Πρώην σταθμάρχης ΟΣΕ Λάρισας
«Ποιος είναι υπεύθυνος που έγινε αυτός Σταθμάρχης; Πολιτικό μέσο; Πολιτικό μέσο! Να τα πούμε με το όνομά τους»

Ο πρώην σταθμάρχης του ΟΣΕ στη Λάρισα, Γιάννης Κολλάτος, έθεσε στο Kontra24 αμείλοκτα ερωτήματα που χρήζουν απάντησης για την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη.

Σε ερώτηση που του έθεσε η δημοσιογράφος αν γίνεται να τοποθετηθεί ένας άνθρωπος 59 ετών, που έχει κάνει μόνο ένα 7μηνο πρόγραμμα και μια δίμηνη εκπαίδευση σε αυτό το πόστο, ο Γιάννης Κολλάτος απάντησε:

«Όχι, κατηγορηματικά όχι. Ο εν λόγω υπάλληλος δεν μπορούσε με τίποτα  να εργαστεί ως υπεύθυνος Σταθμάρχης στη Λάρισα. Τον κάνανε σταθμάρχη στα 59 μόνο και μόνο για να μπει στη σύνταξη με τον μισθό του σταθμάρχη. Ήταν ο μόνος που έγινε σταθμάρχης μόνιμος με μισθολόγιο του ΟΣΕ, ενώ οι άλλοι που μπήκαν μαζί, μπήκαν με μπλοκάκι. Μαζί με τον συγκεκριμένο έγιναν 20 σταθμάρχες. Όλοι οι υπόλοιποι έγιναν με μπλοκάκι, αυτός επειδή ήταν το “δικό μας παιδί” τον έκαναν μόνιμο. Πώς έγινε αυτός σταθμάρχης στα 59 χρόνια; Ποιος είναι υπεύθυνος που έγινε αυτός Σταθμάρχης; Πολιτικό μέσο; Πολιτικό μέσο! Να τα πούμε με το όνομά τους».

«Ρουσφέτι δηλαδή λέτε» είπε ο δημοσιογράφος. «Βεβαίως! Τον είχα βοηθό, εργαζόταν στο γραφείο μου στην πόλη. Μετέφερε τις βαλίτσες των επιβατών και τις τοποθετούσε στο τρένο. Μέχρι το 2012 ήταν στο γραφείο μου. Έφυγε, τον έδιωξαν με μετάθεση και τον έστειλαν στο υπουργείο Παιδείας, στα σχολικά βιβλία. Πριν από 8 μήνες, τον ξαναέφεραν, τον έβαλαν στη μία σχολή και τον όρισαν σταθμάρχη. Έκανε μια θεωρητική και μια πρακτική εκπαίδευση έξι μηνών, δούλεψε 15 ημέρες σε έναν σταθμό στην Καλαμπάκα και τον φέρνουν φυτευτό σταθμάρχη στη Λάρισα. Άπειρο, σε ηλικία 59 χρονών, χωρίς καμία γνώση του αντικειμένου» υπογράμμισε ο πρώην σταθμάρχης του ΟΣΕ.

Στη συνέχεια, τόνισε: «Πρώτο ζήτημα, ο εν λόγω σταθμάρχης δεν μπορούσε να δουλέψει στον σταθμό της Λάρισας. Ήταν άπειρος. Είναι σταθμός, ο οποίος καθημερινά περνάνε χιλιάδες επιβάτες. Έχει περίπου 80 δρομολόγια, περνάνε 80 τρένα την ημέρα. Το δεύτερο ζήτημα είναι ότι τον έβαλαν μόνο του. Στα δικά μας τα χρόνια, ο σταθμός Λάρισας δούλευε με δύο σταθμάρχες. Είναι απαραίτητο γιατί ένας σταθμάρχης μόνος του δεν μπορεί, είναι μεγάλη η κυκλοφορία, έχεις μεγάλες ευθύνες, θέλει μεγάλη προσοχή, έχει μεγάλο φόρτο εργασίας. Ένας σταθμάρχης μόνος του δεν μπορεί να δουλέψει. Έπρεπε απαραιτήτως να είναι δύο. Μέχρι το 2012-13, εργαζόμασταν δύο σταθμάρχες. Το έκοψαν για λόγους οικονομίας. Όλο το προσωπικό, τους έδιωξαν με μετάθεση για να κάνουν οικονομία στο βωμό του κέρδους».

«Το 2000 εγκατέστησαν τα μηχανήματα της τηλεδιοίκησης στον σταθμό Λάρισας. Μέχρι το 2007 τα είχαν σφραγιστά. Το 2007, ο τότε διευθυντής με πήρε για να με εκπαιδεύσουν, βρήκα προσωπικό από τους υπάρχοντες σταθμάρχες, τους εκπαίδευσα και αρχίσαμε να λειτουργούμε την τηλεδιοίκηση. Τι σημαίνει τηλεδιοίκηση, ελέγχαμε και προσέχαμε τα τρένα από τον Δομοκό μέχρι το Πλατύ. Αν σήμερα λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση, δεν θα είχε συμβεί τίποτα. Ήταν τέτοια η ασφάλεια, θα είχε αποφευχθεί η τραγωδία. Είναι αδιανόητο, δεν θα μπορούσε να συμβεί με τίποτα!».

«Από το 2012 σταμάτησαν να λειτουργούν τα φωτόσημα. Γιατί έδιωξαν το προσωπικό για θέμα οικονομίας, για να κερδίσει χρήματα ο ΟΣΕ και το κράτος. Για να πουληθεί ο ΟΣΕ, έπρεπε να τον απαξιώσουν» πρόσθεσε.

«Όλα αυτά τα είχαμε καταγγείλει ως εργαζόμενοι πολλές φορές» υπογράμμισε.

«Και επιστολές στείλαμε, κανένας δεν μας έδωσε σημασία. Δεν τους ενδιέφερε και γι’ αυτό και το κλείσανε» συμπλήρωσε.

«Σκοτώθηκαν 57 άτομα και κανένας δεν τους νοιάζει; Πήγε ο Καραμανλής και παραιτήθηκε. Τι έκανε ο Καραμανλής για να αποφευχθούν τα εγκλήματα αυτά; Τι να τον κάνω τώρα εγώ που παραιτήθηκε; Τι έκανε για να μη γίνει σταθμάρχης ο εν λόγω άνθρωπος; Ποιος τον έκανε σταθμάρχη, για ποιο λόγο;» κατέληξε.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

berlin
Βερολίνο: Διέφυγε τον κίνδυνο το άτομο που νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση - Σοβαρά επεισόδια μεταξύ Ελλήνων οπαδών
Διέφυγε τον κίνδυνο ο φίλαθλος που ήταν σε σοβαρή κατάσταση
Βερολίνο: Διέφυγε τον κίνδυνο το άτομο που νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση - Σοβαρά επεισόδια μεταξύ Ελλήνων οπαδών
εθελοντές
Τρόμος για εθελοντές στην Πάρνηθα: Τους επιτέθηκαν και τους μαχαίρωσαν όταν καθάριζαν την περιοχή
«Δεν μπορούσαμε να αντιδράσουμε γιατί ήμασταν στο πάτωμα ξαπλωμένοι και έτσι ξεκίνησαν να μας χτυπάνε και να μαχαιρώνουν δίχως έλεος» λέει το θύμα...
Τρόμος για εθελοντές στην Πάρνηθα: Τους επιτέθηκαν και τους μαχαίρωσαν όταν καθάριζαν την περιοχή
euroekl.jpg
Επιστολική ψήφος: Λήγει η προθεσμία αποστολής του ασφαλισμένου ψηφοδελτίου για τις ευρωεκλογές
Για να καταμετρηθούν οι επιστολικές ψήφοι θα πρέπει να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους έως την παραμονή των εκλογών και συγκεκριμένα έως και το...
Επιστολική ψήφος: Λήγει η προθεσμία αποστολής του ασφαλισμένου ψηφοδελτίου για τις ευρωεκλογές