Οι σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικοί της Θεσσαλονίκης

Οι σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ διαβάσαμε με ενδιαφέρον το υπόμνημα, που κατέθεσε η ΟΛΤΕΕ στις 22-8-2014 κατά την πρόσφατη  συνάντησή της με τον υπουργό Παιδείας. Στο τμήμα του υπομνήματος που μας αφορά έχουμε να διατυπώσουμε τις εξής ερωτήσεις:

1) Ποιούς «διαθέσιμους» εκφράζει η ΟΛΤΕΕ και ποιόν νομιμοποιείται να εκπροσωπεί κατά τη συνάντησή της με τον υπουργό Παιδείας, όταν θέτει θέματα που αφορούν τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα?

2) Σε κάθε πόλη, από τον Αύγουστο του 2013, δημιουργήθηκαν συντονιστικές επιτροπές από τους εκπαιδευτικούς που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα. Με εισηγήσεις των επιτροπών αυτών αποφασίστηκε στις γενικές συνελεύσεις μας η πληθώρα των κινητοποιήσεων και δράσεων, που συνεχίζονται δυναμικά  εδώ και 13 μήνες. Η «δημοκρατία» της ΟΛΤΕΕ δεν αντέχει την παρουσία εκπροσώπων των διαθεσίμων στη συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας, ούτε περιλαμβάνει, έστω, ενημέρωσή τους γιʼ αυτήν?

3) Γιατί η ΟΛΤΕΕ απέχει συστηματικά από τις Γενικές μας Συνελεύσεις, αν και καλείται επίσημα να συμμετέχει σʼ αυτές? Τι φοβάται περισσότερο την οργή των απολυμένων ή την έκθεση των θέσεών της σε δημόσια και ανοιχτή κριτική? Αφού κόπτεται τόσο για την ΤΕΕ γιατί δεν στηρίζει τις δράσεις μας, ούτε συμμετέχει σʼ αυτές? Μήπως γιατί θεωρεί ότι οι υπόγειες επαφές με κυβερνητικούς παράγοντες και οι «γνωριμίες» είναι πιο αποτελεσματικές από τους μαζικούς αγώνες?

4) Η πρόταση, που περιλαμβάνεται στο υπόμνημα της ΟΛΤΕΕ, για «συγκέντρωση δηλώσεων αποδοχής της νέας θέσης» από τους μεταταχθέντες και εξαιρεθέντες εκπαιδευτικούς πού ακριβώς στοχεύει? Μήπως να δώσει «κάλυψη» στην κυβέρνηση για να μπορεί να χρησιμοποιεί ως επιχείρημα τη «δήλωση αποδοχής της νέας θέσης» για να ελαττωθεί το κόστος από τις τραγικές επιλογές της κατάργησης ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ?  Τι ακριβώς προβλέπει η ΟΛΤΕΕ για τους «πεισματάρηδες» εκπαιδευτικούς που δεν βολεύονται στις νέες θέσεις και δεν υπογράφουν δήλωση αποδοχής? Την αυτοδίκαιη απόλυσή τους, όπως ο Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωνε(μια μέρα μετά την κατάθεση του υπομνήματος της ΟΛΤΕΕ)?

5) Στην  πρόταση για επαναλειτουργία των ΕΠΑΣ για άλλα δύο χρόνια περιλαμβάνεται και το αίτημα για «κάλυψη των κενών των καταργημένων ειδικοτήτων από τους εκπαιδευτικούς  σε διαθεσιμότητα». Σε ποιά ακριβώς κενά αναφέρεται η ΟΛΤΕΕ, όταν οι ειδικότητές μας έχουν οριστικά καταργηθεί με το νόμο 4172/2013 σε ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ?

                Οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα βιώνουμε εδώ και 13 μήνες τις συνέπειες των πολιτικών επιλογών της μνημονιακής κυβέρνησης, που στοχεύουν στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης. Αντιμετωπίσαμε και αντιμετωπίζουμε τις ύβρεις των σε εντεταλμένη υπηρεσία δημοσιογράφων, τα ψεύδη των υπουργών και την άρνηση των  πολιτικών να συζητήσουν τα αυτονόητα. Παλεύουμε για τη δικαίωσή μας μέσα από τα συνδικάτα μας και στο φώς της συλλογικής δράσης και της δημοκρατικής πολιτικής αντιπαράθεσης, έντιμα και καθαρά. Και δεν εξουσιοδοτούμε κανέναν να μας «εκπροσωπεί» χωρίς να μας ρωτήσει, ούτε να «διαπραγματεύεται» για εμάς με προτάσεις και τρόπους που προσβάλλουν την αξιοπρέπεια του επαγγέλματος του δασκάλου, που επί πολλά χρόνια υπηρετήσαμε.

Γ.Σ - Θεσσαλονίκη 3/9/2014                                         

Οι σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικοί της Θεσσαλονίκης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber