trainose
Επανακυκλοφoρούν οι αμαξοστοιχίες 884 και 885 στο τμήμα Αθήνα - Καλαμπάκα - Αθήνα

Επανακυκλοφορούν οι αμαξοστοιχίες 884 και 885 στο τμήμα Αθήνα - Καλαμπάκα - Αθήνα με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού της Δυτικής Θεσσαλίας καθώς και την αποφυγή συγχρωτισμού & συνωστισμού, λόγω της αναμενόμενης αύξησης της επιβατικής κίνησης την περίοδο του Πάσχα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, επανακυκλοφορούν:

Η αμαξοστοιχία 884 (Αθήνα - Καλαμπάκα):

• από τη Μ. Τετάρτη 28.04.2021 έως και το Μ. Σάββατο 01.05.2021

• από την Τρίτη 04.05.2021 έως και τη Δευτέρα 10.05.2021

Η αμαξοστοιχία 885 (Καλαμπάκα - Αθήνα):

• από τη Μ. Τετάρτη 28.04.2021 έως και τη Μ. Παρασκευή 30.04.2021

• από την Τρίτη 04.05.2021 έως και τη Δευτέρα 10.05.2021

Υπενθυμίζεται ότι η χρήση μάσκας κατά την διάρκεια του ταξιδιού είναι υποχρεωτική, χωρίς εξαιρέσεις.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. έχοντας ως προτεραιότητα το ασφαλές ταξίδι, έχει εφαρμόσει από την πρώτη στιγμή όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για την υγεία και την ασφάλεια των επιβατών και του προσωπικού.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια το επιβατικό κοινό μπορεί να καλεί στον αριθμό 14511 ή να επισκεφθεί την ιστοσελίδα www.trainose.gr .

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PISA
«PISA»: Ένας ακόμα τρόπος κατηγοριοποίησης σχολείων και μαθητών
«Ήδη χάνονται διδακτικές ώρες σε πολλά σχολεία για να προετοιμαστούν οι μαθητές για την «ελληνική PISA», μένοντας πίσω στην ύλη και στο ευρύτερα...
«PISA»: Ένας ακόμα τρόπος κατηγοριοποίησης σχολείων και μαθητών