niki kerameos
ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ / INTIME NEWS
Δεν απαντάμε: Η τακτική του ΥΠΑΙΘ είναι να ...μην απαντά (!) σε ερωτήσεις που δε βολεύουν το αφήγημα Κεραμέως για το άνοιγμα των σχολείων, όπως πόσα τμήματα έκλεισαν, σε πόσα σχολεία γίνονται καταλήψεις, σε πόσα τηλεκπαίδευση, και αν είναι νόμιμη...

Την τακτική της ...στρουθοκαμήλου φαίνεται πως ακολουθεί το υπουργείο Παιδείας για τα κρούσματα στα σχολεία: αρνείται να απαντήσει σε ερωτήσεις για το πόσα τμήματα έχουν κλείσει και σε πόσα γίνεται τηλεκπαίδευση, παρά τις προσπάθειες των δημοσιογράφων!

Είναι αξιοσημείωτο, ότι ενώ πολλά Τμήματα έχουν λογικά κλείσει λόγω πλήθους κρουσμάτων, η πλατφόρμα στην ιστοσελίδα του Υπουργείου στην οποία -θεωρητικά- καταγράφονται τα κλειστά Τμήματα, δείχνει σήμερα το πρωί ότι ...δεν υπαρχουν εγγραφές.

Κι αυτό ενώ μόλις χτες το ΥΠΑΙΘ ανακοίνωσε (σχεδόν πανηγυρικά μάλιστα...) ότι συνολικά στο διήμερο από το άνοιγμα των σχολείων προέκυψαν περίπου 25.000 θετικά self test σε μαθητές και εκπαιδευτικούς!

Ιδου:

1.jpg

Το "πανηγυρικό" αφορούσε τη διατύπωση του Υπουργείου ότι όλα αυτά τα πιθανά κρούσματα δεν θα είχαν εντοπιστεί αν δεν είχαν ανοίξει τα σχολεία. 

Σήμερα όμως επικρατεί σιωπή στο Υπουργείο, το γραφείο Τύπου του οποίου παρότι ρωτήθηκε, δεν απάντησε πόσα Τμήματα είναι κλειστά και σε πόσα γίνεται τηλεκπαίδευση. Η οποία τηλεκπαίδευση μάλιστα δε γνωρίζουμε ούτε καν αν είναι νόμιμη, αφού η κ.Κεραμέως αρνείται να απαντήσει και στην ερώτηση αν ακολούθησε τις υποδείξεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, ώστε να είναι νόμιμη η διαδικασία.

Επίσης το Υπουργείο ρωτήθηκε και δεν απάντησε σε πόσα σχολεία γίνονται καταλήψεις, παρά τις πληροφορίες ότι είναι πάνω από 200 σε όλη τη χώρα...

Αυτή την αντίληψη για την ενημέρωση των πολιτών έχει η υπουργός Παιδείας.

Πότε αναστέλλει τη λειτουργία μία τάξη;

Η λειτουργία τμήματος της σχολικής μονάδας αναστέλλεται μόνο όταν ο αριθμός των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων υπερβαίνει τον αριθμό που αντιστοιχεί στο πενήντα τοις εκατό συν ένα (50%+1) του συνόλου των μαθητών/τριών που φοιτούν στο συγκεκριμένο τμήμα της σχολικής μονάδας.

Τι θα γίνεται αν μαθητής διαγνωστεί θετικός στον κορονοϊό;

Αν ένας μαθητής διαγνωστεί θετικός στον κορονοϊό, τότε θα μπαίνει σε καραντίνα για 5 ημέρες τουλάχιστον. Η καραντίνα θα διακόπτεται μετά από 5 ημέρες εάν:

  • δεν υπάρχουν συμπτώματα, ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο, εκτός του πυρετού, υποχωρούν
  • εάν έχει αρνητικό self test

Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή υπάρχει θετικό self ή rapid test τεστ, η καραντίνα θα παρατείνεται.

Πότε γίνεται τηλεκπαίδευση;

Τηλεκπαίδευση θα γίνεται κατ’ εξαίρεση σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που περιλαμβάνουν και τις ακόλουθες:

  • Αν σε ένα σχολικό τμήμα αυτό εντοπιστούν ταυτόχρονα επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19 σε παραπάνω από τους μισούς (50%+1) μαθητές του.
  • Αν εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (δάσκαλος/νηπιαγωγός, μη ειδικότητας) νοσεί, και δεν υπάρχει δυνατότητα από την οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης για άμεση αναπλήρωσή του αλλά προβλέπεται τηλεκπαίδευση από άλλον εκπαιδευτικό.
  • Αν εκπαιδευτικός είναι θετικός, και ενώ βρίσκεται σε απομόνωση, επιθυμεί να κάνει τηλεκπαίδευση, σε προαιρετική βάση.

Για τους μαθητές οι οποίοι έχουν ένα από τα σοβαρά υποκείμενα νοσήματα, τα οποία αναφέρονται στο Παράρτημα Ι του πρωτοκόλλου «Μέτρα προστασίας και πρόληψης διασποράς του ιού SARS– CoV-2 στις σχολικές μονάδες» και συμμετέχουν σε διαδικτυακά τμήματα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

grammiko
Ειδικά Mαθήματα: Αντικατάσταση της ΕΒΕ στο Σχέδιο από τη βάση του 10 ζητούν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ81
«Οι μόνοι που έχουν όφελος και συμφέρον από την αδικία αυτή είναι οι ιδιωτικές σχολές των ίδιων ειδικοτήτων οι οποίες υποδέχονται υψηλού επιπέδου...
Ειδικά Mαθήματα: Αντικατάσταση της ΕΒΕ στο Σχέδιο από τη βάση του 10 ζητούν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ81
ΑΜΕΑ
ΑΣΕ: Αντιεκπαιδευτικός σχεδιασμός ΕΕ και κυβέρνησης στην Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση
ΑΣΕ: Ο μεγάλος “απών” από τα δύο Σχέδια Δράσης για τα Άτομα με Αναπηρία είναι οι μαθητές που φοιτούν στα ειδικά σχολεία.
ΑΣΕ: Αντιεκπαιδευτικός σχεδιασμός ΕΕ και κυβέρνησης στην Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση