σχολική τάξη, θρανία, σχολείο, μαυροπίνακας
Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου

Αρνητική είναι η τελική εισήγηση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου αναφορικά με τις «συγχωνεύσεις» - κλείσιμο των Γυμνασίων Κράνας και Συβρίτου, όπως αναφέρει η ΕΛΜΕ Ρεθύμνου σε πρόσφατη ανακοίνωσή της.

Τονίζεται ότι αυτή η εξέλιξη ήταν αποτέλεσμα του πολυμέτωπου αγώνα που δόθηκε, ενώ τονίζεται ότι «Η ΕΛΜΕ Ρεθύμνου από την πρώτη στιγμή ανέπτυξε μια πλήρη και οργανωμένη επιχειρηματολογία, αποδομώντας τις μισές αλήθειες της εισήγησης του κ. Μαραγκάκη για τα δύο σχολεία, αλλά και παρουσιάζοντας τη μεγάλη εικόνα, εκείνη της υποστελέχωσης και γενικότερης εγκατάλειψης των σχολικών μας μονάδων, ειδικά της υπαίθρου. Παράλληλα ζητήσαμε τη συνδρομή και τη συνεργασία κάθε εμπλεκόμενου φορέα και, όπου χρειάστηκε, τους θέσαμε προ των ευθυνών τους».

Το «στοπ» που μπήκε στο κλείσιμο των Γυμνασίων αποτελεί όφελος για τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, αλλά συμβάλλει και στην αποτροπή ανάλογων ενεργειών, ενώ αποτελεί και παράδειγμα του αποτελεσματικού αγώνα απέναντι στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές που φαίνεται να σημειώνονται.

Η ανακοίνωση

«Αρνητική είναι η τελική εισήγηση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου αναφορικά με τις «συγχωνεύσεις» - κλείσιμο των Γυμνασίων Κράνας και Συβρίτου, σύμφωνα και με όσα δήλωσε σε τοπικά μέσα ενημέρωσης ο Διευθυντής Εκπαίδευσης κ. Μανούσος Μαραγκάκης. 

Η εξέλιξη αυτή ήρθε ως αποτέλεσμα του πολυμέτωπου, διαρκούς και επίμονου αγώνα των τοπικών αρχών, γονέων, διδασκόντων, πολιτιστικών συλλόγων, κομμάτων της αντιπολίτευσης και φυσικά της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου, αποδεικνύοντας – ανάμεσα σε άλλα – πως οι μοναδικοί χαμένοι αγώνες είναι αυτοί που δεν γίνονται.

Η ΕΛΜΕ Ρεθύμνου από την πρώτη στιγμή ανέπτυξε μια πλήρη και οργανωμένη επιχειρηματολογία, αποδομώντας τις μισές αλήθειες της εισήγησης του κ. Μαραγκάκη για τα δύο σχολεία, αλλά και παρουσιάζοντας τη μεγάλη εικόνα, εκείνη της υποστελέχωσης και γενικότερης εγκατάλειψης των σχολικών μας μονάδων, ειδικά της υπαίθρου. Παράλληλα ζητήσαμε τη συνδρομή και τη συνεργασία κάθε εμπλεκόμενου φορέα και, όπου χρειάστηκε, τους θέσαμε προ των ευθυνών τους. (Εδώ οφείλουμε να επισημάνουμε πως προκαλεί αλγεινή εντύπωση το γεγονός ότι ο κυβερνητικός βουλευτής του νομού ουδέποτε τοποθετήθηκε για το θέμα).

Η αποτροπή του κλεισίματος των Γυμνασίων Κράνας και Συβρίτου δεν συνιστά μόνο «φιλί ζωής» για τις εν λόγω σχολικές μονάδες αλλά: α) Βάζει φρένο σε πιθανές ανάλογες ενέργειες και για άλλες β) Αποτελεί παράδειγμα αποτελεσματικού αγώνα απέναντι στις αντιεκπαιδευτικές και «λογιστικού» χαρακτήρα πολιτικές της κυβέρνησης.

Ωστόσο τα προβλήματα είναι ακόμα εδώ. Βρισκόμαστε στα τέλη Νοεμβρίου και τα σχολεία – ακόμα και εντός πόλης! – εξακολουθούν να έχουν κενά καθηγητών, οι κτιριακές υποδομές δεν είναι οι καλύτερες, το ζήτημα της στέγης για τους εκπαιδευτικούς (και όχι μόνο) παραμένει οξύ, τα δρομολόγια εντός του νομού ανεπαρκή. Ο κ. Προϊστάμενος, αντί να θέσει στο κάδρο των ευθυνών το υπουργείο και την πολιτική του, διαμηνύει πως θα επανέλθει μελλοντικά στην αρχική του εισήγηση και ζητάει να λύσουν τα προβλήματα των σχολείων οι δήμοι, σαν να είναι αυτοί οι αρμόδιοι φορείς για τις προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού!

Ως ΕΛΜΕ Ρεθύμνου:

  • Ζητάμε από τη ΔΔΕ Ρεθύμνου να μείνει στο πεδίο των θεσμικών της αρμοδιοτήτων, που είναι η ενίσχυση των σχολικών μονάδων. Καμία σκέψη για κλείσιμο σχολείων, ούτε τώρα, ούτε στο μέλλον! Το ίδιο ισχύει και για την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης και το ΥΠΑΙΘΑ.
  • Ενημερώνουμε πως θα επιδιώξουμε τη συνέχιση της συνεργασίας με τους δήμους, τους συλλόγους γονέων, τους πολιτιστικούς συλλόγους κ.ά., ώστε να μεγαλώσουμε την πίεση για έγκαιρη στελέχωση των σχολείων της υπαίθρου, καθώς και δημιουργία ελκυστικών προϋποθέσεων (ως προς τη στέγη, μετακινήσεις κλπ) για τους εκπαιδευτικούς.
  • Επαναφέρουμε το αίτημα προς της ΠΔΕ Κρήτης και το ΥΠΑΙΘΑ για αύξηση της μοριοδότησης των σχολείων της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνου και τον χαρακτηρισμό του Γυμνασίων Κράνας και Γαράζου και του ΕΠΑΛ Γαράζου ως «δυσπρόσιτων».

Ευχαριστούμε και χαιρετίζουμε όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτή τη συλλογική και ευδόκιμο προσπάθεια. Ο δρόμος του αγώνα είναι ο μόνος που έχουμε.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathitries_kotsides_sholiki_taxi_daskalos.jpg
Καλοί μαθητές: Τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας που απογειώνουν τις σχολικές επιδόσεις
Ίσως δεν είναι στο χέρι των γονιών και των δασκάλων αν το παιδί θα γίνει «αστέρι» στο σχολείο, αφού η προσωπικότητά του, την οποία φέρει στα γονίδιά...
Καλοί μαθητές: Τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας που απογειώνουν τις σχολικές επιδόσεις
Παγωτό φράουλα - μπανάνα
Απολαυστικό παγωτό μπανάνα – φράουλα με μέλι και κομματάκια σοκολάτας
Μια πανεύκολη συνταγή για να ετοιμάσετε σπιτικό παγωτό, με απλά υλικά, όπως είναι οι μπανάνες και οι φράουλες, το μέλι και την κρέμα γάλακτος
Απολαυστικό παγωτό μπανάνα – φράουλα με μέλι και κομματάκια σοκολάτας