Ας αρχίσουμε από τα αυτονόητα 

Ας αρχίσουμε από τα αυτονόητα.


Η επιλεκτική ευαισθησία βλάπτει σοβαρά την νοημοσύνη! Και εξηγούμαι:
Αναρωτήθηκε κανείς από τους συντάκτες της ανακοίνωσης, ότι αν δεν συνέβαινε η παράταση του διδακτικού έτους σε κάποια ΣΔΕ που άρχισαν τα μαθήματα τον Μάρτη, δεν θα μπορούσαν αυτά να εκδώσουν απολυτήρια λόγω ανεπαρκούς φοίτησης; Ή μήπως το προτιμάτε αυτό; Ή μήπως να δοθούν απολυτήρια ανεξαρτήτως της επαρκούς ή όχι φοίτησης;

Αλλά ας πάμε παρακάτω, στην ουσία δηλαδή, για να δούμε ποιοι και γιατί θεωρούν τους εκπαιδευόμενους στα ΣΔΕ, μαθητές δεύτερης κατηγορίας.

•    Ποιοι διδάσκουν στα ΣΔΕ;
1.    Αποσπασμένοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι αποσπώνται είτε λόγω μορίων, είτε λόγω «μέσου» για διάφορους λόγους. Π.χ. μειωμένο ωράριο (μιλάμε για μέγιστο αριθμό ωρών εννιά ώρες!), γιατί τους βολεύει το απογευματινό μειωμένο ωράριο. Στην παραπάνω κατηγορία ανήκει η συντριπτική πλειοψηφία των αποσπασμένων. Άντε να δεχθώ ότι ένα ελάχιστο ποσοστό αυτών επιλέγει τα ΣΔΕ από μεράκι στην εκπαίδευση ενηλίκων (sic).
Να σημειωθεί δε, ότι για τις αποσπάσεις αυτές δεν απαιτείται ειδίκευση στην εκπαίδευση ενηλίκων!

2.    Ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, που στην συντριπτική τους πλειοψηφία έχουν την απαραίτητη επάρκεια στην εκπαίδευση ενηλίκων ( μεταπτυχιακά, αλλεπάλληλα σεμινάρια, κτλ), μιας και αυτή προαπαιτείται για την πρόσληψή τους, αφού μοριοδοτείται και μάλιστα μέχρι τώρα τα μέγιστα, παρόλο που η εκπαίδευση ενηλίκων στα ΣΔΕ είναι μέρος της τυπικής εκπαίδευσης, οπότε είναι παράτυπη η μοριοδότηση ειδίκευσης σε αυτή!

•    Πως υπο-λειτουργούσαν μέχρι τώρα τα ΣΔΕ;
Με τις δεύτερες αναθέσεις των μονίμων. Δηλαδή ο κοινωνιολόγος δίδασκε περιβαλλοντική εκπαίδευση, η ξενόγλωσση ιστορία, ο μαθηματικός Φυσική, (και ας περιορίζονται οι γνώσεις περί Φυσικής στο: « η Γη γυρίζει γύρω από τον Ήλιο και τον εαυτό της!). 
Για να το πω πιο απλά, λόγω της εμπειρίας μου στα ΣΔΕ: «έλα μωρέ! Δυο-τρία πραγματάκια. Έτσι κι αλλιώς αυτοί δεν ξέρουν ούτε πρόσθεση!».

•    Γιατί στα ΣΔΕ που άρχισαν μαθήματα τον Μάρτη, δεν έκαναν ούτε μια ώρα διδασκαλίας οι ελάχιστοι όντως αποσπασμένοι;

•    Γιατί παλαιοτέρα αλλά και τώρα, δεν έγινε καμιά ανακοίνωση (καλά δεν μιλάω για κινητοποίηση!), από ΕΛΜΕ, ΟΛΜΕ, άντε και μεμονωμένους μόνιμους εκπαιδευτικούς για το υπάρχων απαράδεκτο όντως καθεστώς στα ΣΔΕ;
(η ερώτηση είναι ακαδημαϊκής φύσεως!!!)

Γιατί οι μόνιμοι αποσπασμένοι στα ΣΔΕ εκπαιδευτικοί, που δεν θεωρούν τους εκπαιδευόμενους στα ΣΔΕ μαθητές δεύτερης κατηγορίας, όπως και αυτούς της μέσης εκπαίδευσης φαντάζομαι, δεν συμπληρώνουν το ωράριό τους και στις οργανικές τους θέσεις, παρά βολεύονται στις 5-6 ώρες των ΣΔΕ;. Έτσι ρε παιδί μου, για το «φαίνεσθε» στην κοινωνία!

 

Αντώνης Παπαδόπουλος
Ωρομίσθιος εκπαιδευτικός στο ΣΔΕ Κρανιδίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber