daskalos
«Δεν έχουν τέλος οι αρνητικές εκπλήξεις από το Υπουργείο Παιδείας και τον εποπτευόμενο φορέα του, το ΙΕΠ»

Με νέα ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Ξάνθης αναφέρεται στη νέα επιμόρφωση του υπουργείου Παιδείας και του ΙΕΠ, της οποίας το πρόγραμμα επεκτείνεται σε «9 τηλε-συνεδριάσεις 2 και 3 ωρών εκτός ωραρίου και μάλιστα ακόμα και σε μέρες επίσημων αργιών και διακοπών του σχολείου».

Παράλληλα φαίνεται στην επιμόρφωση να ζητείται από τους εκπαιδευτικούς η παρουσίαση εβδομαδιαίων εργασιών, ενώ υπενθυμίζονται διάφορες «ατάκες» που φέρει η επιμόρφωση, όπως οι εκφράσεις «προβληματικοί μαθητές» και «καταυλισμοί στιγματισμένων».

Η ανακοίνωση

«Δεν έχουν τέλος οι αρνητικές εκπλήξεις από το Υπουργείο Παιδείας και τον εποπτευόμενο φορέα του, το ΙΕΠ. Μόλις πριν λίγες μέρες το ΙΕΠ απέστειλε mail σε χιλιάδες νεοδιόριστες/ους (με 5, 10 και 15 έτη προϋπηρεσίας!!) προκειμένου να τους ενημερώσει για την έναρξη του προγράμματος επιμόρφωσης. Με έκπληξη διαπίστωσαν οι ενδιαφερόμενες/οι ότι οι όροι διεξαγωγής περιλαμβάνουν 9 τηλε-συνεδριάσεις 2 και 3 ωρών εκτός ωραρίου και μάλιστα ακόμα και σε μέρες επίσημων αργιών και διακοπών του σχολείου (Καθαρά Δευτέρα, Μ. Εβδομάδα, εβδομάδα διακαινησίμου). Επίσης, ζητείται από τους επιμορφούμενες/ους η παρουσίαση εβδομαδιαίων εργασιών καθώς και δύο εκτενών εργασιών στο τέλος.

Οι αρνητικές εκπλήξεις, όμως, δε σταματούν εκεί. Ανατρέχοντας στο υλικό της επιμόρφωσης διαπιστώνουμε την ύπαρξη ερωτήσεων για «προβληματικούς μαθητές»(!!) και για σχολεία «καταυλισμούς στιγματισμένων»(!!). Αυτό δε συνιστά απλά ένα άκρως προχειρογραμμένο υλικό από το ΙΕΠ, αλλά ένα απόλυτο οπισθοδρομικό, αναχρονιστικό αλλά και επικίνδυνο περιεχόμενο.

  • Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη τακτική του ΙΕΠ και του Υπουργείου Παιδείας που δε σέβεται τα εργασιακά δικαιώματα καθώς και τον προσωπικό και οικογενειακό προγραμματισμό των εκπαιδευτικών.
  • Ζητάμε τη διεξαγωγή της επιμόρφωσης εντός ωραρίου στην αρχή ή στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που αυτή γίνει εκτός ωραρίου, αυτό να συμβαίνει κατόπιν συναίνεσης του ενδιαφερόμενου και με την καταβολή της ανάλογης υπερωριακής αποζημίωσης.
  • Ζητάμε η επιμόρφωση να πραγματοποιείται δια ζώσης σε συνεργαζόμενα πανεπιστημιακά τμήματα με παράλληλη απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα.
  • Απαιτούμε το υλικό επιμόρφωσης να σέβεται στις σύγχρονες παιδαγωγικές αρχές και τη νοημοσύνη των επιμορφούμενων.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Πανελλήνιες 2024 – Εκπαιδευτικοί για Επιτροπές Εξεταστικών και Βαθμολογικών Κέντρων: «Δεν ανεχόμαστε την άνιση μεταχείριση»
«Η Δευτεροβάθμια Διεύθυνση της Δυτικής Θεσσαλονίκης να ζητήσει αιτήσεις από όλους τους εκπαιδευτικούς και να ανανεώσει τις Επιτροπές και τα...
Πανελλήνιες 2024 – Εκπαιδευτικοί για Επιτροπές Εξεταστικών και Βαθμολογικών Κέντρων: «Δεν ανεχόμαστε την άνιση μεταχείριση»