Εκπαιδευτικοί: «Δεν θα περάσει ο νέο-επιθεωρητισμός»
«Η παράλογη επιχείρηση επιβολής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε σχολεία που τελούν υπό κατάληψη δε θα περάσει», δηλώνει με ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Με ανακοίνωση της η ΕΛΜΕ Κέρκυρας καταγγέλλει την επιβολή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε σχολεία που τελούν υπό κατάληψη. Παράλληλα καλεί σε παράσταση διαμαρτυρίας στην ΠΔΕ Ιονίων Νήσων την Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου στις 10:30 π.μ.

Eπισημαίνει, ακόμη, πως είναι αυτονόητο ότι κανείς και καμία εκπαιδευτικός δεν θα προδώσει τις παιδαγωγικές και δημοκρατικές αρχές του, ενώ χαρακτηρίζει «κίβδηλη» την αγωνία του υπουργείου Παιδείας. 

«Ξεπερνάει κάθε όριο θέλοντας να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε ομάδα καταστολής των μαθητικών κινητοποιήσεων», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά. 

«Ο ΠΔΕ Ιονίων Νήσων, ο οποίος με χαρακτηριστική ευκολία μοιράζει διαταγές και εκδίδει  κατά τεκμήριο  νομικά αβάσιμες προς εφαρμογή οδηγίες, καλά θα κάνει να κοιτάει πρώτα τις δικές του ευθύνες πριν αρχίσει να κουνάει το δάχτυλο στους εκπαιδευτικούς. Η «αγωνία» η δικιά του και της Υπουργού Παιδείας περιορίστηκε υποκριτικά και μόνο στην απώλεια ωρών λόγω καταλήψεων. Δεν εξέφρασε την ίδια αγωνία για τις χιλιάδες ώρες που χάνονται κάθε βδομάδα λόγω έλλειψης προσωπικού και υποδομών», τονίζει.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Ο  νέοεπιθεωρητισμός ΔΕΝ θα περάσει

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΔΕ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ – ΠΕΜΠΤΗ 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΣΤΙΣ 10:30

Δύο χρόνια τώρα οι εκπαιδευτικοί έχουν χρησιμοποιήσει κάθε μέσο ώστε να σταθούν δίπλα στους μαθητές τους. Γνωστικά, παιδαγωγικά ψυχολογικά. Τα εκπαιδευτικά σωματεία κι ο κάθε εκπαιδευτικός ξεχωριστά, από την πρώτη καραντίνα, με το σύνθημα «ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ – ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ», στάθηκαν δίπλα στους μαθητές και τις οικογένειές τους, κράτησαν ανοιχτή την εκπαιδευτική και παιδαγωγική διαδικασία, στις δύσκολες -για όλους- συνθήκες εγκλεισμού. Χωρίς καμία υποστήριξη, από την κυβέρνηση, το Υπουργείο και τους τοπικούς παρατρεχάμενούς τους, με αλληλεγγύη, αλληλοβοήθεια, μπορέσαμε και ξεπεράσαμε -σε μεγάλο βαθμό- τις δυσκολίες των καινούριων συνθηκών και των εμποδίων που έβαζε το Υπουργείο. 

Η απουσία του Υπουργείου ήταν εκκωφαντική. Καμία υποστήριξη δεν έδωσε, τόσο σε μαθητές, όσο και σε εκπαιδευτικούς, κανέναν τεχνολογικό εξοπλισμό, πουθενά δωρεάν ίντερνετ, όπως ήταν η απαίτηση όλου του εκπαιδευτικού κόσμου. Ακόμα κι αυτή η επιμόρφωση για την τηλεκπαίδευση, ξεκίνησε αφού είχαν τελειώσει όλες οι καραντίνες. Το μόνο που έκανε καλά το Υπουργείο και η κυβέρνηση, ήταν να βγάζει εκφοβιστικές εγκυκλίους (βαθμοί, καταλήψεις) και να ψηφίζει αντιεκπαιδευτικούς νόμους που διαλύουν το δημόσιο σχολείο.

Το είχαμε πει από τότε ως ΕΛΜΕ: Η συνεισφορά των εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, δε θα επιτρέψουμε να γίνει φάρμακο «δια πάσα νόσο». Όπως καταλήψεις, χιόνια, σεισμοί. 
Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας αντί να λύσουν τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων, αντί να ικανοποιήσουν τα δίκαια αιτήματα εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών, επιλέγουν τον απαράδεκτο δρόμο των απειλών, των εκφοβισμών και της τρομοκρατίας. 

Η παράλογη  επιχείρηση επιβολής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε σχολεία που τελούν υπό κατάληψη δε θα περάσει.

Ο ΠΔΕ Ιονίων Νήσων, ο οποίος με χαρακτηριστική ευκολία μοιράζει διαταγές και εκδίδει  κατά τεκμήριο  νομικά αβάσιμες προς εφαρμογή οδηγίες, καλά θα κάνει να κοιτάει πρώτα τις δικές του ευθύνες πριν αρχίσει να κουνάει το δάχτυλο στους εκπαιδευτικούς.

Η «αγωνία» η δικιά του και της Υπουργού Παιδείας περιορίστηκε υποκριτικά και μόνο στην απώλεια ωρών λόγω καταλήψεων. Δεν εξέφρασε την ίδια αγωνία για τις χιλιάδες ώρες που χάνονται κάθε βδομάδα λόγω έλλειψης προσωπικού και υποδομών. 

Είναι ντροπή στη Β΄ φάση πρόσληψης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, να έρχονται στην Κέρκυρα μόνο εννιά (9), όταν τα κενά είναι πάνω από 60.

Είναι ντροπή να συγχωνεύονται τμήματα, εν μέσω πανδημίας και ενώ υπάρχουν και αίθουσες και καθηγητές.

Είναι ντροπή για την κυβέρνηση και τους εκπροσώπους της, να μην έχει ικανοποιήσει ούτε ένα αίτημα, από τα πολλά που έχουν θέσει εκπαιδευτικοί, γονείς εργαζόμενοι και οι μαθητές με τις κινητοποιήσεις τους, προσθέτοντας κι άλλα βάρη στην ήδη επιβαρυμένη καθημερινότητα που αντιμετωπίζει η εκπαιδευτική κοινότητα: Μείωση αριθμού μαθητών, αίθουσες, μεταφορές, προσλήψεις εκπαιδευτικών, μέσα ατομικής προστασίας, ΕΒΕ, τράπεζα θεμάτων, αξιολόγηση και άλλα πολλά.

Η «κίβδηλη» αγωνία τους προκαλεί την κοινωνία και ολόκληρο τον εκπαιδευτικό κόσμο. Ξεπερνάει κάθε όριο θέλοντας να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε ομάδα καταστολής των μαθητικών κινητοποιήσεων.

Είναι αυτονόητο ότι κανείς/καμία εκπαιδευτικός δεν πρόκειται να προδώσει τις παιδαγωγικές και δημοκρατικές αρχές του .

Επαναλαμβάνουμε ότι κανένας νόμος δεν μπορεί να προβλέπει υποχρέωση των εκπαιδευτικών να διαθέτουν τέτοιο εξοπλισμό ή να χρησιμοποιούν δικά τους μέσα.

Είναι απαράδεκτος ο εκβιασμός σε συναδέλφους να μετατρέπονται όμηροι στα κυβερνητικά παιχνίδια 

Η ΟΛΜΕ σε υλοποίηση της απόφασης της Συνέλευσης Προέδρων στις 25/9/2021, έχει ήδη δώσει εντολή στη νομική της σύμβουλο να προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την κήρυξη απεργίας  - αποχής από την τηλεκπαίδευση σε σχολικές μονάδες που  τελούν υπό κατάληψη. Μόλις ολοκληρωθούν οι νομικές διαδικασίες και τεθεί σε ισχύ η απεργία αποχή θα υπάρξει άμεση ενημέρωση από το ΔΣ της ΟΛΜΕ.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μουσικη.jpg
Εκπαιδευτικοί Μουσικής: Κάλεσμα σε συντονισμό για τα προβλήματα της σχολικής μουσικής παιδείας
Το Σάββατο 25 Μαΐου 2024, 18:30 στην Αθήνα - Αίτημα να καλυφθούν άμεσα τα πλέον των 500 οργανικών κενών Μουσικής Επιστήμης ΠΕ79.01. Όχι άλλοι...
Εκπαιδευτικοί Μουσικής: Κάλεσμα σε συντονισμό για τα προβλήματα της σχολικής μουσικής παιδείας
παδα
Συμμετοχή φοιτητριών ΕΚΠΑ, ΠΑΔΑ και ΕΜΠ σε ερευνητική πρόταση που βράβευσε ο Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος - ΣΕΓΕ
Για την ερευνητική τους πρόταση αναφορικά με την ανάπτυξη Screening test kit για τη Νόσο του Πάρκινσον.
Συμμετοχή φοιτητριών ΕΚΠΑ, ΠΑΔΑ και ΕΜΠ σε ερευνητική πρόταση που βράβευσε ο Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος - ΣΕΓΕ
pasok.jpg
ΠΑΣΟΚ για«ψηφιακό σχολείο»: Ούτε επανάσταση, ούτε μεταρρύθμιση - Σημασία έχει η παιδαγωγική σχέση εκπαιδευτικού και μαθητή
ΠΑΣΟΚ: Δεν υπάρχει εκπαίδευση χωρίς φυσική παρουσία του εκπαιδευτικού, χωρίς διαπαιδαγώγηση και κοινωνικοποίηση!
ΠΑΣΟΚ για«ψηφιακό σχολείο»: Ούτε επανάσταση, ούτε μεταρρύθμιση - Σημασία έχει η παιδαγωγική σχέση εκπαιδευτικού και μαθητή
anapiria.jpg
Ιδιωτική εκπαίδευση: Εγκύκλιος Πιερρακάκη για ελέγχους σε περιπτώσεις διάκρισης παιδιών με αναπηρίες
Ζητά και εποπτεία των ιδιωτικών συστεγαζόμενων νηπιαγωγείων όσον αφορά στην υπηρεσιακή κατάσταση του εκπαιδευτικού προσωπικού τους, ιδίως στα...
Ιδιωτική εκπαίδευση: Εγκύκλιος Πιερρακάκη για ελέγχους σε περιπτώσεις διάκρισης παιδιών με αναπηρίες