Ποια λύση προτείνει εκπαιδευτικός στον Κυριάκο Πιερρακάκη

Τον αποκλεισμό από τη διεκδίκηση θέσεων ευθύνης και αποσπάσεων βιώνουν πολλοί εκπαιδευτικοί, οι οποίοι δεν έχουν αξιολογηθεί ακόμη, ενώ άλλες/άλλοι έχουν ολοκληρώσει μόνο την αξιολόγηση του πεδίου Α (διδακτικό και παιδαγωγικό έργο), χωρίς δική τους υπαιτιότητα, μολονότι έχει παρέλθει διετία από το διορισμό τους και έτσι δεν θεωρούνται μόνιμες/οι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης, όπως καταγγέλλει σε επιστολή του εκπαιδευτικός προς τον υπουργό Παιδείας, Κυριάκο Πιερρακάκη.

Στην επιστολή του δρ. Αργύρη Δ. Ψαλίδα, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr, αναφέρεται ότι οι εκπαιδευτικοί αποκλείονται από τη διεκδίκηση θέσεων ευθύνης και αποσπάσεων γιατί αφορούν αποκλειστικά και μόνο τις/τους μόνιμες/μόνιμους εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης.

Ο εκπαιδευτικός ζητά την άμεση έκδοση, από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης των παραπάνω εκπαιδευτικών και η ένταξή τους στον προγραμματισμό της ατομικής αξιολόγησης του συνόλου των εκπαιδευτικών.

Ανοικτή επιστολή εκπαιδευτικού στον Πιερρακάκη

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

εννέα χιλιάδες πεντακόσιοι τριάντα πέντε (9.535) εκπαιδευτικοί διορίστηκαν, με το Φ.Ε.Κ. 1818/τ. Γ’/10-8-2021, σε θέσεις μονίμων, σε περιοχές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με διετή δοκιμαστική θητεία, με τον εισαγωγικό βαθμό και με το εισαγωγικό για κάθε κλάδο μισθολογικό κλιμάκιο, και τέθηκαν στη διάθεση των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με το Φ.Ε.Κ. 136/τ. Α’/3-8-2021: «Στην περίπτωση που το έργο ενός δόκιμου εκπαιδευτικού, καθώς και μέλους του Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. αξιολογηθεί ως «μη ικανοποιητικό», κατά την αξιολόγηση που λαμβάνει χώρα στη λήξη της δοκιμαστικής περιόδου, έστω και σε ένα από τα πεδία Α1, Α2 ή Β ή Α’ ή Β’, κατά περίπτωση, δεν μονιμοποιείται αλλά μπορεί να επαναλάβει τη διαδικασία τα αμέσως επόμενα δύο (2) έτη.».

Σύμφωνα με δηλώσεις της αρμόδιας για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Υφυπουργού κ. Δ. Μιχαηλίδου στη Βουλή των Ελλήνων και στη Δημόσια Τηλεόραση, αλλά και του Προέδρου του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. κ. Σ. Δουκάκη, φαίνεται να επεξεργάζεστε επικαιροποίηση του πλαισίου ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και αυτό, κατά την προσωπική μου άποψη, είναι θετικό.

Όμως κ. Υπουργέ,  

πολλές/πολλοί από τις/τους εκπαιδευτικούς τις πρώτης (1ης) παραγράφου της παρούσης δεν έχουν αξιολογηθεί ακόμη, ενώ άλλες/άλλοι έχουν ολοκληρώσει μόνο την αξιολόγηση του πεδίου Α (διδακτικό και παιδαγωγικό έργο), χωρίς δική τους υπαιτιότητα, μολονότι έχει παρέλθει διετία από το διορισμό τους και έτσι δεν θεωρούνται μόνιμες/οι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης. Το γεγονός αυτό τις/τους αποκλείει από τη διεκδίκηση θέσεων ευθύνης και αποσπάσεων, οι οποίες αφορούν αποκλειστικά και μόνο τις/τους μόνιμες/μόνιμους εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης, όπως π.χ. η Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), που προσωπικά με ενδιέφερε και είχα όλα τα προσόντα να διεκδικήσω.

Ενδεδειγμένη λύση, δίκαιη λύση, κ. Υπουργέ, είναι η άμεση έκδοση, από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης,  διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης των παραπάνω εκπαιδευτικών και η ένταξή τους στον προγραμματισμό της ατομικής αξιολόγησης του συνόλου των εκπαιδευτικών.

Ελπίζοντας ότι θα σκεφθείτε την πρόταση,

Με ιδιαίτερη τιμή

Δρ. Αργύρης Δ. Ψαλίδας

Εκπαιδευτικός ΠΕ04.01 (Φυσικών)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber