metaptyxiako-prostasia-perivallontos
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Εφαρμοσμένες Πολιτικές και Τεχνικές Προστασίας Περιβάλλοντος» από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Να αναβαθμιστεί ο θεσμός των Υπεύθυνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων που υπηρετούν στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, ζητά η ΠΕΕΚΠΕ

Επιστολή στις διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έστειλε η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (ΠΕΕΚΠΕ) για τη συμπλήρωση κενών ή κενούμενων θέσεων Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας κατά το σχολικό έτος 2022-2023.

Η ΠΕΕΚΠΕ ζητά την υποστήριξη και την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης των μαθητών/τριών για το Περιβάλλον και την Αειφορία, καθώς και την αναβάθμιση του υποστηρικτικού αυτού θεσμού των Υπεύθυνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων που υπηρετούν στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας.

Στη συνέχεια, καλεί τους διευθυντές εκπαίδευσης για έγκαιρη συμπλήρωση των κενών ή κενούμενων θέσεων Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων, προκειμένου οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας να στελεχωθούν με το αναγκαίο για τη λειτουργία τους προσωπικό.

Η επιστολή των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η επιστολη την Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (ΠΕΕΚΠΕ):

 «Συμπλήρωση κενών ή κενούμενων θέσεων Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας κατά το σχολικό έτος 2022-2023»

Κυρία/κύριε Διευθυντά /ντρια,

το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 16ης Ιουνίου 2022 (2022/C 243/01),  συστήνει προς τα κράτη- μέλη του να εντείνουν και να ενισχύσουν τις προσπάθειες υποστήριξης των συστημάτων εκπαίδευσης, όπως είναι και οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων που υπηρετούν στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας, ώστε αυτά να αναλάβουν δράση για την πράσινη μετάβαση και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Στο παραπάνω πλαίσιο και ενόψει έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς 2022- 2023, επιθυμούμε την υποστήριξη και την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης των μαθητών/τριών για το Περιβάλλον και την Αειφορία, καθώς και την αναβάθμιση του υποστηρικτικού αυτού θεσμού με τον σημαίνοντα ρόλο του στην εκπαίδευση για το μετριασμό και την προσαρμογή στην κλιματική κρίση και τη γενικότερη συμβολή του στην επίλυση των σύγχρονων κοινωνικών προβλημάτων.

Έχοντας υπόψη το Νόμο 4823/2021 και τις κείμενες διατάξεις που διέπουν το θεσμό και εφόσον διαπιστώσετε την ύπαρξη της περίπτωσης κενών ή κενούμενων θέσεων Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων στη Διεύθυνσή σας,

παρακαλούμε θερμά και προτρέπουμε για την έγκαιρη συμπλήρωση αυτών, προκειμένου οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας να στελεχωθούν με το αναγκαίο για τη λειτουργία τους προσωπικό.

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση ή πληροφορία.

Με εκτίμηση

Για το Δ.Σ. της Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.

Η Γ. Γραμματέας                               Ο Πρόεδρος

Ιωάννα Παπαϊωάννου                        Γιάννης Βλάχος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

molyvi_tetradio.jpg
Αξιολόγηση σχολείων: Οδηγίες της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για τα πεδία Β και Γ
Δε συμμετέχουμε σε καμία διαδικασία του ν.4823/21 για την αξιολόγηση! Οι συντονιστές/στριες ομάδων δράσης ανεβάζουμε δήλωση Απεργίας Αποχής στην...
Αξιολόγηση σχολείων: Οδηγίες της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για τα πεδία Β και Γ