Το επεισόδιο ξεκίνησε όταν ο επιβάτης άρχισε να παραπονιέται με έντονο ύφος για το φαγητό που του σέρβιραν

Viral έχει γίνει τις τελευταίες ώρες, ένα βίντεο που καταγράφηκε κατά την διάρκεια πτήσης από την Κωνσταντινούπολη στο Νέο Δελχί και δείχνει μία αεροσυνοδό να «βάζει» στη θέση του» έναν αγενή επιβάτη.

Το βίντεο τράβηξε άλλος επιβάτης και σε αυτό φαίνεται η υπεύθυνη πληρώματος να λέει σε έντονο ύφος στον επιβάτη: «Μου κουνάτε το δάχτυλο και μου φωνάζετε. Το πλήρωμά μου κλαίει εξαιτίας σας».

Στη συνέχεια εξήγησε στον επιβάτη ότι υπάρχει ένα καρότσι με μετρημένα γεύματα και ότι μπορούν να του σερβίρουν μόνο αυτό που έχει πληρώσει – κρατώντας την κάρτα επιβίβασής του. Ο επιβάτης τότε τη ρώτησε γιατί φωνάζει και η αεροσυνοδός έχασε την ψυχραιμία της και του απάντησε «γιατί μου φωνάζετε εσείς!»

Σε εκείνο το σημείο μια άλλη αεροσυνοδός παρενέβη και προσπάθησε να απομακρύνει τη συνάδελφό της. «Λυπάμαι αλλά δεν μπορείτε να μιλάτε έτσι στο πλήρωμα. Εγώ σας άκουσα με σεβασμό και έτσι πρέπει να φέρεστε και εσείς» συνέχισε η αεροσυνοδός.

Ο επιβάτης ρώτησε πότε φέρθηκε με ασέβεια και ενώ η αεροσυνοδός προσπάθησε να του εξηγήσει, αυτός της είπε «σκάσε». Αυτό προκάλεσε την έκπληξη της αεροσυνοδού που απάντησε: «Σκάσε εσύ! Λυπάμαι, δεν μπορείτε να μου μιλάτε έτσι. Είμαι κι εγώ υπάλληλος εδώ».

Ο επιβάτης της είπε ότι είναι υπηρέτρια και η αεροσυνοδός του απάντησε εξοργισμένη: «Είμαι υπάλληλος. Δεν είμαι υπηρέτριά σου!».  

Δείτε το βίντεο

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber