Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων: «Περιστατικά που παρουσιάζει η ΟΙΕΛΕ είναι απολύτως πλαστά ή επιμελημένα επικοινωνιακά, ώστε να προωθήσει τον απόλυτο στόχο της: την αφαίρεση από τις Διοικήσεις των σχολείων του δικαιώματος αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και επιστροφής στο καθεστώς μονιμότητας»

«Φανταστική ιστορία» είναι, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο των Ιδιωτικών Σχολείων (ΣΙΣ) η  εικόνα “γονεϊκού bullying” που δήθεν υφίστανται οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε σήμερα ο ΣΙΣ, απαντώντας σε προηγούμενη ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ η οποία υποστηρίζει ότι σε κάποια ιδιωτικά σχολεία οι εκαπιδευτικοί δέχονται εκφοβισμό από γονείς, που «έχουν τη στρεβλή αντίληψη πως, επειδή πληρώνουν, ότι μπορούν να θέσουν τον εκπαιδευτικό κάτω από τις διαταγές τους», απαντά  ότι «η εικόνα που παρουσιάζεται από την ΟΙΕΛΕ δεν αντέχει σε οποιαδήποτε λογική κρίση» και, αφού εξηγεί τους λόγους, καταλήγει ότι «οι συνδικαλιστές της ΟΙΕΛΕ δυσφημίζουν τα σχολεία στα οποία εργάζονται οι συνάδελφοί τους, τους οποίους υποτιμούν, καθώς τους παρουσιάζουν έρμαια πιέσεων και κυρίως προσβάλλουν τους γονείς των μαθητών μας, αποδίδοντάς τους ανηθικότητα»

Όλη η ανακοίνωση του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων 

Γονεϊκό bullying και άλλες φανταστικές ιστορίες

Τις τελευταίες ημέρες, με αφορμή τα θλιβερά περιστατικά σχολικής βίας, η Ομοσπονδία των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών βρήκε την ευκαιρία να επιδοθεί στην αγαπημένη της ασχολία, που είναι η δυσφήμιση της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Στόχος είναι, με πρόσχημα τα μεμονωμένα αυτά περιστατικά, να προωθήσει τη δική της συντεχνιακή ατζέντα.

Εντελώς υποκριτικά και παρελκυστικά, λοιπόν, παρουσιάζει μια εικόνα “γονεϊκού bullying” που δήθεν υφίστανται οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί. Στόχος είναι να παρασύρει την κοινή γνώμη και κάνοντας ένα (αληθοφανές για όσους δεν γνωρίζουν, αλλά εμφανές για όσους γνωρίζουν) λογικό άλμα, να προωθήσει την διεκδίκησή της: την επαναφορά στο τραγικό καθεστώς απαγόρευσης ή περιορισμού της αξιολόγησης και αντικατάστασης ιδιωτικών εκπαιδευτικών, επιστρέφοντας στην (ημι-)μονιμότητα της περιόδου 2015-2019 ή την απόλυτη μονιμότητα του 2002.

Η εικόνα που παρουσιάζεται από την ΟΙΕΛΕ δεν αντέχει σε οποιαδήποτε λογική κρίση για τους παρακάτω λόγους:

  • Κανένα ιδιωτικό σχολείο δεν έχει κίνητρο να υποκύπτει σε πιέσεις γονέων για κάμψη των κανόνων των σχολείων (αξιολογικών, βαθμολογικών, απουσιών) καθώς οποιαδήποτε παρέκκλιση από τους κανόνες για έναν μαθητή, θα αδικούσε τους υπόλοιπους.

  • Την στιγμή που η οικογένεια ενός μαθητή αποφασίζει να εμπιστευτεί κάποιο ιδιωτικό σχολείο για την φοίτηση του παιδιού της, αυτόματα προσχωρεί στο αυτονόητο, ότι η βαθμολογία, το ποινολόγιο, η φοίτηση και η εκπαιδευτική διαδικασία είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της Διοίκησης, της Διεύθυνσης και των Εκπαιδευτικών του σχολείου.

  • Τα ιδιωτικά σχολεία δεν έχουν «πελατειακές σχέσεις» με τους γονείς. Είναι εκπαιδευτικά ιδρύματα, τα περισσότερα με ιστορία δεκαετιών ή και αιώνα και χαίρουν αναγνώρισης από την κοινωνία. Δεν έχουν καμία απολύτως ανάγκη για διατήρηση «πελατειακής βάσης», να κάμπτουν τις αρχές λειτουργίας τους και το όραμα των ιδρυτών τους.

  • Πρωταρχικό μέλημα των Διοικήσεων των ιδιωτικών σχολείων είναι να προστατεύουν και να στηρίζουν τους εκπαιδευτικούς τους, καθώς αυτό αποτελεί προϋπόθεση εύρυθμης λειτουργίας. Αυτό περιλαμβάνει την παρέμβαση των Διοικήσεων και την αμέριστη υποστήριξη (ηθική, πρακτική, νομική) στις σπάνιες περιπτώσεις που γονείς θεωρούν ότι μπορούν να παρέμβουν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

  • Περιστατικά που παρουσιάζει η ΟΙΕΛΕ είναι απολύτως πλαστά ή επιμελημένα επικοινωνιακά, ώστε να προωθήσει τον απόλυτο στόχο της: την αφαίρεση από τις Διοικήσεις των σχολείων του δικαιώματος αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και επιστροφής στο καθεστώς μονιμότητας. Προβάλλουν ότι δήθεν τους ενδιαφέρει το συμφέρον του μαθητή. Τους πληροφορούμε πάντως, ότι το συμφέρον του μαθητή δεν είναι οι εκπαιδευτικοί του να είναι άτρωτοι και να μην αξιολογούνται από τις Διοικήσεις των σχολείων.

  • Η πρόφαση ότι οι Εκπαιδευτικοί δήθεν κάμπτονται από τις πιέσεις γονέων για να μην χάσουν την δουλειά τους, είναι ψευδής. Ο οποιοσδήποτε νομικός γνωρίζει ότι μια «διαφωνία» μαθητή και Εκπαιδευτικού θα ήταν αρκετή για να προστατεύσει τον εκπαιδευτικό από απόλυση, καθώς αυτή θα κρινόταν καταχρηστική από τα Δικαστήρια. Άλλωστε, στο παρελθόν, την εποχή του περιορισμού των απολύσεων, τέτοιες τεχνητές κρίσεις με μαθητές χρησιμοποιήθηκαν από τους συνδικαλιστές για να αποκτήσουν απόλυτη προστασία, κάποιες, δε, από αυτές τις περιπτώσεις είχαν λάβει εκτεταμένη κάλυψη από τον Τύπο.

Η ελληνική κοινωνία αναγνωρίζει την αξία της ιδιωτικής εκπαίδευσης, καθώς όλο και περισσότερες οικογένειες επιλέγουν τα ιδιωτικά σχολεία για την φοίτηση των παιδιών τους. Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί νιώθουν απόλυτα ασφαλείς στα σχολεία τους.

Με τον τρόπο αυτό οι συνδικαλιστές της ΟΙΕΛΕ δυσφημίζουν τα σχολεία στα οποία εργάζονται οι συνάδελφοί τους, τους οποίους υποτιμούν, καθώς τους παρουσιάζουν έρμαια πιέσεων και κυρίως προσβάλλουν τους γονείς των μαθητών μας, αποδίδοντάς τους ανηθικότητα.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΣΙΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΥΡΑΪΛΙΔΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber