Δίχρονη προσχολική αγωγή: Κοντέινερ σε αυλές σχολείων
Σχολικό συγκρότημα Οδού Νικοπόλεως: 4 οικίσκοι κοντέινερ στον αύλειο χώρο του συγκροτήματος που στεγάζει τα 5 σχολεία - Ένα από τα δεκάδες παραδείγματα της «προκατ» λύσης που επιλέγει ο Δήμος Αθηναίων για να στεγάσει τη δίχρονη προσχολική αγωγή

Με τους συλλόγους διδασκόντων που συστεγάζονται στο σχολικό συγκρότημα της οδού Νικοπόλεως στην πλατεία Κολιάτσου (στην 6η δημοτική κοινότητα) συζήτησαν σήμερα ο Νίκος Σοφιανός και ο Χάρης Βουρδουμπάς, δημοτικοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης Αθήνας.

Οι σύλλογοι διδασκόντων κατέθεσαν την διαμαρτυρία τους για την επιλογή του Δήμου να τοποθετήσει 4 κοντέινερ, στο προαύλιο των σχολείων, για να λειτουργήσουν δομές προσχολικής αγωγής. Ο Νίκος Σοφιανός ενημέρωσε τους εκπαιδευτικούς για την αντίθεση του ΚΚΕ στο συνολικό σχέδιο, που παρουσίασε η δημοτική Αρχή και αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας, το οποίο περιλαμβάνει τη χρήση του αύλειου χώρου συνολικά 44 σχολικών μονάδων για την εγκατάσταση κοντέινερ και την διάθεση αιθουσών από άλλες 23 σχολικές μονάδες.

Με τέσσερα χρόνια καθυστέρηση και χωρίς σχεδιασμό για ανέγερση ή χρήση κατάλληλων αιθουσών για την προσχολική αγωγή, Κυβέρνηση και Δήμος, επιλέγουν για ακόμα μια φορά να στοιβάζουν μαθητές και νήπια σε κοντέινερ και αίθουσες που αφαιρούνται από δημοτικά και νηπιαγωγεία για να γίνουν αίθουσες προσχολικής αγωγής. Σε συνθήκες πανδημίας επιλέγουν να συνεχιστεί το «στοίβαγμα» μαθητών και να περιοριστεί ο χώρος προαυλισμού χιλιάδων μαθητών.

Το σχέδιο συμπληρώνεται με την τοποθέτηση κοντέινερ σε 10 αδόμητα οικόπεδα για να λειτουργήσουν σε συνθήκες «προσωρινής μονιμότητας» αφού δεν υπάρχουν σχέδια – μελέτες – κονδύλια για να φτιαχτούν νέα σχολεία την επόμενη τετραετία.   

Οι δημοτικοί σύμβουλοι του ΚΚΕ κάλεσαν τους εκπαιδευτικούς σε κοινό αγώνα με τις Ενώσεις και τους Συλλόγους Γονέων και τα 15μελή των μαθητών για να αποτραπούν οι σχεδιασμοί  του Δήμου.

Να αξιοποιηθούν δημοτικά κτίρια και κενά σχολικά κτίρια, να νοικιαστούν αίθουσες, να υλοποιηθούν γρήγορες διαδικασίες για την ανέγερση νέων κτιρίων σε δεκάδες χαρακτηρισμένα οικόπεδα. Εξάλλου η Κυβέρνηση και ο Δήμος έδειξαν ότι μπορούν να υλοποιήσουν τέτοιες διαδικασίες με ταχύτητα όπως έκαναν με το «μεγάλο περίπατο» και το γήπεδο της ΠΑΕ ΠΑΟ στο Βοτανικό. Για την προσχολική αγωγή, όμως, επιλέγουν κοντέινερ για τετράχρονα και πεντάχρονα, αξιοποιώντας το θεσμικό πλαίσιο της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ.

Οι δημοτικοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης θα θέσουν το αίτημα του Συλλόγου Διδασκόντων στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, καλώντας σε συμμετοχή στην συγκέντρωση που διοργανώνουν οι Ενώσεις Γονέων τη Δευτέρα 19 Απριλίου έξω από το Δημαρχείο της Αθήνας. Μέσω της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΚΚΕ, θα καταθέσουν την διαμαρτυρία τους με τη μορφή ερώτησης προς την Υπουργό Παιδείας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικοι αποδοχές
Εκπαιδευτικέ, είναι ντροπή να μιλάς για φτωχοποίηση ενώ κάνεις κοτζάμ λειτούργημα
Τι κρύβει η στάση των περισσότερων Ελλήνων πολιτικών οι οποίοι, παρά το γεγονός πως είναι ορκισμένοι εχθροί της δημόσιας παιδείας και των λειτουργών...
Εκπαιδευτικέ, είναι ντροπή να μιλάς για φτωχοποίηση ενώ κάνεις κοτζάμ λειτούργημα
PANELLINIES - 3.jpg
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Πληροφορική
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Πληροφορική από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Πληροφορική