Thumbnail
Τι δήλωσε

Ως λάθος χαρακτηρίζει ο υπουργός Εξωτερικών της Σερβίας, Ίβιτσα Ντάτσιτς, την κίνηση της χώρας του να αναγνωρίσει το όνομα "Μακεδονία" στα Σκόπια, δεδουμένου ότι αυτά αναγνώρισαν αργότερα το Κόσσοβο ως ανεξάρτητο.

Σε μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο σερβικό πρακτορείο ειδήσεων Beta, ο Ντάντιτς έκανε λόγο για «μεγάλο λάθος» από την πλευρά της Σερβίας.

Συγκεκριμένα, ο Σέρβος υπουργός Εξωτερικών ανέφερε:

«Όλη η Ευρώπη και ο κόσμος χρησιμοποιούν το όνομα πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας (FYROM), ενώ εμείς δώσαμε ένα χαστούκι στους αδελφούς μας, τους Έλληνες και τώρα περιμένουμε να μην αναγνωρίσουν το Κόσσοβο- ενώ εμείς αναγνωρίσαμε τη Μακεδονία προσβάλλοντας τους Έλληνες και αυτοί (ενν.τα Σκόπια) ψηφίζουν πάντα υπέρ του Κοσσόβου. Θα πρέπει να πω ότι υπήρξαμε ανόητοι. Για να χρησιμοποιήσω έναν μη διπλωματικό όρο».

Ο κ. Ντάτσιτς είπε ακόμη ότι το Βελιγράδι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί το συνταγματικό όνομα της ΠΓΔΜ στις διμερείς σχέσεις με τα Σκόπια, αλλά πολυμερώς το όνομα που χρησιμοποιεί η ΕΕ, τα Ηνωμένα Έθνη κ.ά. για τη χώρα αυτή, δηλαδή FYROM.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες