Απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα καλούνται να δώσουν οι αξιωματικοί της Τροχαίας σε μια έρευνα που θα κρατήσει πολλούς μήνες.

Σε πρώτη φάση, οι αρχές εξετάζουν τα βίντεο από τις κάμερες της «Νέας Οδού» προκειμένου να καταλήξουν στην ταχύτητα που κινούνταν η Πόρσε και τι ακριβώς συνέβη μερικές εκατοντάδες μέτρα πριν το μαύρο σπορ αυτοκίνητο χάσει τον έλεγχο και σε μια ξέφρενη πορεία και εμβολίσει το σταθμευμένο Honda Civic. 

Την πορεία του αυτοκινήτου που οδηγούσε ο 24χρονος Γιώργος Βακάκης με συνοδηγό τον 23χρονο Ανδρέα Γεωργακόπουλο κατέγραψαν αρκετές από τις 64 κάμερες που εποπτεύουν την εθνική οδό από τη Μεταμόρφωση μέχρι τη Λαμία. Οι ίδιες πληροφορίες λένε πως σε κάποια σημεία το όχημα άγγιζε ιλιγγιώδεις ταχύτητες της τάξεως των 250 χιλιομέτρων την ώρα και μάλιστα κινούμενο όχι πάντα στην αριστερή λωρίδα του δρόμου. 

Καταγράφοντας τους χρόνους που διήλθε η Πόρσε από τα διόδια της εθνικής οδού μέχρι το σημείο του τροχαίου δυστυχήματος οι αναλυτές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο μέσος όρος ταχύτητας πλησίαζε τα 190 χιλιόμετρα την ώρα. Σύμφωνα πάντα με τις κάμερες και τις μέχρι τώρα αναλύσεις, δεν φαίνεται να υπάρχει εμπλοκή δεύτερου αυτοκινήτου αφού το επόμενο όχημα που εμφανίζεται στο βίντεο απείχε περίπου ένα χιλιόμετρο από την Πόρσε. 

Όμως, η αποκάλυψη του μοιραίου πατέρα, οδηγού του Honda Civic που έχασε την οικογένειά του, ότι λίγο μετά το δυστύχημα σταμάτησε ένα Audi R8 με βουλγαρικές πινακίδες και νεαρός οδηγός τον ρώτησε αν είναι όλα «ok» δίνει νέες διαστάσεις στο θρίλερ της Θήβας. Για τον λόγο αυτό, γυρνούν στις κάμερες που βρίσκονται 15, 30 και 40 χιλιόμετρα πίσω από το σημείο του δυστυχήματος για να διαπιστώσουν αν πράγματι υπήρξε κόντρα των δύο supercars. 

Το δεύτερο σημείο που καλούνται να απαντήσουν άμεσα προκειμένου να προχωρήσουν οι έρευνες, έχει να κάνει με τα λάστιχα που «φορούσε» το μαύρο Πόρσε και αν ισχύει αυτό που λέγεται για χειμερινά λάστιχα δεκαετίας από μια μάρκα χαμηλού κόστους. Οι κάμερες, δεν μπορούν να δώσουν 100% πληροφορίες για την κατάσταση των ελαστικών και για το λόγο αυτό χρειάζεται ειδική επεξεργασία του υλικού και «ζουμ» στα ελαστικά ειδικά στο πίσω αριστερό λάστιχο για να διαπιστωθεί αν υπήρξε κάποιου είδους ζημιά. Είναι το σημείο όπου ο νεαρός οδηγός χάνει τον έλεγχο πατώντας φρένο και στρίβοντας το τιμόνι με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο, και πλαγίως να μπει με τρομακτική ταχύτητα στο πάρκινγκ όπου ήταν σταματημένο το Honda Civic. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνουν οι αστυνομικοί στο γεγονός ότι ο συνοδηγός εκσφενδονίστηκε από τη μαύρη Πόρσε και βρέθηκε αρκετά μέτρα μακριά. Αυτό μεταφράζεται πως είτε λόγω της σφοδρότητας στην πρόσκρουση κόπηκε η ζώνη, είτε γιατί ο νεαρός λίγο πριν το θανατηφόρο δυστύχημα αναγκάστηκε να τη βγάλει. 

Οι μαρτυρίες διερχόμενων οδηγών αλλά κυρίως του πατέρα του άτυχου νεαρού Απόστολου Βακάκη αλλά και των ανθρώπων που είχαν την επίβλεψη των αυτοκινήτων της οικογένειας αποτελούν το επόμενο στάδιο των ερευνών της Αστυνομίας. Ήδη ξεκίνησε η διαδικασία διορισμού πραγματογνωμόνων από την πλευρά της Τροχαίας ενώ μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να διορίσει πραγματογνώμονες και η οικογένεια Βακάκη. Ό,τι απέμεινε από τα δύο οχήματα βρίσκεται κρυμμένο και σκεπασμένα έτσι ώστε να μην αλλοιωθούν τα στοιχεία καθώς οι αξιωματικοί της Τροχαίας δεν έχουν τις ειδικές μηχανολογικές γνώσεις να εξετάσουν τα συντρίμμια και έτσι περιμένουν να αποφανθούν οι πραγματογνώμονες για να καταφέρουν να λύσουν το γρίφο... 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber