Κενά δύο δασκάλων στη Γ΄ και στη Στ' τάξεις δημοτικού

Υπό κατάληψη τελεί από τη Δευτέρα το Δημοτικό Σχολείο Ασκού Θεσσαλονίκης. Την απόφαση έλαβε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, με αίτημα την άμεση κάλυψη των κενών θέσεων δασκάλων σε δύο τάξεις. Όπως αναφέρει στην απόφασή του, «ενώ έχουν παρέλθει ήδη δύο μήνες από την έναρξη του σχολικού έτους, το σχολείο συνεχίζει να λειτουργεί με ελλείψεις στον κύριο κορμό δύο τάξεων».

«Έχουμε κενά δύο δασκάλων και συγκεκριμένα στη Γ΄ και τη Στ' τάξεις δημοτικού, τη στιγμή που έχουμε καλυφθεί πλήρως από ειδικότητες» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής του Σχολείου, Νίκος Αγιασώτης.

«Πέρυσι λειτουργήσαμε κανονικά. Φέτος, ενώ στην αρχή ήλθαν έξι δάσκαλοι, δύο έφυγαν με αποσπάσεις και δεν αναπληρώθηκαν οι θέσεις, ενώ δεν υπάρχει εκπαιδευτικός και για το ολοήμερο. Η ένωση τάξεων δεν είναι ό,τι καλύτερο για τους μαθητές» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Κυριακή Κοτανίδου από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.

Το σχολείο είναι χαρακτηρισμένο ως εξαθέσιο. Φέτος φοιτούν σε αυτό 83 μαθητές, εκ των οποίων 15 στην Ε' και 12 στη Στ' τάξη.
Την αναπλήρωση των θέσεων των δασκάλων επιδιώκει η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης. «Πιστεύω ότι μέχρι την Παρασκευή μπορεί να έχουμε δώσει λύση» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτης Ανανιάδης, αποδίδοντας την καθυστέρηση στην κάλυψη των κενών στη γεωγραφική θέση του σχολείου, το οποίο δεν είναι στις πρώτες επιλογές των εκπαιδευτικών.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber