Ανάστατοι οι εκπαιδευτικοί του 4ου ΓΕΛ Κορυδαλλού

Την έντονη ανησυχία τους για τη στατική επάρκεια του κτιρίου του 4ου ΓΕΛ Κορυδαλλού εκφράζουν οι εκπαιδευτικοί.

.Σύμφωνα με τις καταγγελίες κατά τη διάρκεια περιοδείας της ΕΛΜΕ Πειραιά στο σχολείο, η κολόνα μεταξύ των γραφείων που στηρίζει και τους ορόφους του κτιρίου βρίσκεται σε κακή κατάσταση, είναι εμφανώς φθαρμένη και ο οπλισμός της έχει υποστεί βλάβες (βλέπε φώτο), τα σίδερα έχουν σκουριάσει.

Ταυτόχρονα στο σχολείο δεν υπάρχει ασανσέρ ή κάποιος ανυψωτικός μηχανισμός (παρά το γεγονός ότι είχε δρομολογηθεί από το Δήμο η εγκατάσταση ανυψωτικού μηχανισμού, που έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί από την προηγούμενη σχολική χρονιά) με αποτέλεσμα μαθητής με κινητικά προβλήματα (που μέχρι πριν λίγο καιρό φοιτούσε στο σχολείο) να μην μπορεί απρόσκοπτα να παρακολουθεί τα εργαστηριακά μαθήματα (το εργαστήριο βρίσκεται σε όροφο).

Τέλος, επιφανειακές ρωγμές παρουσιάζονται και σε άλλες επιφάνειες (ταβάνια, μπαλκόνια κλπ), με κίνδυνο την αποκόλληση μέρους τους και τον τραυματισμό, όπου ή όποιας τύχει να βρίσκεται από κάτω.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά

Για μία ακόμη φορά η εκπαιδευτική κοινότητα του Πειραιά βρίσκεται μπροστά σε μία απαράδεκτη κατάσταση που θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών.

Τα προβλήματα με τα γερασμένα σχολικά κτίρια, χωρίς τις διευκολύνσεις για άτομα με αναπηρίες κ.λ.π δεν έχουν τέλος.

Την σκυτάλη τώρα πήρε το 4ο ΓΕΛ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ με τους εκπαιδευτικούς να εκφράζουν την έντονη ανησυχία τους για τη στατική επάρκεια του κτιρίου.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες κατά τη διάρκεια περιοδείας της ΕΛΜΕ Πειραιά στο σχολείο, η κολόνα μεταξύ των γραφείων που στηρίζει και τους ορόφους του κτιρίου βρίσκεται σε κακή κατάσταση, είναι εμφανώς φθαρμένη και ο οπλισμός της έχει υποστεί βλάβες (βλέπε φώτο), τα σίδερα έχουν σκουριάσει.

Ταυτόχρονα στο σχολείο δεν υπάρχει ασανσέρ ή κάποιος ανυψωτικός μηχανισμός (παρά το γεγονός ότι είχε δρομολογηθεί από το Δήμο η εγκατάσταση ανυψωτικού μηχανισμού, που έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί από την προηγούμενη σχολική χρονιά) με αποτέλεσμα μαθητής με κινητικά προβλήματα (που μέχρι πριν λίγο καιρό φοιτούσε στο σχολείο) να μην μπορεί απρόσκοπτα να παρακολουθεί τα εργαστηριακά μαθήματα (το εργαστήριο βρίσκεται σε όροφο).

Τέλος, επιφανειακές ρωγμές παρουσιάζονται και σε άλλες επιφάνειες (ταβάνια, μπαλκόνια κλπ), με κίνδυνο την αποκόλληση μέρους τους και τον τραυματισμό, όπου ή όποιας τύχει να βρίσκεται από κάτω.

Το σχολείο, μέσω του Διευθυντή έχει απευθυνθεί στην ΚΤΥΠ Α.Ε. και στο Δήμο Κορυδαλλού, ο οποίος έστειλε συνεργεία. Έγιναν ορισμένες αναγκαίες παρεμβάσεις, ωστόσο αυτές δεν ολοκληρώθηκαν, με αποτέλεσμα το πρόβλημα, αλλά και οι κίνδυνοι (βλέπε ενδεχόμενο ισχυρό σεισμό) να παραμένουν.

Προειδοποιούμε και ταυτόχρονα απαιτούμε την ολοκλήρωση των εργασιών συντήρησης-αποκατάστασης στο 4ο ΓΕΛ Κορυδαλλού.

Την τοποθέτηση ανυψωτικού μηχανισμού για τη διευκόλυνση μαθητών και εκπαιδευτικών με κινητικά προβλήματα.

Αντισεισμικός ουσιαστικός έλεγχος σε όλα τα σχολεία.

Το δικαίωμα για ασφαλή σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς είναι αδιαπραγμάτευτο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber