Σοβαρές επιφυλάξεις για το βεβιασμένο άνοιγμα εξέφρασε ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ - Υπό προϋποθέσεις άνοιγμα της Γ’ Λυκείου για εξετάσεις και φυσικά των πανεπιστημίων για τις εξετάσεις των τελειοφοίτων

«Βλέπουμε ότι η επιστημονική κοινότητα δεν έχει ομόφωνη άποψη. Ακόμα και ο νέος σύμβουλος του πρωθυπουργού, ο κ. Μόσιαλος, λέει να ανοίξει μόνο η Γ’ Λυκείου, για να δοθούν οι εξετάσεις. Γνώμη μου συνεπώς είναι ότι δεν πρέπει να υπάρξει βεβιασμένο άνοιγμα των σχολείων» τόνισε μιλώντας στο Κόντρα ο Νίκος Φίλης και προσέθεσε: 

«Υπάρχουν σοβαρά ζητήματα. Σε άλλες χώρες που ανοίγουν σταδιακά τα σχολεία, υπάρχει άλλη κτιριακή υποδομή όπως επίσης η δυνατότητα για μεγάλο αριθμό τεστ. Στο Βέλγιο για παράδειγμα, γίνονται πλέον 25.000 τη μέρα. Στην Ελλάδα έχουν γίνει 65.000 από την αρχή της κρίσης. Αν δεν ξέρουμε ποια είναι η πορεία της επιδημίας στη χώρα, πώς θα ανοίξουμε τα σχολεία; Έχουν τα σχολεία μας σε όλη τη χώρα τους χώρους, τις τάξεις, τα προαύλια που πρέπει, ώστε να τηρηθούν υγειονομικά μέτρα; Δεν το νομίζω. Επίσης, σημαντικό: στα αστικά κέντρα η πλειοψηφία των καθηγητών και δασκάλων είναι μεγάλης ηλικίας, με υποκείμενα νοσήματα. Δεν γίνεται κατανοητό ότι αυτός ο κόσμος θα κινδυνεύσει;

Έχω λοιπόν όπως σας είπα σοβαρές επιφυλάξεις για το βεβιασμένο άνοιγμα και κλείνω προς το υπό προϋποθέσεις άνοιγμα της Γ’ Λυκείου για εξετάσεις και φυσικά των πανεπιστημίων για τις εξετάσεις των τελειοφοίτων, όπου οι αποστάσεις και τα λοιπά προφυλακτικά μέτρα μπορούν να τηρηθούν πιο εύκολα. Δεν έχεις να κάνεις με παιδιά του δημοτικού. Τα γυμνάσια, τα δημοτικά, οι λοιπές τάξεις του Λυκείου, τι νόημα έχει να ανοίξουν για 20 μέρες; Αν μάλιστα πηγαίνουν μέρα παρά μέρα σχολείο τα παιδιά...

Για δέκα μέρες στο σχολείο όλες κι όλες ως το καλοκαίρι, θα ρίξουμε ζαριά; θα πάρουμε τέτοιο ρίσκο; Το Σεπτέμβριο, εφόσον υπάρχουν οι προϋποθέσεις, η κατάλληλη προετοιμασία όλο το καλοκαίρι, η βελτίωση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, τότε το ζήτημα θα εξεταστεί εκ νέου σε στέρεες βάσεις. Είναι μεγάλη η ευθύνη αν γίνει τώρα μια κίνηση που συμβάλλει σε πισωγύρισμα». 

Σχετικά με το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας ο Νίκος Φίλης έκανε λόγο για ένα διαλυτικό και σκληρά ταξικό νομοσχέδιο.

«Υπάρχουν πολλές πτυχές του που είναι αρνητικές. Από την αύξηση του αριθμού μαθητών σε κάθε τμήμα στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία (εν μέσω πανδημίας!), ως τον ηλικιακό φραγμό στα ΕΠΑΛ -δεύτερο χτύπημα στην τεχνική εκπαίδευση μετά την πολιτική της κυβέρνησης Σαμαρά, που έρχεται να ακυρώσει την ενίσχυσή της από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το 2015-2019. Είναι μια ταξική επιλογή, ώστε χιλιάδες νέοι να οδηγηθούν σε ιδιωτικές δομές για να αποκτήσουν μια απλή κατάρτιση -όχι γενική παιδεία- και να γίνουν, όπως τους θέλει η ΝΔ, απλοί χειρώνακτες. Υπάρχουν κι άλλα πολλά αρνητικά στο νομοσχέδιο, που επιχειρείται να περάσει με τα σχολεία, την κοινωνία, ως και τη βουλη -στην πράξη- κλειστή».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber