ntountouka
ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | ΙΝΤΙΜΕ
Οι κινητοποιήσεις που πραγματοποιούνται σε πολλές περιοχές της χώρας εντάσσονται στο πλαίσιο των διεκδικήσεων του εκπαιδευτικού κινήματος για την αναβάθμιση της δημόσιας και δωρεάν παιδείας και την προάσπιση του δημόσιου σχολείου χωρίς ανισότητες και αποκλεισμούς

Στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη στην Καρδίτσα καλεί η ΕΛΜΕ Καρδίτσας.

Οι κινητοποιήσεις που πραγματοποιούνται σε πολλές περιοχές της χώρας εντάσσονται στο πλαίσιο των διεκδικήσεων του εκπαιδευτικού κινήματος για την αναβάθμιση της δημόσιας και δωρεάν παιδείας και την προάσπιση του δημόσιου σχολείου χωρίς ανισότητες και αποκλεισμούς. 

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Καρδίτσας:

Η παιδεία αφορά όλο το λαό. Και είναι αλήθεια ότι είναι κοινή η αγωνία γονιών, μαθητών, εκπαιδευτικών, για τις εξελίξεις στο χώρο της εκπαίδευσης. Εξελίξεις που συμπυκνώνονται στην ύψωση εμποδίων στις σπουδές των μαθητών, την ένταση των κοινωνικών ανισοτήτων, στη βύθιση δικαιωμάτων στο δημόσιο σχολείο.

Απευθυνόμαστε σε σας, τους γονείς των μαθητών μας, στους μαθητές μας, θέτοντας τα ερωτήματα:

  1. Θα υπάρχει δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλους ή θα αφορά λίγους και εκλεκτούς και όσοι δεν έχουν “γεμάτο πορτοφόλι” θα οδηγούνται στην έξοδο
  2. Θα υπάρχει μόρφωση και γνώση ή όλα θα μετατραπούν σε λειτουργικές δεξιότητες και καταρτίσεις που θα αποτιμώνται με συνεχείς εξετάσεις;
  3. Θα υπάρχει κρατική χρηματοδότηση ή το κράτος θα αποσυρθεί και η λειτουργία των δημόσιων σχολείων θα γίνεται με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και αναζήτηση χορηγών;
  4. Οι εκπαιδευτικοί σ' αυτό το σχολείο θα είναι σκυφτοί, πειθαρχημένοι, κατηγοριοποιημένοι με ελαστικές σχέσεις εργασίες ή δάσκαλοι της νέας γενιάς με αξιοπρέπεια ελευθερία στη σκέψη και σταθερή μόνιμη δουλειά;

Οι κυβερνήσεις διαχρονικά απαντούν και προωθούν τα πρώτα. Άλλωστε οι “ειδικοί” τους (ΟΟΣΑ-ΕΕ-ΣΕΒ) αυτά συνεχώς εξ υφαίνουν με τα σχέδια και τα πορίσματα τους. Μάλιστα τα κυβερνητικά επιτελεία αγνοούν προκλητικά τις κραυγές αγωνίας από τον κλάδο όσον αφορά τα τεράστια γνωστικά κενά που έχουν δημιουργηθεί στους μαθητές τα τελευταία δυο χρόνια, τα κοινωνικά και ψυχολογικά προβλήματα που έχουν ενταθεί από τις επιπτώσεις της πανδημίας.

Εμείς, οι καθηγητές των δημοσίων σχολείων της Καρδίτσας επιδιώκουμε να υπερασπιστούμε τα δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών στο δημόσιο σχολείο. Παλεύουμε για:

  • Κατάργηση της ΕΒΕ και της Τράπεζας Θεμάτων. Μείωση της ύλης τόσο για τη Γ' Λυκείου (Πανελλαδικές) όσο και στις υπόλοιπες τάξεις. Να μη γίνουν οι εξετάσεις PISA.
  •  Κανένα κλείσιμο σχολείου -όχι στις συγχωνεύσεις τμημάτων, 15 μαθητές ανά τάξη
  •  Να ανατραπεί ο νόμος για την αξιολόγηση - χειραγώγηση εκπαιδευτικών, κατηγοριοποίηση σχολείων
  • Να καλυφθούν όλα τα κενά στα σχολεία με μόνιμο προσωπικό. Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους – Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων/ αναπληρωτών.
  • Πραγματικές αυξήσεις για να ζούμε με αξιοπρέπεια.
  • Να μην εφαρμοστεί, να καταργηθεί ο ν.4808/21 (Χατζηδάκη).

ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΕΙΣ - ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ
ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ  ΤΕΤΑΡΤΗ 2/3 - 1μμ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ

ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
ΜΕ ΕΝΟΤΗΤΑ, ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Πανελλήνιες 2024 – Εκπαιδευτικοί για Επιτροπές Εξεταστικών και Βαθμολογικών Κέντρων: «Δεν ανεχόμαστε την άνιση μεταχείριση»
«Η Δευτεροβάθμια Διεύθυνση της Δυτικής Θεσσαλονίκης να ζητήσει αιτήσεις από όλους τους εκπαιδευτικούς και να ανανεώσει τις Επιτροπές και τα...
Πανελλήνιες 2024 – Εκπαιδευτικοί για Επιτροπές Εξεταστικών και Βαθμολογικών Κέντρων: «Δεν ανεχόμαστε την άνιση μεταχείριση»
ΑΣΠΑΙΤΕ
Τεχνολόγοι εκπαιδευτικοί: Προβληματισμός για την ΑΣΠΑΙΤΕ και την απορρόφησή της από το ΕΚΠΑ
Προβληματισμός των τεχνολόγων εκπαιδευτικών για τη λειτουργικότητα της ΑΣΠΑΙΤΕ που θα αντικατασταθεί από τετραετές τμήμα
Τεχνολόγοι εκπαιδευτικοί: Προβληματισμός για την ΑΣΠΑΙΤΕ και την απορρόφησή της από το ΕΚΠΑ