Εκπαίδευση
«Αν η σύμβουλος έχει αντίλογο προς την απόφαση του ΣΕΠΕ Λέσβου μπορεί, αν έχει το θάρρος, να τον διατυπώσει η ίδια»

«Eίναι γνωστό ότι η απομάκρυνση των εκπαιδευτικών από το σωματείο δημιουργεί λανθασμένη εικόνα στους/στις εκπαιδευτικούς για τις έννοιες της συλλογικής δράσης και του θεσπισμένου ρόλου του συνδικαλισμού» καταγγέλλει η ριζοσπαστική Παρέμβαση εκπαιδευτικών της Λέσβου.

Στη συνέχεια, αναφέρει σε ανακοίνωσή της ότι «αν η σύμβουλος έχει αντίλογο προς την απόφαση του ΣΕΠΕ Λέσβου μπορεί, αν έχει το θάρρος, να τον διατυπώσει η ίδια. Κανένας λόγος δεν υπάρχει να ομιλούν δια λογαριασμό της τρίτα πρόσωπα, τελικά κρυπτόμενη πίσω από αυτά».

«Η σύμβουλος θα πρέπει να γνωρίζει ότι όπως η ίδια μεταχειρίζεται το «δικαίωμα» της αξιολόγησης ως όργανο της κυβέρνησης για τους/τις νηπιαγωγούς έτσι κι εκείνοι/νες έχουν το  δικαίωμα αλλά και το χρέος να απευθύνονται στο συλλογικό τους όργανο και να την κρίνουν» τονίζει.

Η ανακοίνωση της ριζοσπαστικής Παρέμβασης Εκπαιδευτικών Λέσβου

Σχετικά με το κείμενο υποστήριξης των αξιολογημένων νεοδιόριστων νηπιαγωγών προς τη σύμβουλο διαπιστώνουμε τα παρακάτω:

1. Eίναι γνωστό ότι η απομάκρυνση/ των εκπαιδευτικών από το σωματείο δημιουργεί λανθασμένη εικόνα στους/στις εκπαιδευτικούς για τις έννοιες της συλλογικής δράσης και του θεσπισμένου ρόλου του συνδικαλισμού. Κυρίως οι νέοι/ες συνάδελφοι πολλές φορές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τις δομικές διαφορές ανάμεσα στα όργανα της διοίκησης και του σωματείου κι ένα τέτοιο παράδειγμα βλέπουμε ακριβώς στο «κείμενο συμπαράστασης» προς τη σύμβουλο. Γι’ αυτό το δυσάρεστο γεγονός έχει μεγάλη ευθύνη και το ίδιο το σωματείο ιδιαίτερα εδώ στη Λέσβο με το συνεχές πηγαινέλα ανάμεσα στο συνδικαλισμό και τη διοίκηση.

2. Εάν η σύμβουλος έχει αντίλογο προς την απόφαση του ΣΕΠΕ Λέσβου μπορεί, αν έχει το θάρρος, να τον διατυπώσει η ίδια. Κανένας λόγος δεν υπάρχει να ομιλούν δια λογαριασμό της τρίτα πρόσωπα, τελικά κρυπτόμενη πίσω από αυτά.

3. Το εν λόγω κείμενο αναφέρεται όχι στο περιστατικό για το οποίο γίνεται κριτική στην σύμβουλο αλλά για θέματα πέρα κι έξω από το συγκεκριμένο γεγονός. Η σύμβουλος θα πρέπει να γνωρίζει ότι όπως η ίδια μεταχειρίζεται το «δικαίωμα» της αξιολόγησης ως όργανο της κυβέρνησης για τους/τις νηπιαγωγούς έτσι κι εκείνοι/νες έχουν το  δικαίωμα αλλά και το χρέος να απευθύνονται στο συλλογικό τους όργανο και να την κρίνουν.

4. Το ύφος του κειμένου παραπέμπει σε ένα μάλλον δικολαβίστικο κείμενο συνδυασμένο με τον επίσημο διοικητικό λόγο του υπουργείου. Σε τίποτα δεν συμβαδίζει με κείμενο συμπαράστασης γραμμένο «από τα κάτω». Το βιογραφικό της συμβούλου και το «παιδαγωγικό της έργο» δεν αφορά ούτε το σωματείο ούτε τη ΔΟΕ. Τα συλλογικά μας όργανα ενδιαφέρονται ή θα έπρεπε να ενδιαφέρονται για τις μεθόδους καταναγκασμού των συναδέλφων/σσών από τους/τις αξιολογητές/τριες και τις σχέσεις εκβιασμού και υποταγής που είναι εγγενώς συνδεδεμένες με την αξιολόγηση.

5. Στις συναδέλφους που έχουν ήδη αξιολογηθεί (τάχα για να μονιμοποιηθούν) λέμε πως ο μόνος τρόπος για να μείνουν έξω από το φαύλο κύκλο της εξάρτησης και της υποταγής είναι να σηκώσουν κεφάλι και να απορρίψουν το β’ σκέλος της αξιολόγησης.

6. Στη σύμβουλο προσχολικής αγωγής Λέσβου, αλλά και στο ΔΣ του σωματείου μας, θυμίζουμε την περίπτωση της συμβούλου Ελένης Μοσχοβάκη που το 2014 αφού αγνόησε τις επανειλημμένες συστάσεις του ΣΕΠΕ Χίου για τις εκβιαστικές της πρακτικές προς τις νηπιαγωγούς, το σωματείο αυτό αποφάσισε τη διαγραφή της.

7. Τέλος χαιρετίζουμε την σχετική ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Λέσβου και του επιστούμε την προσοχή στα περιστατικά των Διευθυντών δημοτικών σχολείων που με κάθε εξωθεσμικό τρόπο  προσπαθούν να εξαναγκάσουν τους/τις εκπαιδευτικούς να συμμορφωθούν με την αξιολόγηση. Ακόμα κι αν «δεν υπάρχουν συγκεκριμένες καταγγελίες» ο σύλλογος είναι υποχρεωμένος να παρέμβει όπως το έκανε και το 2014 αποκρούοντας την επίθεση που δέχεται ο κλάδος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

attiko-nosokomeio
Εργαζόμενοι νοσοκομείου Αττικόν: «Απαράδεκτες οι δηλώσεις Καλλιάνου – Οι απειλές θα πέσουν στο κενό»
«Δεν έχει τίποτα με το «φίλο» Άδωνι Γεωργιάδη και την πολιτική της κυβέρνησης για αυτό και μπορεί ωραιότατα να διαπομπεύει τους υγειονομικούς!»
Εργαζόμενοι νοσοκομείου Αττικόν: «Απαράδεκτες οι δηλώσεις Καλλιάνου – Οι απειλές θα πέσουν στο κενό»
afrikaniki-skoni
Πανεπιστήμιο Κρήτης για αφρικανική σκόνη: Ήταν «σημαντικό» επεισόδιο
Οι μέγιστες συγκεντρώσεις σκόνης παρατηρηθήκαν στην πόλη των Χανιών - Τι έδειξαν οι μετρήσεις του Πανεπιστημίου Κρήτης
Πανεπιστήμιο Κρήτης για αφρικανική σκόνη: Ήταν «σημαντικό» επεισόδιο
bullying
Σχολική βία: «Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη “δηλητηριάζει” τις σχέσεις»
«Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη, δεν αποκαθιστά την παιδαγωγική σχέση απεναντίας, «δηλητηριάζει» τις σχέσεις, δημιουργεί...
Σχολική βία: «Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη “δηλητηριάζει” τις σχέσεις»