Thumbnail
Νέα δόνηση 4,5 ρίχτερ – Τρίτος ισχυρός σεισμός στην Σάμο

Νέος σεισμός 4,5 ρίχτερ έγινε δυο λεπτά μετά τις 5 το απόγευμα στην Σάμο.

Είναι ο τρίτος ισχυρός σεισμός που γίνεται στο νησί με μεγαλύτερο εκείνον των 5,2 ρίχτερ. Ο σεισμός είχε επίκεντρο 14 χιλιόμετρα νότια νοτιοδυτικά του Πυθαγορείου και το εστιακό του βάθος ήταν 15,2 χιλιόμετρα.

rixter

Όσον αφορά τη προηγούμενη σεισμική δόνηση, σημειώθηκε στις 13:10 στη Σάμο και ήταν μεγέθους 4,7 βαθμών Κλίμακας Ρίχτερ.

Η νέα ισχυρότερη δόνησε έρχεται λίγα λεπτά μετά την πρώτη σεισμική δόνηση μεγέθους 4,7 βαθμών της Κλίμακας Ρίχτερ που σημειώθηκε στις 12:56 το μεσημέρι της Τετάρτης στο νησί σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο Αθηνών.

Η σεισμική δόνηση σημειώθηκε 13,5 χλμ νότια -νοτιοδυτικά του Πυθαγορείου.

Το εστιακό του βάθος ήταν 15 χλμ. Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με το Ευρωμεσογειακό Ινστιτούτο το μέγεθος του σεισμού ήταν 4,9 Ρίχτερ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες