kathigitis
«Δεν θα επιτρέψουμε οι συνάδελφοί μας, νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί να μετατραπούν σε όμηροι του Υπουργείου και της Κυβέρνησης, με τέτοιες ενέργειες εις βάρος τους.»

Την άμεση μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής ζητάει η ΕΛΜΕ Σάμου.

Όπως αναφέρεται, παρά το γεγονός ότι αυτό έπρεπε ήδη να είχε γίνει από τα μέσα του Οκτωβρίου, πολλές Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ακόμα δεν έχουν ολοκληρώσει τις μονιμοποιήσεις.

Μετά τη διαμαρτυρία που πραγματοποιήθηκε, ο προϊστάμενος δεσμεύτηκε να συζητήσει το θέμα στο ΠΥΣΔΕ, αντ' αυτού τέθηκε ερώτημα στο ίδιο το Υπουργείο, δημιουργώντας περαιτέρω καθυστέρηση!

Όπως τονίζεται, «Με ποια λογική, ενώ είναι ήδη εκπρόθεσμοι, ρωτούν το υπουργείο αν πρέπει να εφαρμόσουν το νόμο; Είναι απαράδεκτο να παρατείνουν μια κατάσταση ομηρίας και ανασφάλειας των συναδέλφων, εκτός κι αν θεωρούν ότι έτσι οι συνάδελφοι είναι ευάλωτοι σε πιέσεις.»

Η ανακοίνωση

«Τον Αύγουστο του 2022 συμπληρώθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο διετία των δόκιμων νεοδιόριστων συναδέλφων της Ειδικής Αγωγής. Με βάση τον νόμο 4589/2019 με τον οποίο πραγματοποιήθηκαν οι διορισμοί στην εκπαίδευση, θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί από τις Διευθύνσεις η μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών αυτών το αργότερο μέχρι τις 18/10/2022.

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Σάμου, όπως και πολλές άλλες, δεν έχει προχωρήσει την συγκεκριμένη διαδικασία μονιμοποίησης, ενώ την ίδια στιγμή σε άλλες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί έχουν και τυπικά μονιμοποιηθεί (Α’,Γ’, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής, Γ΄ Αθήνας, Εύβοιας, Χανίων, Φωκίδας κα).

Πριν δύο εβδομάδες, περίπου, πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρίας και υπήρξε δέσμευση από πλευράς του προϊστάμενου το θέμα να συζητηθεί στο ΠΥΣΔΕ για να οριστικοποιηθεί η μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών. Δυστυχώς το συμβούλιο, μετά από εισήγηση του προϊσταμένου, αποφάσισε να θέσει ερώτημα προς το Υπουργείο για το θέμα αυτό, δημιουργώντας νέες καθυστερήσεις.

Καταγγέλλουμε τη στάση του προϊσταμένου ΔΙΔΕ και του ΠΥΣΔΕ που κωλυσιεργούν και δεν εφαρμόζουν το νόμο, όταν αυτός προστατεύει στοιχειωδώς τους συναδέλφους. Με ποια λογική, ενώ είναι ήδη εκπρόθεσμοι, ρωτούν το υπουργείο αν πρέπει να εφαρμόσουν το νόμο; Είναι απαράδεκτο να παρατείνουν μια κατάσταση ομηρίας και ανασφάλειας των συναδέλφων, εκτός κι αν θεωρούν ότι έτσι οι συνάδελφοι είναι ευάλωτοι σε πιέσεις.

Δεν θα επιτρέψουμε οι συνάδελφοί μας, νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί να μετατραπούν σε όμηροι του Υπουργείου και της Κυβέρνησης, με τέτοιες ενέργειες εις βάρος τους.

Απαιτούμε από:

  • Το ΠΥΣΔΕ Σάμου να συνεδριάσει ξανά άμεσα και να προχωρήσει τις σχετικές διαδικασίες για την μονιμοποίηση όλων των συναδέλφων Ειδικής Αγωγής που διορίστηκαν τον Αύγουστο του 2020, χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις.
  • Την ΟΛΜΕ, να πάρει άμεσα θέση για το συγκεκριμένο θέμα.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/5

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Πανελλαδικές 2024: Κατάταξη 8 Τμημάτων που εντάχθηκαν στο Δημοκρίτειο Θράκης από το ΔΙΠΑΕ σε Επιστημονικά Πεδία
Η απόφαση ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2024 και επόμενων ετών
Πανελλαδικές 2024: Κατάταξη 8 Τμημάτων που εντάχθηκαν στο Δημοκρίτειο Θράκης από το ΔΙΠΑΕ σε Επιστημονικά Πεδία
διακροτημα
Γιατί Διακρότημα
Τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ εξειδικεύονται στην παροχή μαθημάτων και φροντιστηριακής υποστήριξης σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και...
Γιατί Διακρότημα
ypaith
Εγκύκλιος για δικαιολόγηση απουσιών για «αντικειμενικούς λόγους ανωτέρας βίας»
Έρχεται ξανά η εγκύκλιος για τη δικαιολόγηση απουσιών των μαθητών για «αντικειμενικούς λόγους ανωτέρας βίας»
Εγκύκλιος για δικαιολόγηση απουσιών για «αντικειμενικούς λόγους ανωτέρας βίας»
Πανελλήνιες
Πανελλαδικές 2024: Ποια τμήματα έχουν χαμηλή βάση και καλές προοπτικές στο 4ο Πεδίο
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι για το 4ο επιστημονικό πεδίο στις Πανελλήνιες εξετάσεις 2024
Πανελλαδικές 2024: Ποια τμήματα έχουν χαμηλή βάση και καλές προοπτικές στο 4ο Πεδίο