Το σχολείο πρέπει να είναι χώρος χαράς και δημιουργίας, καλλιέργειας και ελευθερίας. Η εκπαίδευση είναι κοινωνικό δικαίωμα κι όχι εμπόρευμα, είναι ελευθερία και όχι χειραγώγηση

Αγαπητοί γονείς,

Είμαστε αυτές και αυτοί που αγωνιζόμαστε μαζί σας για ένα καλύτερο αύριο.

Είμαστε εμείς που τόσα χρόνια τρέχουμε με μια βαλίτσα στο χέρι απ’ άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα, οποιαδήποτε στιγμή μέσα στη σχολική χρονιά για να λειτουργήσουν τα σχολεία. Είμαστε εμείς που είδαμε τα πτυχία μας να γίνονται κουρελόχαρτα και μαζέψαμε ένα σωρό «προσόντα» για να αποδείξουμε την αξία μας και να έχουμε δικαίωμα στην εργασία.

Είμαστε εμείς που βγαίνουμε μπροστά για να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο που θα δουλεύουμε τα επόμενα χρόνια της ζωής μας, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και των μαθητριών μας και την παιδαγωγική ελευθερία που απορρέει από τον ρόλο μας ως εκπαιδευτικών.

Στον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση σας θέλουμε μαζί μας.

Η αξιολόγηση δεν θα κάνει το σχολείο καλύτερο.

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν έφερε ποτέ και πουθενά βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Αν η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας είχαν πρόθεση να στηρίξουν τη λειτουργία των σχολείων και να βοηθήσουν στην «αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου» θα είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας. Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας είναι οι μόνοι υπεύθυνοι που τα σχολεία μας δεν έχουν δασκάλους σε κάθε τάξη από την αρχή της χρονιάς, που μειώνεται κάθε χρόνο η χρηματοδότησή τους, που έχουν ακατάλληλα κτήρια και ελλιπείς υποδομές.

Βασικός στόχος της αξιολόγησης είναι το φτηνό, ανταγωνιστικό σχολείο της αγοράς, η μεταφορά της ευθύνης για όλα τα προβλήματα στους ίδιους τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, ο αποκλεισμός μεγάλου μέρους του μαθητικού πληθυσμού από το δημόσιο αγαθό της μόρφωσης.

Το σχολείο που θέλουν να διαμορφώσουν είναι ένα σχολείο το οποίο θα βαθμολογείται και θα συγκρίνεται με άλλα, θα αναζητά από μόνο του πόρους και χρηματοδοτήσεις από ιδιώτες. Είναι ένα σχολείο στο οποίο θα υπάρχουν εξετάσεις σε πανελλαδική κλίμακα και τα αποτελέσματα αυτών θα χρησιμοποιούνται για να κατηγοριοποιούν τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία. Στο σχολείο αυτό οι μαθητές μετατρέπονται σε εμπορεύματα, αντιμετωπίζονται ως προϊόντα, κατατάσσονται, ελέγχονται, επιτηρούνται και ανάγονται σε ένα νούμερο, βαθμό εξέτασης. Η ζωή τους, οι κουλτούρες των οικογενειών τους, οι εκπαιδευτικές τους διαφορές και οι κοινωνικοοικονομικές συνθήκες δεν σημαίνουν τίποτα, κόντρα σε κάθε παιδαγωγική θεωρία.

Το σχολείο πρέπει να είναι χώρος χαράς και δημιουργίας, καλλιέργειας και ελευθερίας. Η εκπαίδευση είναι κοινωνικό δικαίωμα κι όχι εμπόρευμα, είναι ελευθερία και όχι χειραγώγηση.

Τα σχολεία μας χρειάζονται:

  • μείωση των μαθητών ανά τμήμα
  • αύξηση της χρηματοδότησης
  • σύγχρονα κτίρια και εξοπλισμό
  • μείωση ορίων συνταξιοδότησης
  • πολύπλευρη υποστήριξη για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας
  • μόνιμους και μαζικούς διορισμούς με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία

Αγωνιζόμαστε για την ανατροπή της πολιτικής που στοχεύει στην προσαρμογή όλων μας σε μια εξαιρετικά καταστροφική προοπτική. Στεκόμαστε απέναντι στην υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου.

Στον αγώνα αυτόν σας θέλουμε μαζί μας.

Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber