ειδική αγωγή
Η καταγραφή των κενών ζητήθηκε κατά την περίοδο που η χώρα πλήττονταν από την κακοκαιρία (η προθεσμία καταχώρησης ήταν από Παρασκευή 03/02/22 έως Δευτέρα 06/02/22) με αποτέλεσμα αρκετές ΔΙΔΕ να μην προλάβουν να τα καταχωρήσουν

Έπειτα από σχεδόν 3 μήνες από τότε που πραγματοποιήθηκε η Γ΄ φάση προσλήψεων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), το ΥΠΑΙΘ αποφάσισε – με πρωτοφανή καθυστέρηση – τη διεξαγωγή της Δ΄ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών ΕΑΕ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων ΕΑΕ, παρά το γεγονός ότι μετά την Γ΄ φάση προσλήψεων είχαν μείνει 442 κενά φιλολόγων Ειδικής Αγωγής χωρίς κάλυψη, κατά την παρούσα φάση καταχωρήθηκαν περίπου 250 κενά.

Οι λόγοι αυτής της διαφοράς ποικίλουν και οφείλονται στους εξής παράγοντες:

  • Πολλές ΔΙΔΕ καταχώρησαν μόνο τα κενά που σχετίζονται με έκτακτες ανάγκες, όπως παραιτήσεις εκπαιδευτικών, άδειες μητρότητας, άδειες επαπειλούμενης κύησης κ.ο.κ., παρασυρόμενες από τον τίτλο του εγγράφου που εστάλη από το ΥΠΑΙΘ προς αυτές, ο οποίος κάνει λόγο για «καταγραφή έκτακτων λειτουργικών κενών για πρόληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών». Ωστόσο, στο περιεχόμενο του εν λόγω εγγράφου αναφέρεται και η καταχώρηση των ανελαστικών (=πάγιων) αναγκών, έκφραση την οποία αρκετές ΔΙΔΕ, όπως μας ενημέρωσαν, δεν την αντιλήφθηκαν.

  • Άλλες πάλι ΔΙΔΕ δεν καταχώρησαν τα κενά τα οποία καλύπτονται μερικώς (π.χ. ένας φιλόλογος για έξι μαθητές Παράλληλης Στήριξης) θεωρώντας ότι το κενό έχει καλυφθεί παρά το γεγονός ότι παρέχονται στους μαθητές οι μισές ώρες στήριξης από αυτές που προβλέπονται από τις επίσημες γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ.

  • Η καταγραφή των κενών ζητήθηκε κατά την περίοδο που η χώρα πλήττονταν από την κακοκαιρία (η προθεσμία καταχώρησης ήταν από την Παρασκευή 03/02/22 έως τη Δευτέρα 06/02/22) με αποτέλεσμα αρκετές ΔΙΔΕ να μην προλάβουν να καταχωρήσουν τα κενά.

Ωστόσο, παρά τους ανωτέρω ανασταλτικούς παράγοντες, έχουν καταχωρηθεί περίπου 250 κενά φιλολόγων ΕΑΕ, όπως αυτά προκύπτουν κατόπιν επικοινωνίας των μελών της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων ΕΑΕ με τις ΔΙΔΕ όλης της επικράτειας. Απουσιάζουν, ωστόσο, τα κενά ορισμένων περιοχών της Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας, καθώς ορισμένες ΔΙΔΕ δε θέλησαν να μας τα μεταφέρουν.

κενα φιλολογων εα δ φαση

Στο πλαίσιο αυτό καλούμε την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να μεριμνήσει έστω και τώρα για την κάλυψη αυτών των 250 αναγκών αποδεικνύοντας εμπράκτως ότι η ειδική αγωγή αποτελεί πράγματι προτεραιότητα. Άλλωστε, κάθε παιδί δικαιούται μια ισότιμη πρόσβαση και συμμετοχή στο αγαθό της εκπαίδευσης και πόσο μάλλον όταν πρόκειται για παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Απευθύνουμε, λοιπόν, έκκληση στην ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων και κατά τη διεξαγωγή της Δ΄ φάσης ΕΑΕ να ανταποκριθεί στις ανάγκες αυτών των παιδιών.

Πρωτοβουλία Φιλολόγων ΕΑΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekdromi.jpg
Περί εκδρομών, μετακινήσεων και προγραμμάτων....σχολεία τουριστικά πρακτορεία και μαθητές πελάτες
Οι επισκέψεις και οι εκδρομές ολόκληρων τάξεων, που να είναι προσιτές για την συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών όλο και μειώνονται και δίνουν τη...
Περί εκδρομών, μετακινήσεων και προγραμμάτων....σχολεία τουριστικά πρακτορεία και μαθητές πελάτες
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ.jpg
Πανελλαδικές: Περισσότερες κοινές σχολές, μεγαλώνουν οι αδικίες στις Πανελλαδικές
Πανελλαδικές: Η βασική αρχή ότι όσοι διεκδικούν θέση στην ίδια σχολή πρέπει να έχουν εξεταστεί στα ίδια μαθήματα καταρρακώνεται συνεχώς.
Πανελλαδικές: Περισσότερες κοινές σχολές, μεγαλώνουν οι αδικίες στις Πανελλαδικές
Φιλης
Ο Νίκος Φίλης στο alfavita.gr: Οι εξεγέρσεις στα ΑΕΙ ΗΠΑ και Ευρώπης καθιστούν "επαρχιώτικο" το επιχείρημα ότι μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά
Ο Νίκος Φίλης διαπιστώνει ότι επι διακυβέρνησης Μητσοτάκη οι αποδοχές των εκπαιδευτικών μειώθηκαν δραματικά, οι συνθήκες εργασίας τους επιδεινώθηκαν...
Ο Νίκος Φίλης στο alfavita.gr: Οι εξεγέρσεις στα ΑΕΙ ΗΠΑ και Ευρώπης καθιστούν "επαρχιώτικο" το επιχείρημα ότι μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά
metaptixiaka digital
Ποια ΑΕΙ έχουν Μεταπτυχιακά σε Μουσειολογία, Πολιτιστικά προϊόντα, Πληροφορική και Επικοινωνία και Ντοκιμαντέρ
Ποια Δημόσια Πανεπιστήμια πραγματοποιούν μεταπτυχιακά σε Μουσειολογία, Πολιτιστική Επικοινωνία και πληροφορική, Ψηφιακά Πολιτιστικά προιοντα και...
Ποια ΑΕΙ έχουν Μεταπτυχιακά σε Μουσειολογία, Πολιτιστικά προϊόντα, Πληροφορική και Επικοινωνία και Ντοκιμαντέρ