό μας ρόλο και την ευθύνη μας απέναντι στους μαθητές.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes_02
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2024: Εγκύκλιος για το Δελτίο Εξεταζομένου και τους υποψήφιους για το 10% χωρίς νέα εξέταση
Οδηγίες για την έκδοση του Δελτίου Εξεταζομένου των Πανελληνίων εξετάσεων ΕΠΑΛ 2024 - Τι προβλέπεται για τους υποψήφιους με το 10%
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2024: Εγκύκλιος για το Δελτίο Εξεταζομένου και τους υποψήφιους για το 10% χωρίς νέα εξέταση
νηπιαγωγειο
Ζωγράφου: Δεκάδες τα προβλήματα στα Νηπιαγωγεία του Δήμου- Πλήρης καταγραφή και προτάσεις
Τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπιζουν τα Νηπιαγωγεία της περιοχής, κωδικοποίησε στο κείμενο - υπόμνημα που ακολουθεί ο Α' Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε...
Ζωγράφου: Δεκάδες τα προβλήματα στα Νηπιαγωγεία του Δήμου- Πλήρης καταγραφή και προτάσεις