Μήπως τελικά δεν πρέπει να κλείνουμε πάντα τους καθρέπτες μας όταν παρκάρουμε;
Το μέγεθος των καθρεπτών
Εκτός από τα ίδια τα αυτοκίνητα, ένα ακόμη στοιχείο που μεγάλωσε μαζί τους σημαντικά σε διαστάσεις με την πάροδο του χρόνου είναι οι καθρέπτες τους.
Τα παλιά αυτοκίνητα, ειδικά αυτά που παράγονταν μέχρι περίπου και τα μέσα της 10ετίας του ’80 έφεραν στις περισσότερες των περιπτώσεων σχετικά μικρούς σε μέγεθος καθρέπτες. Αυτό, σε συνδυασμό με το σχετικά περιορισμένο πλάτος των αυτοκινήτων, δεν καθιστούσε επιτακτική την ανάγκη για καθρέπτες που αναδιπλώνονται.
Μην τους κλείνετε όταν...
Όταν παρκάρετε παράλληλα σε δρόμο (το ένα αυτοκίνητο πίσω από το άλλο), τότε είναι καλό να αφήνετε τους καθρέπτες σας ανοιχτούς. Με τον καθρέπτη ανοιχτό ο όγκος του αυτοκινήτου μεγαλώνει «οπτικά» και το ίδιο το αυτοκίνητο γίνεται πιο εύκολα αντιληπτό από τους διερχόμενους οδηγούς. Έτσι όταν αυτοί οι οδηγοί προσεγγίζουν το παρκαρισμένο αυτοκίνητο συνήθως υπολογίζουν υποσυνείδητα και μεγαλύτερη απόσταση από αυτό.
Με τους καθρέπτες κλειστούς οι διερχόμενοι οδηγοί υπολογίζουν μικρότερη απόσταση από το παρκαρισμένο αυτοκίνητο και έτσι το ρίσκο να χτυπήσουν πάνω στο αυτοκίνητο -όχι μόνο στον καθρέπτη του- αυξάνεται.
Από την άλλη όταν παρκάρουμε κάθετα σε χώρο στάθμευσης (το ένα αυτοκίνητο δίπλα στο άλλο) είναι καλό να κλείνουμε τους καθρέπτες. Έτσι αυξάνουμε την απόσταση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, κάνουμε και πιο εύκολη τη διέλευση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, ενώ μειώνουμε το ρίσκο οι καθρέπτες να πάθουν κάποια ζημιά.
Το κλείσιμο των καθρεπτών έχει ακόμη μεγαλύτερη χρηστικότητα όταν παρκάρουμε κάθετα σε κλειστά γκαράζ με περιορισμένο πλάτος όπου δίπλα σταθμεύει και άλλο αυτοκίνητο.
Πηγή: carandmotor.gr
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 22/5
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη