Kill Bill
Σε συνέντευξή του, ο γνωστός σκηνοθέτης ανέφερε χαρακτηριστικά πως «έχει κάποιες ιδέες για το θα έκανε»

Στα επόμενα χρόνια ίσως οι θεατές να μπορέσουν να δουν το Kill Bill 3, αν ισχύσουν τα όσα δηλώνει κατά καιρούς ο σκηνοθέτης της κινηματογραφικής σειράς Κουέντιν Ταραντίνο.

Όπως δήλωσε στο GamesRadar, δεν αποκλείει να κάνει την τρίτη συνέχεια του Kill Bill, όπου η Ούμα Θέρμαν φόρεσε την κίτρινη φόρμα της και έπιασε το σπαθί katana για να πάρει εκδίκηση από τον πρώην αγαπημένο της.

Εξάλλου ο Ταραντίνο δήλωσε στο SiriusXM, ότι η ταινία είναι «σίγουρα στα χαρτιά» λέγοντας «έχω κάποιες ιδέες για το θα έκανα».

Διευκρινίζει ωστόσο ότι θα χρειαστούν «τουλάχιστον τρία χρόνια από τώρα» προτού γίνει γνωστό κάτι για την ταινία. Είτε αυτό αφορά την αρχή της παραγωγής, είτε αφορά την ημερομηνία κυκλοφορίας της στους κινηματογράφους, κάνοντας σαφές ότι το Kill Bill 3 δεν βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων του Ταραντίνο.

Η καθυστέρηση φαίνεται να οφείλεται στις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει για θεατρικό και για μία τηλεοπτική σειρά. «Έχω γράψει ένα θεατρικό, έχω γράψει και μία τηλεοπτική σειρά πέντε επεισοδίων», δήλωσε ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες