εκπαιδευτικοί
Δυστυχώς η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη, εστίασε στις αντιμεταρρυθμίσεις της εκπαίδευσης κι έχασε ακόμη μια ευκαιρία στήριξης και αναβάθμισης της εκπαίδευσης

Η Υφ. Παιδείας δήλωσε πως «δεν είναι σωστό» να υπάρχει ένας εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής ανά μαθητή ΑμεΑ.

Το ζητούμενο στην Ειδική Αγωγή είναι η κοινωνική ένταξη και η ενσωμάτωση των μαθητών με αναπηρίες στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Είναι η παροχή ίσων ευκαιριών μάθησης και η ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση για όλους.

Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τις ιδιαίτερες αναπτυξιακές και εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών αυτών, αλλά ούτε και των μαθητών τυπικής ανάπτυξης, που επιβαρύνονται από την απουσία ή τη μερική παρουσία εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, για τη στήριξη των συμμαθητών τους.

Γιατί κάθε μαθητής που έχει ανάγκη από Παράλληλη Στήριξη, πρέπει να έχει πρόσβαση στο Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσής του. Πόσα Εξατομικευμένα Προγράμματα Εκπαίδευσης μπορεί να ασκήσει ένας εκπαιδευτικός παράλληλα και ταυτόχρονα με τον εκπαιδευτικό της γενικής εκπαίδευσης μέσα σε μια τάξη, ανά διδακτική ώρα;

Η εκπαίδευση είναι ένας ευαίσθητος και νευραλγικός τομέας. Αποτελεί το μέλλον κάθε χώρας και είναι αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα για όλους τους πολίτες, χωρίς αποκλεισμούς και αστερίσκους. Δεν χωρούν συνεπώς «τσουβαλιάσματα» και ομαδοποιήσεις μόνο και μόνο για «να βγουν οι αριθμοί».

Όποιος έχει μπει σε τάξη κι έχει υπηρετήσει την εκπαίδευση και την ευαίσθητη ειδική αγωγή, το γνωρίζει καλά. Ομοίως και το Υπουργείο.

Προχθές, στο 149ο Δημ. Σχολείο Αθηνών τραυματίστηκαν 3 μαθητές, από πτώση σοφάδων, για 4η φορά. Ο Δήμος Αθηναίων είχε κληθεί ξανά κ ξανά, αλλά δήλωσε αδυναμία να ανταποκριθεί στις ανάγκες 290 και πλέον σχολείων, τα οποία βρίσκονται στην αρμοδιότητά του.

Κάθε τόσο γινόμαστε μάρτυρες σχολείων, ακατάλληλων να στεγάσουν τα όνειρα της νέας γενιάς. Τοίχοι να στάζουν νερό, αίθουσες χωρίς θέρμανση, σχολεία ετοιμόρροπα που γκρεμίζονται με έναν σεισμό, ταβάνια να καταρρέουν, σοφάδες να τραυματίζουν μαθητές.

Δυστυχώς η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη, εστίασε στις αντιμεταρρυθμίσεις της εκπαίδευσης κι έχασε ακόμη μια ευκαιρία στήριξης και αναβάθμισης της εκπαίδευσης. Οι πόροι από το ταμείο ανάκαμψης δεν αξιοποιήθηκαν, όπως θα έπρεπε, για την Παιδεία.

Η Παιδεία διαλύεται. Χρειάζεται όραμα και κονδύλια για να μπορέσει να ανταποκριθεί στις σύγχρονες κοινωνικές επιταγές και στους μετασχηματισμούς που φέρνει η 4η βιομηχανική επανάσταση.

Η Παιδεία πρέπει να παραμείνει δωρεάν και ο χαρακτήρας της δημόσιος. Πρέπει να είναι ισότιμη και προσβάσιμη για όλους, να έχει ποιότητα και να παρέχει ασφάλεια σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Δολοφονία πρωθυπουργού στη Σλοβακία
Σλοβακία: Τα πρώτα λόγια του δράστη – Γιατί πυροβόλησε τον Ρόμπερτ Φίτσο;
Τι είπε για την πράξη του ο 71χρονος λογοτέχνης Γιουράι Τσιντούλα, που αποπειράθηκε να σκοτώσει τον πρωθυπουργό της Σλοβακίας
Σλοβακία: Τα πρώτα λόγια του δράστη – Γιατί πυροβόλησε τον Ρόμπερτ Φίτσο;
Πορεία για την Παλαιστίνη
Πλημμύρισαν οι δρόμοι για την Παλαιστίνη: Χιλιάδες κόσμου στην πορεία προς την ισραηλινή πρεσβεία (Φωτογραφίες)
Ένταση μετά το τέλος της πορείας για την Παλαιστίνη -Aστυνομικοί πέταξαν κρότου-λάμψης εναντίον των διαδηλωτών
Πλημμύρισαν οι δρόμοι για την Παλαιστίνη: Χιλιάδες κόσμου στην πορεία προς την ισραηλινή πρεσβεία (Φωτογραφίες)