troxaio-motosykleta
Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί ένα νέο σύστημα επικοινωνίας ανάμεσα στα αυτοκίνητα (V2V) αλλά και στις υποδομές (V2I), μέσω του οποίου θα ανταλλάσσονται χρήσιμες πληροφορίες

Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει πλήθος αλλαγών στις ζωές μας ενώ είναι ένας τομέας που αναμένεται να αλλάξει ριζικά την αυτοκίνηση. Ήδη τα τελευταία χρόνια έχει διεισδύσει στην τεχνολογία των αυτοκινήτων, καθώς αναλαμβάνει πρωτοβουλίες στην οδήγηση και πολλές φορές βγάζει από τη δύσκολη στιγμή τον οδηγό.

Η τεχνητή νοημοσύνη άρχισε δειλά - δειλά να μπαίνει στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια. Είδαμε σταδιακά τα αυτοκίνητα να συνδέονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να κάνουν τη ζωή του οδηγού και των επιβατών πιο εύκολη και διασκεδαστική. Κυρίως όμως να δίνουν λύσεις σε δύσκολες στιγμές, κατά τη διάρκεια της οδήγησης, βοηθώντας τον οδηγό να πάρει αποφάσεις με στόχο την αύξηση της ασφάλειας. Πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με αισθητήρες και συστήματα τα οποία διορθώνουν λάθη του οδηγού. Αυτή η τεχνολογία θα αναπτυχτεί περαιτέρω και σε συνδυασμό με την AI, θα υπάρξει μεγάλη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Για παράδειγμα το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης είναι ένα σύστημα υποβοήθησης οδηγού, το οποίο θα μπορεί να αποτρέψει την σύγκρουση δύο αυτοκινήτων. Σε αυτό σημαντικό ρόλο παίζει η τεχνητή νοημοσύνη, που κάθε στιγμή αναλύει τα δεδομένα γύρω από το αυτοκίνητο.

Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί ένα νέο σύστημα επικοινωνίας ανάμεσα στα αυτοκίνητα (V2V) αλλά και στις υποδομές (V2I), μέσω του οποίου θα ανταλλάσσονται χρήσιμες πληροφορίες και θα γίνονται αυτόματα διορθωτικές κινήσεις. Το όχημα θα έχει τη δυνατότητα να αναλύει εν κινήσει κάποια δεδομένα. Όπως για παράδειγμα να προβλέπει πότε ένα φανάρι θα είναι κόκκινο ή πράσινο, ρυθμίζοντας την ταχύτητα ή να παίρνει πληροφορίες από ένα άλλο αυτοκίνητο που βρίσκεται 800 μέτρα πιο μπροστά στον ίδιο δρόμο για την κατάσταση του δρόμου. Την τεχνητή νοημοσύνη την βλέπουμε και στο παρκάρισμα, όπου πλέον πολλά αυτοκίνητα βρίσκουν μόνα τους τη θέση πάρκινγκ και παρκάρουν αυτόματα χωρίς τη συμμετοχή του οδηγού.

Κάτι που προβληματίζει σήμερα τους οδηγούς είναι τα τυφλά σημεία κάθε φορά που αλλάζουμε λωρίδα. Αυτή η ανησυχία σύντομα θα είναι παρελθόν, καθώς οι κάμερες του ίδιου του οχήματος θα λειτουργούν ως radars και θα δημιουργούν μία ζώνη ασφαλείας, δίνοντας την ανάλογη πληροφόρηση στον οδηγό, αλλά κυρίως παίρνοντας πρωτοβουλίες προς όφελος της ασφάλειας.

Τέλος, η τεχνητή νοημοσύνη θα ανεβάσει σε άλλα επίπεδα και την αυτόνομη οδήγηση. Είναι ένα στοίχημα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία υπόσχεται στο μέλλον οδήγηση χωρίς προβλήματα και ατυχήματα. Σήμερα υπάρχει επιφυλακτικότητα για την ασφάλεια, όμως σύντομα -όπως όλα δείχνουν- η αυτόνομη οδήγηση θα γίνει τόσο ασφαλής, που ο οδηγός θα μπαίνει σε ένα αυτοκίνητο και θα πηγαίνει στον προορισμό του πίνοντας καφέ ή διαβάζοντας τα νέα στο διαδίκτυο…

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πρότυπα σχολεία, μαθητές, τάξη, σχολείο
Πρότυπα και Εκκλησιαστικά σχολεία: Θέματα και απαντήσεις γραπτής δοκιμασίας
Τα φετινά θέματα και οι απαντήσεις της γραπτής δοκιμασίας για Πρότυπα και Εκκλησιαστικά σχολεία
Πρότυπα και Εκκλησιαστικά σχολεία: Θέματα και απαντήσεις γραπτής δοκιμασίας