Thumbnail
Τι ανέφεραν οι Sunday Times για μία πιθανή συμφωνία Ελλάδας και Βρετανίας για τα Γλυπτά του Παρθενώνα

Ακόμα ένα άρθρο κάνει την εμφάνισή του στους βρετανικούς Sunday Times, σχετικά με μία επικείμενη συμφωνία μεταξύ των δύο χωρών για την «επιστροφή»-«δανεισμό» των Γλυπτών του Παρθενώνα.

Όπως αναφέρεται, τα Γλυπτά θα μπορούσαν να στεγαστούν σε ένα «παράρτημα του Βρετανικού Μουσείου» στο Μουσείο της Ακρόπολης.

Η συμφωνία

Η ελληνο-βρετανική συμφωνία, όπως αναφέρει η εφημερίδα, προβλέπει την επιστροφή των μαρμάρων πριν από το τέλος του χρόνου.

Ανώτερος Έλληνας αξιωματούχος είπε στους Sunday Times ότι οι «κόκκινες γραμμές» σχετικά με την ιδιοκτησία των αρχαιοτήτων ηλικίας 2.500 ετών ξεκαθάρισε ότι παραμένουν αμετακίνητες και πρότεινε ένα νέο «παράρτημα του Βρετανικού Μουσείου» στο Μουσείο της Ακρόπολης ως μία από τις πολλές πιθανές λύσεις.

Το ίδιο δημοσίευμα προσθέτει ότι το Βρετανικό Μουσείο και η ελληνική κυβέρνηση είχαν αποκλείσει οποιοδήποτε «δάνειο, εμπόριο ή ανταλλαγή, επειδή οποιαδήποτε τέτοια συμφωνία θα πρέπει να περιλαμβάνει αναφορά στο επίμαχο ζήτημα της ιδιοκτησίας, μια κόκκινη γραμμή και για τις δύο πλευρές».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες