Σχέδιο πρακτικού για τους Συλλόγους Διδασκόντων - Σύλλογος Ρόζα Ιμβριώτη

H τροπολογία και η Υπουργική Απόφαση για ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος δε θα εφαρμοστεί!

Σχέδιο πρακτικού για τους Συλλόγους Διδασκόντων

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Τώρα που θα ανοίξουν τα σχολεία (για τους όρους ανοίγματος έχουμε τοποθετηθεί και θα ακολουθήσει και νέα πιο αναλυτική τοποθέτηση με βάση τις συγκεκριμένες εξαγγελίες) είναι σημαντικό να πάρουμε και να τηρήσουμε συλλογική στάση στη μη εφαρμογή της τροπολογίας και της Υπ. Απόφασης για την on-line αναμετάδοση του μαθήματος από την τάξη.

H κυβέρνηση για μια ακόμα φορά έφερε και ψήφισε με fast-track διαδικασίες τροπολογία που προβλέπει δια ζώσης διδασκαλία και την ταυτόχρονη ζωντανή αναμετάδοση της από την τάξη και στη συνέχεια έφερε Υπουργική Απόφαση για το ζήτημα αυτό ότι «δύναται» να μεταδοθεί κ.λπ.

Παρότι είναι γνωστή στην κυβέρνηση και στο υπουργείο η καθολική αντίθεση τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των γονιών και των μαθητών που εκφράστηκε όλο το προηγούμενο διάστημα με τις μαζικές κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα, η Υπουργός Παιδείας έστειλε στα σχολεία την Υπουργική Απόφαση και τις οδηγίες για την εφαρμογής της κατάπτυστης τροπολογίας.

Το Δ.Σ. Συλλόγου Π.Ε. Βύρωνα-Καισαριανής-Παγκρατίου «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ» δηλώνει για μια ακόμα φόρα ότι η συγκεκριμένη τροπολογία ανοίγει επικίνδυνους δρόμους, δεν έχει καμία σχέση με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Η ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος δεν πατάει σε κανένα παιδαγωγικό κριτήριο. Η εκπαιδευτική διαδικασία είναι μία σύνθετη υπόθεση που δεν είναι ούτε για livestreaming, ούτε για παρακολούθηση από την οθόνη του υπολογιστή από οποιονδήποτε έχει πρόσβαση. Η σχέση εμπιστοσύνης που με τόσο κόπο χτίζουμε οι εκπαιδευτικοί καθημερινά μέσα στις σχολικές αίθουσες παύει να προστατεύεται, θρυμματίζεται. Η δυναμική που δημιουργείται μέσα σε μια τάξη, οι σχέσεις των μαθητών μεταξύ τους αλλά και μεταξύ του εκπαιδευτικού και των μαθητών, η επικοινωνία αλλά και η παιδαγωγική πράξη είναι μοναδική. Αφαιρείται η δυνατότητα της παιδαγωγικής παρέμβασης του εκπαιδευτικού στα πλαίσια της διαχείρισης ιδιαίτερων ζητημάτων που προκύπτουν εντός τάξης. Η ίδια η συμπεριφορά και η στάση των μαθητών αλλάζει, τροποποιείται όταν γνωρίζουν ότι τους καταγράφει μια οποιουδήποτε τύπου κάμερα!

Παραβιάζει κατάφορα τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών. Κυριολεκτικά, αφήνει στο έλεος του κάθε καλοθελητή εκπαιδευτικούς και ανήλικα παιδιά, καθώς δεν υπάρχει καμία δικλείδα ασφαλείας ότι το μάθημα δεν καταγράφεται, δεν μαγνητοσκοπείται.

Καλούμε τους συναδέλφους σε κάθε σχολείο, τους συλλόγους διδασκόντων να πάρουν αποφάσεις καταδίκης και μη εφαρμογής της ζωντανής αναμετάδοσης των μαθημάτων.

·Δηλώνουμε την αντίθεση μας στην ταυτόχρονη αναμετάδοση της δια ζώσης διδασκαλίας από την τάξη. Οποιαδήποτε απόπειρα εφαρμογής της συγκεκριμένης τροπολογίας θα βρει το κλάδο ενωμένο και θωρακισμένο και δε θα την εφαρμόσουμε. Ο Σύλλογός μας έχει τοποθετηθεί αναλυτικά στο θέμα και έχει καλέσει τα μέλη του σε μη εφαρμογή με συνδικαλιστική κάλυψη και ζήτησε να παρθεί απόφαση για απεργία αποχή γι’ αυτό!

·Συμμετέχουμε στην  απεργία – αποχή, που κήρυξε τελικά το Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ στις 20-05-2020, από την εφαρμογή των διατάξεων που περιλαμβάνονται στην υπ’ αρ. 57233/Υ1/2020 [ΦΕΚ 1859/Β/15-5-2020] Κοινή Υπουργική Απόφαση «Σύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση» σε εφαρμογή της διάταξης του άρ. 63 του N. 4686/2020 και των συνακόλουθων εφαρμοστικών εγκυκλίων

·Καλούμε τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να κηρύξουν άμεσα απεργία – αποχή στη βάση και της αντίστοιχης απόφασης του Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ.

Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να συντάξουν ενδεικτικά  πρακτικά μη εφαρμογής της τροπολογίας:

«Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ……. κατά τη συνεδρίαση του αποφάσισε να μην εφαρμόσει την υπουργική απόφαση υπ’ αρ. 57233/Υ1/2020 [ΦΕΚ 1859/Β/15-5-2020που αφορά την ταυτόχρονη δια ζώσης διδασκαλία, και τη ζωντανή αναμετάδοσή της από την τάξη.

Αυτή η Υπουργική Απόφαση ανοίγει επικίνδυνους δρόμους για την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν πατάει σε κανένα παιδαγωγικό κριτήριο και παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών.

Η σχέση εμπιστοσύνης που με τόσο κόπο χτίζουμε οι εκπαιδευτικοί καθημερινά μέσα στις σχολικές αίθουσες παύει να προστατεύεται, θρυμματίζεται. Η δυναμική που δημιουργείται μέσα σε μια τάξη, οι σχέσεις των μαθητών μεταξύ τους αλλά και μεταξύ του εκπαιδευτικού και των μαθητών, η επικοινωνία αλλά και η παιδαγωγική πράξη είναι μοναδική. Αφαιρείται η δυνατότητα της παιδαγωγικής παρέμβασης του εκπαιδευτικού στα πλαίσια της διαχείρισης ιδιαίτερων ζητημάτων που προκύπτουν εντός τάξης. Η ίδια η συμπεριφορά και η στάση των μαθητών αλλάζει, τροποποιείται όταν γνωρίζουν ότι τους καταγράφει μια οποιουδήποτε τύπου κάμερα! Δεν πρόκειται να το επιτρέψουμε! ΚΑΜΙΑ ΚΑΜΕΡΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΤΑΞΗ!!

Συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή από την εφαρμογή των διατάξεων που περιλαμβάνονται στην υπ’ αρ. 57233/Υ1/2020 [ΦΕΚ 1859/Β/15-5-2020] Κοινή Υπουργική Απόφαση «Σύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση» σε εφαρμογή της διάταξης του άρ. 63 του N. 4686/2020 και των συνακόλουθων εφαρμοστικών εγκυκλίων που την διέπουν και οδηγούν στην απαράδεκτη, από κάθε άποψη, διαδικασία της ζωντανής μετάδοσης των μαθημάτων μέσα από την σχολική αίθουσα που προκήρυξε το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ στις 20-05-2020.»

Καλούμε όλους τους Συλλόγους Διδασκόντων να πάρουν τέτοιες αποφάσεις και να ενημερώσουν το Δ.Σ. του Συλλόγου μας γι’ αυτές. Σε κάθε περίπτωση να μη γίνει καμία on-line αναμετάδοση μαθήματος από καμία τάξη σχολείου του Συλλόγου μας!

Συσπειρωμένοι στον Σύλλογό μας, το Σωματείο μας, αντιπαλεύουμε την αντιλαϊκή πολιτική!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber