erasmus
Οι εκπαιδευτικοί αξιοποιούν τις ευκαιρίες της Ευρώπης μέσω κινητικοτήτων Erasmus+ ΚΑ122 σε Φινλανδία και Γαλλία

Στο 4ο Γυμνάσιο Συκεών Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2022-2023 υλοποιήθηκαν, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+2022-1-EL01-KA122-SCH-000078775 με τίτλο: «Σχεδιάζοντας ένα σχολείο ανοιχτό σε όλους» δύο κινητικότητες με στόχο τόσο την εξωστρέφεια του σχολείου όσο και την καλλιέργεια κλίματος ενσυναίσθησης, συμπερίληψης και καλών πρακτικών σε ζητήματα διαφορετικότητας. Για τον ίδιο σκοπό και για την ολοκλήρωση του προγράμματος ακολουθεί και μία ακόμη κινητικότητα στο Δουβλίνο (Ιρλανδία) με τίτλο «Ένα Ευρωπαϊκό σχολείο για όλα τα παιδιά».

1Η KINHTIKOTHTA (ΕΛΣΙΝΚΙ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ)

Μία ομάδα από 3 εκπαιδευτικούς παρακολούθησαν το σεμινάριο «Ικανότητες και Ευαισθητοποίηση για μια Πολυπολιτισμική τάξη» του οργανισμού υλοποίησης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Europass Teacher Academy από 06/03/23 έως 11/03/23. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου ήρθαν σε επαφή με συναδέλφους/σες τους από χώρες της Ευρώπης. Επιμορφώθηκαν τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, προκειμένου να ευαισθητοποιηθούν σε σχέση με την Πολυπολιτισμική τάξη και να αποκτήσουν ικανότητες, ώστε να ανταπεξέρχονται με μεγαλύτερη ευκολία σε τέτοιο περιβάλλον. Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να βρίσκονται οι ίδιοι σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον μάθησης, να γνωρίσουν ξένους συναδέλφους, να ανταλλάξουν απόψεις για εκπαιδευτικά, πολιτισμικά, και άλλα ζητήματα, να εξοικειωθούν με πολύ παραγωγικές τεχνικές, στρατηγικές και παιχνίδια σχετικά με τον τρόπο εισαγωγής και διδασκαλίας της Διαπολιτισμικής Ικανότητας σε μια διαπολιτισμική τάξη, να μοιραστούν εμπειρίες και να αλληλεπιδράσουν. Ταυτόχρονα, συμμετείχαν σε δραστηριότητες  άτυπης εκπαίδευσης.

2Η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΤΟΥΛΟΥΖΗ ΓΑΛΛΙΑΣ  JOB SWADOWING)

Mία ομάδα από 6 εκπαιδευτικούς κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας και χωρίς να παρακωλύσουν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου, πραγματοποίησαν κινητικότητα Job Swadowing στο Collège Jolimont και στο Lycée Stéphane Hessel (σχολεία Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Γαλλίας στα οποία φοιτούν μαθητές  από διαφορετικά γλωσσικά, πολιτισμικά και οικονομικά περιβάλλοντα με  διαφορετικές εκπαιδευτικές ανάγκες). Κατά τη διάρκεια της, οι 6 εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία: να επισκεφτούν τους συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς οργανισμούς, να περιηγηθούν στους χώρους των σχολικών συγκροτημάτων, να ενημερωθούν πάνω στο εκπαιδευτικό σύστημα της Γαλλίας, στις τάξεις υποδοχής και ένταξης, στην παράλληλη στήριξη, στον θεσμό της σχολικής ζωής, να ανταλλάξουν απόψεις πάνω στα εκπαιδευτικά συστήματα των δύο χωρών, να παρακολουθήσουν μαθήματα σε πραγματικό χρόνο, να διδάξουν οι ίδιοι στους Γάλλους μαθητές

Οι συμμετέχουσες εκπαιδευτικοί: Δαούτη Θ.- Καλαμακίδου Ερμ.- Κατουρτζίδη Γ.-Μήτσιου Ευ.- Νικολαΐδου Μαγ.- Παρασκευά Μ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΠΑΙΤΕ
Τεχνολόγοι εκπαιδευτικοί: Προβληματισμός για την ΑΣΠΑΙΤΕ και την απορρόφησή της από το ΕΚΠΑ
Προβληματισμός των τεχνολόγων εκπαιδευτικών για τη λειτουργικότητα της ΑΣΠΑΙΤΕ που θα αντικατασταθεί από τετραετές τμήμα
Τεχνολόγοι εκπαιδευτικοί: Προβληματισμός για την ΑΣΠΑΙΤΕ και την απορρόφησή της από το ΕΚΠΑ
ΥΠΑΙΘ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Θέσεις για 63 διευθυντές και 60 υποδιευθυντές
Προκήρυξη για θέσεις διευθυντών και υποδιευθυντών σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας - Πότε γίνονται οι αιτήσεις
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Θέσεις για 63 διευθυντές και 60 υποδιευθυντές
μηχανογραφικο
Μηχανογραφικό 2024: Η εγκύκλιος για τους υποψήφιους που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις
Πότε πρέπει να καταθέσουν τα Μηχανογραφικά τους Δελτία για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων
Μηχανογραφικό 2024: Η εγκύκλιος για τους υποψήφιους που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις