learning_from_the_extremes.
Το Έργο «Learning from the Extremes» στοχεύει στην αντιμετώπιση των ανισοτήτων πρόσβασης στην ψηφιακή εκπαίδευση, ενισχύοντας την ένταξη και μειώνοντας το ψηφιακό χάσμα που υφίστανται οι σχολικές κοινότητες απομακρυσμένων περιοχών

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ως Συντονιστής Εταίρος στο Έργο με τίτλο «Learning from the Extremes» (Grant Agreement no. LC01760255 / 101052266 LfE) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Pilot Projects and Preparatory Actions in the field of "Communications Networks, Content and Technology"- Preparatory Action - Increasing access to educational tools in areas and communities with low connectivity or access to technologies” προέβη σε αξιολόγηση των αιτήσεων που υπεβλήθησαν από σχολικές μονάδες απομακρυσμένων περιοχών της ελληνικής επικράτειας κατά το διάστημα από τις 15 Μαΐου 2022 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2022.

Το Έργο «Learning from the Extremes» στοχεύει στην αντιμετώπιση των ανισοτήτων πρόσβασης στην ψηφιακή εκπαίδευση, ενισχύοντας την ένταξη και μειώνοντας το ψηφιακό χάσμα που υφίστανται οι σχολικές κοινότητες απομακρυσμένων περιοχών με χαμηλή συνδεσιμότητα, περιορισμένη ή καθόλου πρόσβαση σε συσκευές και ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία και περιεχόμενο

Οι επιτροπές αξιολόγησης αποτίμησαν σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της Πρόσκλησης, τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, τις 68 υποβληθείσες προτάσεις σχεδίων δράσης για την Ελλάδα. Συνολικά υπεβλήθησαν 290 προτάσεις από τις δέκα συμμετέχουσες στο Έργο ευρωπαϊκές χώρες, όπως φαίνεται στον πίνακα που ακολουθεί:

Χώρα

Αριθμός αιτήσεων Σχολικών μονάδων/δικτύων

Βουλγαρία

16

Κύπρος

13

Κροατία

35

Φινλανδία

49

Ελλάδα

68

Ιρλανδία

24

Ιταλία

6

Ρουμανία

9

Πορτογαλία

63

Ισπανία

7

Σύνολο

290

 Οι σχολικές μονάδες της Ελλάδας, των οποίων οι προτάσεις σχεδίων δράσης επιλέχθηκαν για χρηματοδότηση, όπως εμφανίζονται και στον σχετικό χάρτη είναι οι εξής:

 

ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

1

Νηπιαγωγείο Κουντούρας, Χανιά

2

Νηπιαγωγείο Μαλώνας, Ρόδος

3

Δημοτικό Σχολείο Ανώπολης Σφακίων, Χανιά  

4

Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσοχωρίου, Ηλεία

5

Δημοτικό Σχολείο Ερεικούσσας, Κέρκυρα

6

Γυμνάσιο Γουμένισσας, Κιλκίς   

7

Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίτσας – Δημοτικό Σχολείο Φαρρών – Δημοτικό Σχολείο Λεοντείου, Αχαΐα

8

1ο Γυμνάσιο Φερών, Έβρος

9

Γενικό Λύκειο Σαμοθράκης, Έβρος

10

1ο Επαγγελματικό Λύκειο Ιθάκης, Κεφαλληνία

Το ΙΕΠ ως εθνικός συντονιστής για την Ελλάδα θα επικοινωνήσει με τα ανωτέρω σχολεία για τις περαιτέρω ενέργειες.

Ευχαριστούμε θερμά τους/τις Διευθυντές/ντριες και τους/τις Εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων των απομακρυσμένων περιοχών για το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή τους στο Έργο “Learning from the Extremes”.

Περισσότερες πληροφορίες για το Έργο υπάρχουν στον ιστότοπο του ΙΕΠ http://www.iep.edu.gr/el/europaika-se-ekseliksi/learning-from-the-extremes και στον ιστότοπο https://learningfromtheextremes.eu/ .

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Βιασμός
Η σχολική βία δεν αντιμετωπίζεται με καθηγητική και διευθυντική βία
Φταίει η κοινωνία, το εκπαιδευτικό σύστημα, η κρίση, η πανδημία ο σύγχρονος πολιτισμός και η τραπ μουσική ή όλα αυτά μαζί;
Η σχολική βία δεν αντιμετωπίζεται με καθηγητική και διευθυντική βία