Τριμηνίτες: Τους προσλαμβάνουν για αναπλήρωση απόντων λόγω Covid, τους τοποθετούν όπου βρουν κενό...
«Το Υπουργείο αγνοεί την ύπαρξη πάγιων λειτουργικών αναγκών στις σχολικές μονάδες όλης της χώρας, για μέρος των οποίων δεν υπήρξε καμία μέριμνα για την κάλυψή τους από την αρχή της σχολικής χρονιάς»

Καταγγελία κατά του Διευθυντή Δ.Ε Πρέβεζας για εμπαιγμό, κάνει το ΔΣ της ΕΛΜΕ της περιοχής, αναφέροντας ότι ο εν λόγω διευθυντής παρότι αρνιόταν ότι έχει δοθεί οποιαδήποτε προφορική ή γραπτή οδηγία από μέρους του για την κάλυψη συγκεκριμένων λειτουργικών αναγκών που δε σχετίζονται με κρούσματα Covid-19 από «τριμηνίτη» αναπληρωτή, εντούτοις  την επόμενη μέρα της συνάντησης ο αναπληρωτής τοποθετήθηκε εξ ολοκλήρου στο συγκεκριμένο σχολείο.

«Παίρνοντας τη σκυτάλη από την ανάλγητη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ο Διευθυντής Δ.Ε. με τη στάση του συνεχίζει το επικοινωνιακό παιχνίδι που στήθηκε με την πρόσληψη των τριμηνιτών αναπληρωτών τον Ιανουάριο από το Υπουργείο, το οποίο αγνοεί την ύπαρξη πάγιων λειτουργικών αναγκών στις σχολικές μονάδες όλης της χώρας, για μέρος των οποίων δεν υπήρξε καμία μέριμνα για την κάλυψή τους από την αρχή της σχολικής χρονιάς», τονίζει η ΕΛΜΕ και ζητά οι αναπληρωτές με σύμβαση τρίμηνης διάρκειας που προσλήφθηκαν λόγω Covid-19 να καλύπτουν μόνο ανάγκες που προκύπτουν λόγω Covid-19, καθώς επίσης και να καλυφθούν άμεσα τα υφιστάμενα λειτουργικά κενά με την πρόσληψη αναπληρωτών με τις προβλεπόμενες για την περίπτωση διαδικασίες.

Ολη η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πρέβεζας

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Πρέβεζας επισημαίνει τον εμπαιγμό με τον οποίο αντιμετωπίστηκε από τον Διευθυντή Δ.Ε. Πρέβεζας κατά τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στις 08-03-2022 στην οποία συζητήθηκε η κάλυψη πάγιων λειτουργικών αναγκών από αναπληρωτές που προσλήφθηκαν με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας για να καλύψουν κενά που δημιουργούνται λόγω Covid-19, κατά παράβαση του θεσμικού πλαισίου. Στη συνάντηση, αναφερόμενος στην περίπτωση συγκεκριμένης σχολικής μονάδας, ο Διευθυντής Δ.Ε. αρνήθηκε ότι έχει δοθεί οποιαδήποτε προφορική ή γραπτή οδηγία από μέρους του για την κάλυψη συγκεκριμένων λειτουργικών αναγκών που δε σχετίζονται με κρούσματα Covid-19 από αναπληρωτή της ανωτέρω κατηγορίας.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ διαπίστωσε ότι όχι μόνο προϋπήρχε απόφαση διάθεσης του αναπληρωτή για τις συγκεκριμένες ώρες, αλλά την επόμενη μέρα της συνάντησης ο αναπληρωτής τοποθετήθηκε εξ ολοκλήρου στο συγκεκριμένο σχολείο. Παίρνοντας τη σκυτάλη από την ανάλγητη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ο Διευθυντής Δ.Ε. με τη στάση του συνεχίζει το επικοινωνιακό παιχνίδι που στήθηκε με την πρόσληψη των τριμηνιτών αναπληρωτών τον Ιανουάριο από το Υπουργείο, το οποίο αγνοεί την ύπαρξη πάγιων λειτουργικών αναγκών στις σχολικές μονάδες όλης της χώρας, για μέρος των οποίων δεν υπήρξε καμία μέριμνα για την κάλυψή τους από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Η στάση αυτή εντάσσεται ασφαλώς στο γενικότερο αυταρχικό σύστημα διοίκησης που έχει παγιώσει το Υπουργείο Παιδείας, το οποίο περιλαμβάνει υπηρεσιακά συμβούλια χωρίς αιρετούς, αποφάσεις τροποποίησης τοποθετήσεων που δε δημοσιοποιούνται, μεταβίβαση προφορικών εντολών κατά παράβαση κάθε θεσμικού πλαισίου, επιτρέποντας ενδεχόμενα την αυθαίρετη και κατά περίπτωση ανανέωση συμβάσεων αναπληρωτών. Το ΔΣ της ΕΛΜΕ θα περίμενε, αν μη τι άλλο, μια έντιμη και ειλικρινή αντιμετώπιση από τον Διευθυντή Δ.Ε. και διαπιστώνει την πρόθεση να αντιμετωπίζονται οι εκπρόσωποι του σωματείου με πλήρη απαξίωση.

  • Απαιτούμε την κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής σχέσης εργασίας, όπως αυτές του τριμηνίτη αναπληρωτή και αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου.

  • Ζητάμε οι αναπληρωτές με σύμβαση τρίμηνης διάρκειας που προσλήφθηκαν λόγω Covid-19 να καλύπτουν μόνο ανάγκες που προκύπτουν λόγω Covid-19, καθώς επίσης και να καλυφθούν άμεσα τα υφιστάμενα λειτουργικά κενά με την πρόσληψη αναπληρωτών με τις προβλεπόμενες για την περίπτωση διαδικασίες. Οι πάγιες λειτουργικές ανάγκες θα πρέπει να καλύπτονται άμεσα και έγκαιρα.

  • Ζητούμε την ανανέωση των συμβάσεων των αναπληρωτών Covid-19, με δεδομένη την τρέχουσα επιβαρυμένη επιδημιολογική συνθήκη, από το Υπουργείο Παιδείας και σε καμία περίπτωση αυτή να μην επαφίεται στην εκτίμηση του κάθε Διευθυντή Δ.Ε.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ θα συνεχίσει να παρεμβαίνει σε κάθε περίπτωση διαπιστωμένης αυθαιρεσίας και παρανομίας της διοίκησης και θα είναι στο πλευρό κάθε συναδέλφου, του οποίου τα εργασιακά δικαιώματα καταπατώνται.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/5

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

διακροτημα
Γιατί Διακρότημα
Τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ εξειδικεύονται στην παροχή μαθημάτων και φροντιστηριακής υποστήριξης σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και...
Γιατί Διακρότημα
ypaith
Εγκύκλιος για δικαιολόγηση απουσιών για «αντικειμενικούς λόγους ανωτέρας βίας»
Έρχεται ξανά η εγκύκλιος για τη δικαιολόγηση απουσιών των μαθητών για «αντικειμενικούς λόγους ανωτέρας βίας»
Εγκύκλιος για δικαιολόγηση απουσιών για «αντικειμενικούς λόγους ανωτέρας βίας»
Πανελλήνιες
Πανελλαδικές 2024: Ποια τμήματα έχουν χαμηλή βάση και καλές προοπτικές στο 4ο Πεδίο
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι για το 4ο επιστημονικό πεδίο στις Πανελλήνιες εξετάσεις 2024
Πανελλαδικές 2024: Ποια τμήματα έχουν χαμηλή βάση και καλές προοπτικές στο 4ο Πεδίο
μαθητές
Oι 230.000 μαθητές Λυκείου παίρνουν σήμερα το Πρόγραμμα των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι μαθητές Λυκείου για τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις τους που αρχίζουν σε λίγες μέρες
Oι 230.000 μαθητές Λυκείου παίρνουν σήμερα το Πρόγραμμα των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων