astynomikos anthodesmi
ΕΔΕ για την προκλητική ενέργεια του αστυνομικού που κατέστρεψε ανθοδέσμη από το μνημείο για τον Αλέξη Γρηγορόπουλο - Ένταση στη Βουλή και δικαιλογίες Χρυσοχοϊδη υπέρ της αστυνομίας

Τις πρώτες εξηγήσεις στους προϊσταμένους του αφού παρουσιάστηκε αυτοβούλως έδωσε νωρίς το πρωί της Δευτέρας ο αστυνομικός που «συνελήφθη» on camera να καταστρέφει μια ανθοδέσμη στη μνήμη του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.

Σύμφωνα με το Mega, πρόκειται για αρχιφύλακα, ο οποίος δεν έχει απασχολήσει στο παρελθόν.

Ο αστυνομικός ισχυρίστηκε ότι δεν είχε σκοπό να προκαλέσει και ότι βρήκε την ανθοδέσμη στο οδόστρωμα δίπλα σε κάδο απορριμμάτων, στη διασταύρωση Ζωοδόχου Πηγής και Κωλέττη.

Ανέφερε ότι την πήρε από εκεί και άρχισε να κάνει πλάκα με τους υπόλοιπους αστυνομικούς της διμοιρίας.

Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ:

Για το γεγονός, το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας εξέδωσε την ίδια ημέρα της καταγραφής του συμβάντος την ακόλουθη λιτή ανακοίνωση:

«Από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας διατάχθηκε η διενέργεια επείγουσας διοικητικής έρευνας για επίμεμπτη συμπεριφορά αστυνομικού στην περιοχή των Εξαρχείων, που απεικονίζεται σε βίντεο που αναπαράγεται σε ιστοσελίδες στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».

Ένταση στη Βουλή και δικαιλογίες Χρυσοχοϊδη

Για το όργιο αστυνομικής βίας και καταστολής στην επέτειο της δολοφονίας του Αλέξη Γρηγορόπουλου επικράτησαν ένταση και λογομαχίες στην Επιτροπή Δημόσιας Τάξης της Βουλής.

Ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης υπερασπίστηκε τη στάση των αστυνομικών – ξεκαθαρίζοντας πως για τον συγκεκριμένο άνδρα των ΜΑΤ οι διαδικασίες ελέγχου κινήθηκαν αμέσως.

Ο σάλος και η ένταση που προκλήθηκε από την ενέργεια του αστυνομικού των ΜΑΤ να καταστρέψει την ανθοδέσμη που άφησε πολίτης στην μνήμη του Αλέξανδρου Γρηγοροπουλου μεταφέρθηκε στην αίθουσα της Γερουσίας με πρωταγωνιστές τον Χρήστο Σπίρτζη και την Σοφία Βούλτεψη.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Επιτροπής Δημόσιας Τάξης άφησε μια ανθοδέσμη με τρία κόκκινα τριαντάφυλλά μπροστά από τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη προκαλώντας την αντίδραση του Προεδρείου.

Η αστυνομία μόνο στην Αθήνα πραγματοποίησε 399 προσαγωγές. 143 άτομα συλλήφθησαν και σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για την παράβαση του άρθρου 285 του ποινικού κώδικα που αφορά τη διασπορά του Κορωνιού.

Όπως αποκάλυψε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη μόνο τέσσερις από τους προσαχθέντες δέχθηκαν να κάνουν τεστ για τον Covid ενώ όλοι οι υπόλοιποί που αρνήθηκαν υπέβαλαν μήνυση στον επικεφαλής της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής.

«Ένας αστυνομικός ασχημόνησε με την ανθοδέσμη. Οι 4.999 έκαναν τη δουλειά τους», είπε ο κ. Χρυσοχοϊδης.

Η έρευνα σε βάρος του αστυνομικού αναμένεται να ολοκληρωθεί τις επόμενες 15 ημέρες. Όλοι οι συλληφθέντες αφέθηκαν ελεύθεροι με απόφαση του εισαγγελέα.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες