sxoleia-ekpaideusi-mathites
Image Online / INTIME NEWS
«Σε αυτές τις συνθήκες διαμηνύουμε σε όλους τους τόνους ότι δεν πρόκειται να υποκύψουμε και να εκτελούμε τις προδήλως παράνομες προφορικές εντολές της Διοίκησης, παραβιάζοντας τα εργασιακά μας δικαιώματα, ιδίως έπειτα από δύο χρόνια πανδημίας που κρατήσαμε όρθιο το δημόσιο σχολείο»

«Στο αίτημά μας να παύσουν η αδιαλλαξία και ο αυταρχισμός της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και να εισακουστούν τα αιτήματα των μαθητικών κινητοποιήσεων σε πανελλαδική κλίμακα – τα περισσότερα από τα οποία είναι και αιτήματα ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας – ο κ. Αλεξανδρής μετακύλησε την ευθύνη στους εκπαιδευτικούς! Επικαλούμενος αυτολεξεί το «φιλότιμο» των συναδέλφων, μάς κάλεσε ευθέως να γίνουμε χωροφύλακες, τιμωροί και καταδότες των μαθητών μας για να τερματιστούν οι κινητοποιήσεις τους, απαλλάσσοντας τη βάρβαρη πολιτική της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ από οποιαδήποτε ευθύνη για τα εκρηκτικά προβλήματα του δημόσιου σχολείου»!

Αυτό αναφέρουν, μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή τους για την χθεσινή παράσταση διαμαρτυρίας των Δ.Σ. των Α΄, Β΄, Γ΄ ΕΛΜΕ δυτικής Αθήνας στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν.

Όλη η ανακοίνωση

Την Τρίτη το μεσημέρι, 18/1/’22, πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρίας των Δ.Σ. των Α΄, Β΄, Γ΄ ΕΛΜΕ δυτικής Αθήνας στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι του ΔΣ της ΟΛΜΕ και αρκετοί συνάδελφοι/-ισσες. Στον ΔΔΕ τέθηκαν το σύνολο των προβλημάτων με τα οποία ερχόμαστε αντιμέτωποι καθημερινά: η λειτουργία των σχολείων με όρους υγιεινής και ασφάλειας, οι κατ’ εξακολούθηση εκβιαστικές και τρομοκρατικές προφορικές εντολές της Διοίκησης για παροχή τηλεκαίδευσης στα κατειλημμένα σχολεία, ο μεγάλος ακόμη αριθμός των κενών στο μέσο της σχολικής χρονιάς, καθώς και οι πιέσεις για τη συμμετοχή των συναδέλφων στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Οι απαντήσεις του ΔΔΕ ήταν οι παρακάτω:

  • Στο αίτημά μας για την πλήρη υγειονομική προστασία των σχολείων, ο κ. Αλεξανδρής αποτίμησε ως «θετικό» το άνοιγμα και τη λειτουργία τους με μοναδικό όπλο τις μάσκες, τα ανοιχτά παράθυρα στο καταχείμωνο και τα self tests, ομολογώντας συγχρόνως τον αναντικατάστατο ρόλο της διά ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Καμία απάντηση δεν δόθηκε ως προς τα αναγκαία μέτρα υγειονομικής ασφάλειας και την κάλυψη των κενών στην περιοχή, ενώ βρισκόμαστε στο μέσο της σχολικής χρονιάς.

  • Στο αίτημά μας να παύσουν η αδιαλλαξία και ο αυταρχισμός της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και να εισακουστούν τα αιτήματα των μαθητικών κινητοποιήσεων σε πανελλαδική κλίμακα – τα περισσότερα από τα οποία είναι και αιτήματα ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας – ο κ. Αλεξανδρής μετακύλησε την ευθύνη στους εκπαιδευτικούς! Επικαλούμενος αυτολεξεί το «φιλότιμο» των συναδέλφων, μάς κάλεσε ευθέως να γίνουμε χωροφύλακες, τιμωροί και καταδότες των μαθητών μας για να τερματιστούν οι κινητοποιήσεις τους, απαλλάσσοντας τη βάρβαρη πολιτική της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ από οποιαδήποτε ευθύνη για τα εκρηκτικά προβλήματα του δημόσιου σχολείου.

  • Στην απαίτησή μας να δεσμευτεί ο ίδιος ότι δεν θα προβεί σε μισθολογικές περικοπές στους απέχοντες από την τηλεκπαίδευση συναδέλφους, είτε για όσους δήλωσαν απεργία-αποχή είτε για όσους παρουσιάστηκαν στο σχολείο τους, γιατί αυτή ήταν η μοναδική τους υποχρέωση που πηγάζει από την εργασιακή μας σχέση, απάντησε με μισόλογα ότι η « νομιμότητα είναι νομιμόμητα». Η σιωπή του ΔΔΕ ήταν η μοναδική απάντηση στις επίμονες ερωτήσεις των συναδέλφων αφενός να αναφέρει συγκεκριμένα πού ορίζονται, βάσει της νομοθεσίας, οι προφορικές εντολές της τηλεκπαίδευσης σε όμορα σχολεία και Δημαρχεία και αφετέρου οι απειλές της μισθολογικής περικοπής, τη στιγμή, μάλιστα, που οι εκπαιδευτικοί προσέρχονται καθημερινά στο σχολείο όπου υπηρετούν και όπου και διαπιστώνεται η κατάληψη. Ο κ. Αλεξανδρής κρύβεται πίσω από το δάκτυλό του, όταν όλες οι μεθοδεύσεις της προηγούμενης βδομάδας να μετακυλήσει την ευθύνη για την τρομοκράτηση των συναδέλφων στους διευθυντές, χαρακτηρίστηκαν χθες ως υποχρεώσεις των διευθυντών να εκτελούν τον νόμο και τη τάξη. Είναι πλέον δεδομένο, όπως με κατηγορηματικότητα αναφέρεται στις ανακοινώσεις της ΟΛΜΕ, ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να διαθέτουμε ούτε τεχνικό εξοπλισμό ούτε και το σπίτι μας ως χώρο εργασίας για να υποκρινόμαστε ότι τηλε-«εκπαιδεύουμε», μετακινούμενοι μάλιστα σε οποιοδήποτε χώρο θεωρηθεί κατά το δοκούν «σταθμός τηλεργασίας».

Σε αυτές τις συνθήκες διαμηνύουμε σε όλους τους τόνους ότι δεν πρόκειται να υποκύψουμε και να εκτελούμε τις προδήλως παράνομες προφορικές εντολές της Διοίκησης, παραβιάζοντας τα εργασιακά μας δικαιώματα, ιδίως έπειτα από δύο χρόνια πανδημίας που κρατήσαμε όρθιο το δημόσιο σχολείο. Σε κάθε περίπτωση, και οι τρεις ΕΛΜΕ της δυτικής Αθήνας θα καλύψουμε συνδικαλιστικά και νομικά όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες σε περίπτωση μισθολογικής περικοπής με κάθε νόμιμο ή ένδικο μέσο, σε περίπτωση που ο Διευθυντής Εκπαίδευσης διανοηθεί να προβεί σε τέτοια κίνηση.

Τέλος, δεν υποχωρούμε από τα αναφαίρετα δικαιώματά μας στην υγειονομική προστασία των σχολείων και τη μείωση του αριθμού των μαθητών, την ιχνηλάτηση του κορωνοϊού με ευθύνη του ΕΟΔΥ με την καθολική διενέργεια δωρεάν tests, τις μαζικές προσλήψεις για την κάλυψη των κενών, την απόκρουση της αξιολόγησης-χειραγώγησης για ένα δημόσιο σχολείο που θα χωράει όλη τη γνώση, όλα τα παιδιά και όλους τους εκπαιδευτικούς. Με τους συλλογικούς μας αγώνες να αντισταθούμε και να αποκρούσουμε τη βάρβαρη κυρίαρχη πολιτική.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δάσκαλος
«Ξεσκαρτάρισμα» εκπαιδευτικών και μαθητών με όχημα τα σχολικά αποτελέσματα: Τράπεζα Θεμάτων και "Ελληνική" Pisa εν δράσει
«Να το πούμε λίγο πιο απλά. Σχεδόν οι μισοί μαθητές δεν έχουν κατανοήσει βασικές έννοιες των μαθηματικών, προχωρούν στα επόμενα κεφάλαια/επίπεδα...
«Ξεσκαρτάρισμα» εκπαιδευτικών και μαθητών με όχημα τα σχολικά αποτελέσματα: Τράπεζα Θεμάτων και "Ελληνική" Pisa εν δράσει
δασκαλος
Προς υπουργείο Παιδείας: Πριν φτιάξετε το ψηφιακό σχολείο φτιάξτε πρώτα το κανονικό σχολείο
Θα ήταν επικίνδυνη αυταπάτη να πιστέψει κανείς ότι σήμερα αντί για περισσότερους διορισμούς εκπαιδευτικών που θα είναι μέσα στην τάξη και πάνω από...
Προς υπουργείο Παιδείας: Πριν φτιάξετε το ψηφιακό σχολείο φτιάξτε πρώτα το κανονικό σχολείο
ξυλοδαρμοσ
Άγριο περιστατικό βίας μεταξύ μαθητών: «Συνέχισε να τον χτυπάει, όσο ήταν κάτω λιπόθυμος»
Συγκλονισμένη είναι η κοινωνία της Κέρκυρας από το νέο περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων
Άγριο περιστατικό βίας μεταξύ μαθητών: «Συνέχισε να τον χτυπάει, όσο ήταν κάτω λιπόθυμος»