Να δοθούν όλα τα κενά για τις προσλήψεις αναπληρωτών
Η ΔΔΕ Θεσσαλονίκης κατηγορείται ότι, στη λογική των περικοπών αυξάνει τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα για να εξοικονομήσει εκπαιδευτικούς, περικόπτει τμήματα και δεν αποδέχεται τις προτάσεις των σχολείων να μη στοιβαχτούν οι μαθητές στα τμήματα, αλλά να λειτουργήσουν με λιγότερους μαθητές, ιδιαίτερα μπροστά στην πανδημία.

Σύμφωνα με ανακοίνωση των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων Θεσσαλονίκης η ΔΔΕ Θεσσαλονίκης αρνείται να δώσει στοιχεία στις ΕΛΜΕ σχετικά με τα κενά για τις προσλήψεις αναπληρωτών. Την ίδια στιγμή στη λογική των περικοπών αυξάνει τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα για να εξοικονομήσει εκπαιδευτικούς, περικόπτει τμήματα και δεν αποδέχεται τις προτάσεις των σχολείων (3ο Γ/Σ Ευόσμου, 2ο Γ/Σ Ωραιοκάστρου, 4ο Γ/Σ Λαγκαδά, 1ο ΓΕΛ Αμπελοκήπων, 2ο ΓΕΛ Αμπελοκήπων, κ.ά.) να μη στοιβαχτούν οι μαθητές στα τμήματα, αλλά να λειτουργήσουν με λιγότερους μαθητές, ιδιαίτερα μπροστά στην πανδημία. Οι προσλήψεις των αναπληρωτών στη γενική παιδεία και ειδική αγωγή φέτος (215) είναι πολύ λιγότερες από τις περσινές (502).

Ακόμη και αν υπολογίσουμε και τους 113 νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, οι προσλήψεις είναι λιγότερες από τις αναγκαίες για να λειτουργήσουν τα σχολεία, ενώ η κατάσταση είναι ακόμη χειρότερη γιατί οι συνταξιοδοτήσεις στη ΔΔΕ Δ. Θεσσαλονίκης πέρσι ήταν 233. Η κατάσταση με τις προσλήψεις στην ειδική αγωγή είναι δραματική γιατί από πέρσι έχει μπει στόχος η μείωση των κενών στην ειδική αγωγή. Μείωσαν τα Τμήματα Ένταξης από 182 σε 124 και σε αυτόν τον αριθμό των τμημάτων υπολογίζουν τις προσλήψεις των αναπληρωτών και φέτος. Έτσι προσλήφθηκαν μόνο 70 αναπληρωτές ειδικής αγωγής (22 Τ.Ε. – Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και 48 παράλληλη). Πέρσι είχαν προληφθεί 146 (58 Τ.Ε. – Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και 88 παράλληλη).

Το Υπουργείο και οι Διευθύνσεις να σταματήσουν να απαξιώνουν τους αναπληρωτές και να παραβιάζουν τα δικαιώματα τους.  Οι τοποθετήσεις τους έγιναν με  διαβλητό τρόπο: δεν τους δημοσιοποιήθηκαν όλα τα κενά, ανακοινώθηκαν ηλεκτρονικά στον κάθε έναν ξεχωριστά τόσα όσες και οι προσλήψεις, σπάσανε κενά σχολείων με 23 ώρες, συμψηφίσανε κενά σχολείων κοντινών και μακρινών περιοχών, στην ειδική αγωγή μείωσαν κατακόρυφα τις ώρες που αντιστοιχούν σε κάθε παιδί, κ.ά. Να σταματήσει το καθεστώς προτεραιοποίησης των κενών από τις Διευθύνσεις. Στη ΔΔΕ Δ. Θεσ/νίκης να τους δοθούν όλα τα κενά, όπως θα αποτυπωθούν μετά τις τοποθετήσεις των αποσπασμένων και με δικαίωμα επιλογής χωρίς περιορισμούς.

Οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης σημειώνουν ότι είναι φανερό ότι στις προτεραιότητες της ΔΔΕ Θεσσαλονίκης και του νόθου ΠΥΣΔΕ είναι η συγκάλυψη των κυβερνητικών ευθυνών για τα εκατοντάδες κενά στα σχολεία, για τις περικοπές, τη λιτότητα και την ανυπαρξία μέτρων ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων.  Για το ρόλο αυτό άλλωστε διορίστηκαν και χρίστηκαν ως Διοίκηση στέλεχος της Ν.Δ. και ως μέλη του ΠΥΣΔΕ δύο από το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ, καθώς και άλλοι πρόθυμοι σε θέσεις τακτικών και αναπληρωματικών μελών. Εκπληρώνουν απόλυτα το ρόλο τους κόντρα στις αποφάσεις της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ που επανειλημμένα τους κάλεσαν να παραιτηθούν.

Τα έργα και οι μέρες Δ/σης Εκπ/σης και του «ΠΥΣΔΕ» προοιωνίζονται τους χειρότερους όρους για τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών στην έναρξη της φετινής χρονιάς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes-eksetaseis-mathites
ΣΕΠΕ «Γ. Σεφέρης»: Για τον «ελληνικό διαγωνισμό PISA» - Αντιστεκόμαστε στην κατηγοριοποίηση των σχολείων
Ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Γ. Σεφέρης» για τις εξετάσεις PISA
ΣΕΠΕ «Γ. Σεφέρης»: Για τον «ελληνικό διαγωνισμό PISA» - Αντιστεκόμαστε στην κατηγοριοποίηση των σχολείων
παιδί
Επιμορφωτικές Συναντήσεις ΔΙΠΕ Ανατολικής Αττικής για την Ενδοσχολική Βία
Επιμορφωτικές Συναντήσεις ΔΙΠΕ Ανατολικής Αττικής για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση Ενδοσχολικής Βίας/Εκφοβισμού
Επιμορφωτικές Συναντήσεις ΔΙΠΕ Ανατολικής Αττικής για την Ενδοσχολική Βία
aristoteleio panepistimio thessalonikis
ΑΠΘ: Νέο Κορυφαίο Μεταπτυχιακό για Εκπαιδευτικούς στις Επιστήμες της Αγωγής
Νέο Μοριοδοτούμενο Μεταπτυχιακό από το ΑΠΘ για Εκπαιδευτικούς στις Επιστήμες της Αγωγής με δύο κορυφαίες κατευθύνσεις σε Δημιουργικούς σχεδιασμούς...
ΑΠΘ: Νέο Κορυφαίο Μεταπτυχιακό για Εκπαιδευτικούς στις Επιστήμες της Αγωγής