Η δική τους διάσταση για τη διαφήμιση

Όταν μιλάμε για Πέτρο Φιλιππίδη και Παύλο Χαϊκάλη, μιλάμε για το συνώνυμο της κωμωδίας και της σάτυρας.

Οι δύο δημοφιλείς ηθοποιοί ξεκινούν παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη και τις διαφημίζουν με έναν ευρηματικό τρόπο: Κάνοντας τη δική τους "διασκευή" στο πολύκροτο διαφημιστικό σποτ με τον Πέτρο Γαϊτάνο για τη γνωστή αλυσίδα παιχνιδιών Jumbo.

Το σχετικό βίντεο αναρτήθηκε στη σελίδα του Πέτρου Φιλιππίδη στο Instagram και κλείνει με τους δύο ηθοποιούς, συνοδευόμενους από τους Κώστα Τριανταφυλλόπουλο και Μελίνα Βαμβακά, να προσκαλούν τους Θεσσαλονικείς από τις 28 Απριλίου να παρακολουθήσουν την παράσταση με τίτλο «Ψέμα στο Ψέμα».

Απολαύστε το:

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber