paidi-laptop
Η νέα μελέτη της Kaspersky αποκάλυψε τα διαδικτυακά ενδιαφέροντα των παιδιών για το καλοκαίρι του 2022, λαμβάνοντας δεδομένα από αναζητήσεις στο Google και το YouTube

Ιδιαίτερα δημοφιλές ανάμεσα στα παιδιά παραμένει το YouTube, σύμφωνα με νέα μελέτη της Kaspersky, το καλοκαίρι που μας πέρασε. Παράλληλα το 18% των αναζητήσεων των παιδιών αφορούσε διάφορες υπηρεσίες διαδικτύου.

Ειδικότερα, η νέα μελέτη της Kaspersky αποκάλυψε τα διαδικτυακά ενδιαφέροντα των παιδιών για το καλοκαίρι του 2022, λαμβάνοντας δεδομένα από αναζητήσεις στο Google και το YouTube. Είναι ενδιαφέρον ότι αυτό το καλοκαίρι τα παιδιά ασχολήθηκαν περισσότερο με το δημιουργικό κοινωνικό δίκτυο “DeviantArt” (6%) παρά με το TikTok (5%).

Το «DeviantArt» είναι η μεγαλύτερη διαδικτυακή κοινότητα για καλλιτέχνες ή λάτρεις της τέχνης και επιτρέπει στους ανθρώπους να συνδέονται μέσω της δημιουργίας και του διαμοιρασμού τέχνης.

Επιπλέον, το gaming ήταν μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες, με το μερίδιο του στις αναζητήσεις των παιδιών να ανέρχεται στο 10%. Συγκεκριμένα, το Roblox κυριάρχησε αντιπροσωπεύοντας το 33% των σχετικών αναζητήσεων, ξεπερνώντας κατά πολύ το Minecraft (9%), παρά την τεράστια δημοτικότητα του στα παιδιά.

Εκτός από σειρές, όμως, τα παιδιά εξερεύνησαν επίσης memes και bloggers. Το πιο δημοφιλές meme του καλοκαιριού, που αναζήτησαν τα παιδιά στο Google, ήταν το Big Floppa, με ένα στα πέντε αιτήματα για memes (20%) να αφορούν το συγκεκριμένο meme.

Ανάμεσα σε όλα τα αιτήματα για «Κινούμενα σχέδια, ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπέςr» (16% όλων των αναζητήσεων στο YouTube), υπήρξε τεράστιο ενδιαφέρον για την τέταρτη σεζόν του Stranger Things. Τα παιδιά αναζήτησαν όχι μόνο βίντεο που σχετίζονται με τη σειρά, αλλά και τους ηθοποιούς και τους χαρακτήρες, που έπαιξαν τους κύριους ρόλους. Αυτή τη φορά οι πιο διάσημες ηθοποιοί ήταν η Millie Bobby Brown και η Sadie Sink.

Η δημοτικότητα του Stranger Things μεταφέρθηκε και στο πεδίο της μουσικής (τα αιτήματα για μουσική στο YouTube ανέρχονται στο 16%). Τα πιο συχνά αναζητούμενα βίντεο που έψαξαν τα παιδιά ήταν το «Chrissy, Wake Up» - ένα βίντεο που δημιουργήθηκε από clip και φωτογραφίες από την τέταρτη σεζόν, καθώς και το κομμάτι της Kate Bush «Running Up That Hill» (1985), το οποίο άρεσε σε έναν από τους κύριους χαρακτήρες.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το φετινό καλοκαίρι η σειρά «Stranger Things» κυριάρχησε με διαφορά στις προτιμήσεις του κοινού. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, η τέταρτη σεζόν έσπασε τα ρεκόρ όλων των εποχών, καθώς οι θεατές την παρακολούθησαν για 287 εκατομμύρια ώρες την εβδομάδα μεταξύ 23 και 29 Μαΐου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες