Thumbnail
Βολοκολάμσκ, έξω από τη Μόσχα

Αδιαθεσία από εισπνοή υδρόθειου που μεταφέρθηκε στην ατμόσφαιρα από χωματερή αισθάνθηκαν δεκάδες μαθητές τριών σχολείων στην πόλη Βολοκολάμσκ, έξω από τη Μόσχα.

Οι ρωσικές υγειονομικές αρχές κινητοποιήθηκαν άμεσα και όπως έγινε γνωστό πέντε μαθητές νοσηλεύονται στο νοσοκομείο, ενώ η Ανακριτική Επιτροπή της Ρωσίας διέταξε έρευνα για το συμβάν αυτό.

Το πρακτορείο TASS επικαλούμενο τις αρχές της πόλης, μετέδωσε αρχικά ότι διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο της πόλης 23 μαθητές με συμπτώματα δηλητηρίασης τα οποία προκάλεσε η έντονη μυρωδιά υδρόθειου, η οποία είναι χαρακτηριστική στις χωματερές. Το γραφείο τύπου της τοπικής διοίκησης επιβεβαίωσε ότι την νύχτα της 20ης προς την 21η Μαρτίου παρατηρήθηκε εκπομπή υδρόθειου, που προήλθε από την χωματερή του «Γιάντροβο».

 

Драка с главой Волоколамского района Евгением Гавриловым перед ЦРБ. Ставьте хештег #волоколамскзадыхается в своих следующих публикациях! Пусть все узнают о нашей проблеме! #волоколамск #volokolamsk #волок #мойволок #мойволоколамск #мой_волоколамск #volok #myvolok #my_volokolamsk #myvolokolamsk #ядрово #полигонядрово #полигон_ядрово #полигонтбо #полигон_тбо_ядрово #мусор #мусорныйполигон #мусорный_полигон

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Мой Волоколамск (@my_volok) στις 21 Μάρ, 2018 στις 8:08 πμ PDT

Τα κύρια συμπτώματα της αδιαθεσίας που ένοιωσαν οι περισσότεροι μαθητές ήταν η τάση για εμετό και ο πονοκέφαλος. Το γραφείο τύπου του Υπουργείου Υγείας Περιχώρων της Μόσχας ανακοίνωσε ότι εκτός από τους πέντε μαθητές που νοσηλεύονται, άλλοι τέσσερις μαθητές με εξανθήματα στο δέρμα εξετάστηκαν από δερματολόγους, ενώ απ’ όλα τα παιδιά πήραν αίμα για περαιτέρω αναλύσεις. Επίσης στο Βολοκολάμσκ αφίχθη μονάδα από εμπειρογνώμονες του επιστημονικό-ερευνητικού Ινστιτούτου Βλαντίμιρσκι, στην οποία συμμετέχει ένα νευρολόγος και ένας ειδικός γιατρός στις λοιμώδεις νόσους.

Νωρίτερα ο δήμαρχος του Βολοκολάμσκ Πιότρ Λάζαρεφ είχε δηλώσει στην οικονομική εφημερίδα RBK ότι εξαιτίας της αδιαθεσίας διακομίσθηκαν στην τοπική κλινική δεκάδες παιδιά.

«Οι γιατροί της Κεντρικής κλινικής του Βολοκολάμσκ εξέτασαν 57 παιδιά που προέρχονται από τρία σχολεία της πόλης, δήλωσε ο αρμόδιος του υπουργείου Υγείας για την περιοχή της Μόσχας Ντμίτρι Μάρκοφ, προσθέτοντας «ότι ένας από τους μαθητές παρέμεινε για νοσηλεία σε σχέση με μια πάθηση που ήδη είχε, ενώ τέσσερις παρέμειναν για περαιτέρω εξετάσεις με παράκληση των γονέων τους, τα υπόλοιπα παιδιά επέστρεψαν στο σπίτι τους».

Ο Μάρκοφ είπε ότι τα παιδιά συνέδεσαν την αδιαθεσία τους και συγκεκριμένα την τάση για έμετο, τις ζαλάδες και τον εμετό με την μυρωδιά που έφθανε από την χωματερή. «Μελετήσαμε τα επίπεδα των αερίων και διαπιστώσαμε ότι είναι στα όρια του επιτρεπτού και η κλινική εικόνα δεν σχετίζεται με τις συγκεντρώσεις διαφόρων ουσιών στην ατμόσφαιρα», είπε.

Ωστόσο ο ίδιος ο Μάρκοφ, δήλωσε ότι το Υπουργείο Υγείας θέλει να διερευνήσει τα αιτία της αδιαθεσίας αυτής των παιδιών. «Στείλαμε ειδικούς στην τοξικολογία και αλλεργιολογία. Πήραμε αναλύσεις και με βάση τα αποτελέσματα θα βγάλουμε τα κατάλληλα συμπεράσματα, καθώς θέλουμε οι ίδιοι να κατανοήσουμε τι ήταν αυτό που προκάλεσε την μαζική αυτή αδιαθεσία»

Την κλινική του Βολοκολάμσκ επισκέφθηκε και η υποψήφια για την ρωσική προεδρία Ξένια Σαμπτσάκ, η οποία μίλησε με τα παιδιά, αφότου πήρε άδεια από τους γονείς τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;