ΔΙΕΚ
Τι συζητήθηκε στη συνάντηση του ΣΕΔΙΕΚ με την υφυπουργό Ζ. Μακρή

Συνάντηση με την υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού είχε το Σωματείο Εκπαιδευτών Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης και Λοιπών Φορέων Δια Βίου Μάθησης του Δημοσίου.

Τα θέματα τα οποία συζητήθηκαν αφορούσαν τη διαφάνεια των αναθέσεων, την καθυστέρηση των ενσήμων, την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και την μετατροπή των συμβάσεων έργου σε συμβάσεις ορισμένου χρόνου.

«Η Υπουργός κ. Μακρή δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει όλα τα αιτήματά μας που βρίσκονται στο από 11/08 αίτημά μας για συνάντηση μαζί της και θα προσπαθήσει να ξανασυναντηθούμε πριν τα Χριστούγεννα για να συνεχίσουμε τη συζήτηση μαζί της για όλα τα αιτήματά μας», αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά

Την 16/11/2023, μέλη του Δ.Σ. του Σωματείου Εκπαιδευτών Δημοσίων Ι.Ε.Κ. & Λοιπών Φορέων Δια Βίου Μάθησης συναντηθήκαμε με την Υφυπουργό Παιδείας κα Ζέττα Μακρή στο γραφείο της στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για μια πρώτη γνωριμία και για να συζητήσουμε διάφορα θέματα που απασχολούν τους Εκπαιδευτές Δ.Ι.Ε.Κ. Στη συνάντηση παρέστησαν ο Διευθυντής Διεύθυνσης Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης και η Προϊσταμένη του τμήματος Προσωπικού και Υποστήριξης Επαγγελματικής Κατάρτισης.

Τα θέματα είχαν τεθεί με το από 11/08 αίτημά μας για συνάντηση με την Υπουργό, αλλά συζητήθηκαν μόνο όσα είχαμε θέσει ως πρώτης προτεραιότητας, λόγω του περιορισμένου χρόνου της Υπουργού. Η διάθεση της Υπουργού ήταν θετική σε ό,τι αφορά τα αιτήματά μας και θα μας απαντήσει αφού τα εξετάσει.
Πιο αναλυτικά, τα θέματα που συζητήθηκαν και οι απαντήσεις που λάβαμε έχουν ως εξής:

1.    ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ:

Ζητήσαμε Διαφάνεια στις Αναθέσεις με ανάρτηση Ωρολογίου Προγράμματος με τα στοιχεία των επιλεγέντων Εκπαιδευτών (Αριθμό Μητρώου και Ονοματεπώνυμο) στην Ιστοσελίδα κάθε Δ.Ι.Ε.Κ., ώστε ο κάθε Υποψήφιος να μπορεί να ελέγξει εάν παρακάμπτεται η αξιολογική σειρά και αδικείται. Για το λόγο αυτό, άλλωστε, είχαμε πρόσφατα απευθυνθεί και στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας με σχετική γραπτή καταγγελία μας. 

Ο Διευθυντής Διεύθυνσης Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης ανέφερε ότι υπάρχει γραπτή απάντηση από την Εθνική Αρχή Διαφάνειας ως απάντηση στο έγγραφο του Σωματείου, η οποία τους δικαιώνει∙ απάντηση την οποία αναμένουμε να δούμε… Το Θεσμικό πλαίσιο δεν υποχρεώνει τους Διευθυντές να κάνουν ανάρτηση των στοιχείων των επιλεγέντων Εκπαιδευτών, αλλά ο ίδιος έχει κάνει σύσταση να γίνεται ανάρτηση. 

Η Προϊσταμένη του τμήματος Προσωπικού και Υποστήριξης Επαγγελματικής Κατάρτισης ανέφερε ότι θα πρέπει ο κάθε Εκπαιδευτής να ζητάει προφορικώς (δια ζώσης ή τηλεφωνικώς) ή γραπτώς να ενημερωθεί για τη σειρά κατάταξής του και για το άτομο στο οποίο έγινε η ανάθεση. Το Δ.Ι.Ε.Κ. οφείλει να απαντήσει – ιδίως δε όταν υπάρχει κατατεθειμένο έγγραφο, είναι υποχρεωμένο να απαντήσει. Το Σωματείο (;;;) θα πρέπει να ενημερώνει το Υπουργείο ποιοι Διευθυντές δεν απαντούν και αυτό θα ενεργεί! (Κοινώς το κάθε Δ.Ι.Ε.Κ. θα πρέπει να κατακλύζεται από εκατοντάδες αιτήματα, στα οποία θα είναι υποχρεωμένο να απαντά!). 
Επίσης στην ερώτησή μας εάν έχουν απαντηθεί όλες οι Ενστάσεις, λάβαμε την απάντηση ότι φυσικά έχουν απαντηθεί όλες οι ενστάσεις και δεν υπάρχει η δέσμευση των 2 ημερών για κατάθεση ένστασης. (Δηλαδή αποδέχονται ότι αυτό που νομοθέτησαν δεν μπορεί να εφαρμοστεί!).

2.    ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΝΣΗΜΩΝ:

Λάβαμε την απάντηση ότι οι καθυστερήσεις στην εμφάνιση των ενσήμων μας και τα λάθη στις σχετικές καταχωρήσεις, είναι θέμα αρμοδιότητας του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. και ότι η Πρόεδρος του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. θα πρέπει να κάνει τα δέοντα ώστε να συντομευθεί η όλη διαδικασία, σε συνεννόηση με τον Προϊστάμενο του Ι.Κ.Α. Ν. Φιλαδελφείας στο οποίο υπάγεται το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Η δική μας πρόταση περί κατανομής στα κατά τόπους Ι.Κ.Α. είναι μη εφαρμόσιμη, γιατί το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. υπάγεται στο Ι.Κ.Α. Φιλαδελφείας.

3.    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: 

Όσον αφορά στην αξιολόγηση, η Υφυπουργός ανέφερε ότι οι Εκπαιδευτές δεν έχουν το δικαίωμα ένστασης σε αντίθεση με τους Διευθυντές των Δ.Ι.Ε.Κ., διότι για τους δεύτερους η αξιολόγηση αφορά θέσεις ευθύνης και μοριοδότηση. 
Ο Διευθυντής Διεύθυνσης Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης και η               Προϊσταμένη του τμήματος Προσωπικού και Υποστήριξης Επαγγελματικής Κατάρτισης ανέφεραν ότι δικαίωμα ένστασης δεν έχουν ούτε οι Εκπαιδευτικοί στη Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η Υφυπουργός θα ενημερωθεί εκτενέστερα για το θέμα και εάν προβλέπεται αντίστοιχη διαδικασία στη Δευτεροβάθμια, θα ελέγξει εάν μπορεί να εφαρμοστεί το ίδιο και για τα Δ.Ι.Ε.Κ. Η Αξιολόγησή μας θα είναι αριθμητική και θα βγαίνει ο Μέσος Όρος ανάμεσα στα Δ.Ι.Ε.Κ. όπου εργάζεται ο κάθε Εκπαιδευτής.

4.    ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΟΥ ΣΕ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ:

Στο σχετικό αίτημά μας για μετατροπή των Συμβάσεών μας από Έργου σε Ορισμένου Χρόνου, λάβαμε την απάντηση ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει διότι πληρωνόμαστε μέσω ΕΣΠΑ.

Επίσης, όσον αφορά  στην αύξηση των ωρομισθίου και το διορισμό Μόνιμου προσωπικού που αιτηθήκαμε, λάβαμε την απάντηση ότι αυτά είναι θέματα του Υπουργείου Εσωτερικών και δεν μπορεί το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. να κάνει ενέργειες. 

Η Υπουργός κ. Μακρή δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει όλα τα αιτήματά μας που βρίσκονται στο από 11/08 αίτημά μας για συνάντηση μαζί της και θα προσπαθήσει να ξανασυναντηθούμε πριν τα Χριστούγεννα για να συνεχίσουμε τη συζήτηση μαζί της για όλα τα αιτήματά μας. 

Το Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ. θα συνεχίσει τις επαφές με τους Αρμόδιους και τις παρεμβάσεις του για την επίλυση των προβλημάτων του κλάδου μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελευθερο σχεδιο
Πανελλαδικές 2024: Οταν η ΕΒΕ σε Γραμμικό και Ελεύθερο Σχέδιο γίνεται «κόφτης» υποψηφίων που πήγαν καλά στα άλλα μαθήματα...
Εβαλαν ΕΒΕ σε ειδικό μάθημα που... δεν διδάσκεται πια στα σχολεία - Ηχηρό «όχι» στην ΕΒΕ για τις Πανελλήνιες 2024 από τους διδάσκοντες/διδάσκουσες...
Πανελλαδικές 2024: Οταν η ΕΒΕ σε Γραμμικό και Ελεύθερο Σχέδιο γίνεται «κόφτης» υποψηφίων που πήγαν καλά στα άλλα μαθήματα...
daskaloi_teaching.jpg
Τον επόμενο μήνα απολύεται το 1/3 περίπου των εκπαιδευτικών που εργάζονται στη σχολική εκπαίδευση
Η ελαστική εργασία «πληγώνει» τη σχολική εκπαίδευση και εξουθενώνει δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς
Τον επόμενο μήνα απολύεται το 1/3 περίπου των εκπαιδευτικών που εργάζονται στη σχολική εκπαίδευση
seismos-tourkia
Πανικός για μεγάλο σεισμό στην Τουρκία: Ακούγονται τρομακτικά απόκοσμοι ήχοι
Σοβαρότατη και διαρκώς αυξανόμενη είναι η ανησυχία στην Τουρκία για έναν πολύ ισχυρό σεισμό μέσα στο επόμενο σύντομο διάστημα.
Πανικός για μεγάλο σεισμό στην Τουρκία: Ακούγονται τρομακτικά απόκοσμοι ήχοι
latinika_0.jpg
Πανελλήνιες 2024: Οδηγός προετοιμασίας υποψηφίων και ο ρόλος των Λατινικών
Ο μαθητής των Ανθρωπιστικών Σπουδών θα πρέπει να γράψει πολύ καλά στο μάθημα των Λατινικών στις πανελλαδικές ( πάνω από 80, τουλάχιστον μόρια) για να...
Πανελλήνιες 2024: Οδηγός προετοιμασίας υποψηφίων και ο ρόλος των Λατινικών